„Verslo idėją pakuždėjo sūnaus poreikiai. Jam pradėjus eiti į mokyklą, vis pradingdavo ar pasimesdavo daiktai. Užsienio e. parduotuvėse radau lipdukus vaikų daiktams žymėti. Išmėginome, patiko ir man, ir sūnui. Pamaniau, kad jei tokiais lipdukais mamos vaikų daiktus sužymi Amerikoje, daugelyje Europos šalių, Australijoje, tai pasiteisinęs produktas“, – pasakoja R. Bieliauskaitė.

Susikūrė darbo vietą

Kai galvoje jau kirbėjo lipdukų verslo idėja, pašnekovei teko nuspręsti: grįžti į samdomą darbą ar susikurti darbo vietą ir turėti galimybę būti arčiau vaikų. Moteris pasirinko nuosavą verslą ir suprato, kad laiko anaiptol nepadaugėjo. Tiesa, į tokią padėtį verslininkė žiūri optimistiškai: „Džiugu, kad nesu pririšta prie darbo vietos ir valandų. Labai trūksta laiko, bet tikiu, kad viskas susidėlios. Juk sakoma, kad pirmi treji metai būna sunkūs. Taip ir yra, bet jau lengvėja.“

Verslo sunkumai užgulė pristatant produktą rinkai. „Reikėjo sužinoti, kur ir kaip gaminami specialūs lipdukai, bei sukurti e. parduotuvę, kurioje pirkėjai patys susikurtų vardo lipdukus, o aš juos pagaminčiau. Parduotuvės kūrimas buvo iššūkis programuotojams, viskas pasirodė sudėtingiau, nei jie manė“, – prisimena pašnekovė.

Moteris viską stengėsi daryti iš savo lėšų. Rizika buvo minimali, todėl dvejonių dažnai nekildavo.

„Tik labai retais momentais suabejodavau, ar visgi to reikia lietuvių mamoms. Dvejonės paskatino ieškoti įvairių alternatyvų, kas dar galėtų būti mano e. parduotuvėje. Taip su žodžiu „lipdukai“ pradėjo gimti daug naujų idėjų. Stipriai išsiplėtė interjero lipdukų asortimentas, šiuo metu kuriamas dar vienas produktas“, – atvirauja R. Bieliauskaitė.

Sėkmėasmeninė patritis

Kiekvieną naują produktą kūrėja išbando, derina prie vartotojų poreikių, tikrina, ar prekės tikrai bus kokybiškos. „Prieš siūlydami prekes išmėginame šeimoje. Buvo produktas, kuris mums patiko ir pasiteisino, bet ne iš visų pirkėjų sulaukiau teigiamų atsiliepimų, tad išėmėme jį iš asortimento. Vardo lipdukai skinasi kelią iš lūpų į lūpas. Esu maksimalistė, stengiuosi, kad pirkėjas, gavęs prekę, liktų nustebęs. Apibūdinu prekes tik tiek, kiek reikia, noriu, kad gavus prekę lūkesčiai butų viršyti. Labai stengiuosi dėl kiekvieno pirkėjo, manau, tai svarbiausias dalykas“, – įsitikinusi pašnekovė.

R. Bieliauskaitė mano, kad šimtaprocentinio verslo sėkmės garanto nėra. Reikia labai daug užsispyrimo, darbštumo, tikėjimo savimi ir savo idėja, o tuomet viskas klostysis savaime. „Pirmais metais apie plėtrą negalvojau, maniau, tai bus tik namų verslas, bet dabar plėtra numatoma, nespėju visko ir idėjų dar daug kirba. Todėl, kai idėja jau yra, kad ji klestėtų, reikia nesustoti, ieškoti vis naujų sprendimų, tobulinti, palaikyti ryšį su pirkėju“, – pataria R. Bieliauskaitė.

TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu „Delfi“, „Žinių radiju“„Swedbank“, AB, „BIOK laboratorija“, ir Mykolo Romerio universitetu. Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje http://www.bznstart.lt/StartupsWomen iki birželio 2 d. O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų sąrašą: http://www.bznstart.lt/surveys/display/2h3q8kgz