Konsoliduoti grupės pardavimai, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2015 m., augo 18,7 proc. ir pasiekė 16,7 mln. Eur.

AB „Utenos trikotažas“ pardavimai per 2016 metų 9 mėn. sudarė 14,4 mln. Eur, t.y. 19,5 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2015 m. AB „Utenos trikotažas“ per pirmus tris šių metų ketvirčius uždirbo 469 tūkst. Eur veiklos pelno, tuo pačiu metu 2015 m. jis siekė 64 tūkst. Eur. Bendrovė uždirbo 391 tūkst. Eur pelno prieš apmokestinimą, kai per pirmuosius devynis mėnesius 2015 m. jis siekė 7 tūkst. Eur.

„Reikšmingas šių metų augimas – tai nuoseklaus ir tikslingo darbo rezultatas, kurio siekiame įgyvendinant atnaujintą grupės įmonių verslo strategiją. Pastaraisiais metais investuojame į novatoriškų audinių kūrimą ir plečiame tikslinių klientų portfelį. Daug dėmesio skiriame gamybos efektyvumui, kuris leidžia suvaldyti augančią produkcijos paklausą,“ – finansinius rezultatus komentuoja generalinis AB „Utenos trikotažas“ direktorius Algirdas Šabūnas.

SBA koncernui priklausančią AB „Utenos trikotažas“ įmonių grupę sudaro bendrovės „Utenos trikotažas“, „Šatrija“, „Gotija“ ir „Mrija“ (Ukraina).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)