„Lemon Gym“ tinklą valdančios bendrovės „Gym LT“ plėtros vadovas Almantas Krikščiūnas sako, kad Lietuvoje sportuojančių žmonių skaičius nuolat auga, o paskatinti pradėti sportuoti gali ir patogi sporto klubo vieta bei prieinama paslaugų kaina. Pasak vadovo, daugelis nori, kad sporto klubas būtų kuo arčiau namų ar darbo vietos, ir tai lėmė bendrovės sprendimą vykdyti tokio tipo plėtrą.

„Kuriant „Lemon Gym“ tinklo koncepciją, svarbiausi mums buvo du dalykai – klientų sveikata ir laikas. Todėl visi „Lemon Gym“ sporto klubai įsikurs gausiai apgyvendintuose ar itin daug įstaigų turinčiuose rajonuose, juos bus lengva pasiekti tiek automobiliu, tiek viešuoju transportu. Be to, klubų automatizacija, leidžianti lankytojams patiems įeiti su vardinėmis įėjimo kortelėmis nesikreipiant į registratūrą, palengvins patekimą į patalpas bei taupys klientų laiką. Norime, kad sprendimą eiti į sporto klubą priimti būtų lengva, todėl didžiąją dalį narysčių parduodame internetu“, – pranešime cituojamas A. Krikščiūnas.

„Gym LT“ pavasarį Vilniuje atidarys dar du „Lemon Gym“ sporto klubus, kurie įsikurs Perkūnkiemyje ir prekybos centre „Europa“. Į „Lemon Gym“ tinklo plėtrą 2015 m. bus investuota apie 1,5 mln. eurų, tikimasi, kad iki metų pabaigos tinklo apyvarta sieks 1,1 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (41)