Lietuvoje iš 200 startuolių įkūrėjų praėjusių metų gruodžio mėnesį pirmą kartą buvo išrinkti ir apdovanoti geriausieji. Knygos suasmeninimo startuolis „Zoombook“ pelnė išradingiausio startuolio nuo 40–ies metų titulą.

Šio projekto esmę įkūrėjas A. Karosas aiškino taip: nesvarbu, kas tu bebūtum – leidėjas ar namų šeimininkė, auginanti vaikus - gali susikurti knygą iš savo nuotraukų, su savo parašytu tekstu.


„Gailiuosi, kad tokių galimybių nebuvo ar mes nesupratome to, kai buvo šešiolika metų, tačiau džiaugiuosi, kad visa tai pavyko, kai yra jau keturiasdešimt“, - Žinių radijo laidoje pripažino verslininkas.

Savas kraštas – ne visada svetingas

Verslininkas savo verslą pradėjęs Lietuvoje, tačiau greitai perpratęs rinką ir išplėtojęs jį į svečias šalis, tokias kaip Rusija ir Jungtinė Karalystė, dalijosi savo patirtimi ir teigė, kad prieš žengiant į rinką su nauju produktu ar paslauga, svarbu, ją gerai pažinti.

„Mes iš pradžių startavome Lietuvoje, galvojome, kad labai gerai ją pažįstame, nes tai mūsų kraštas, bet tose šalyse, kur pragyvenimo lygis yra aukštesnis ir tiems verslams yra šiek tiek lengviau. Tad galvojant apie startuolį, Lietuva nebūtinai turėtų būti ta vieta, kur pasibandytum savo jėgas ir galimybes“, - teigė pašnekovas.

Reikia pinigų ir drąsos

A. Karoso teigimu, kai yra nauja idėja, reikia rinkos, kuri būtų drąsi priimti ir išbandyti ją. Verslininkas mano, kad jeigu prekė yra mokama, piniginis faktorius neturėtų būti kliūtis.


„Sakykim, šiai dienai Lietuvoje ne kiekvienas gali sau leisti kažką naujo vien dėl to, kad riboja finansai. Švedijoje, Anglijoje ar Austrijoje žmogus šiek tiek lengviau elgiasi su pinigais ir juos lengviau išleidžia“, - tvirtino verslininkas.

Visą laidos įrašą galite išgirsti čia.