Pasak jo, pastaraisiais mėnesiais įmonė pastebėjo tūkstančius užklausų iš „Amazon“, kurios siūlė pasitikrinti analogiškų prekių kainas jų tinklalapyje.

Apie tai A. Rusteika kalbėjo per „Verslo žinių“ konferenciją „Prekybos forumas 2015“, paklaustas apie naujus iššūkius.

„Amazon“ - tai turbūt mums didžiausias iššūkis šiais metais būtų, kad „Amazon“ atsidaro sandėlius Lenkijoje“, - paskelbė verslininkas, svarstęs, kad veikiausiai įmonė imsis veiklos ir Lietuvoje.

Aurelijus Rusteika
A. Rusteika dėstė, kad prieš tris mėnesius patyrė didesnį „Amazon“ susidomėjimą „Topo grupe“. 

„Jie mus atakavo kaip kokie piratai, gavome apie 300 tūkst. užklausų iš „Amazon“ pasitikrinti kainas. Tai rodo, kad jie tikrai domisi mūsų rinka ir kainomis. Jei atsidarinėja Lenkijoje sandėlius, jie tikisi pasiekti ir Lietuvos klientus? Bet „Amazon“ nėra bendrovė, kuri ruošiasi numušti kainas, skirtinai nuo mažų Lietuvos žaidėjų, kurie atsidaro“, - kalbėjo A. Rusteika.

Pasak jo, „Amazon“ strategija – užtikrinti asortimentą ir siūlyti žmonėms įsigyti viską vienoje vietoje.

„Kitas iššūkis, kuris dabar mūsų laukia, tai kad lietuviai daug prekių pradėjo pirkti Kinijoje. Kinijos didieji žaidėjai parduoda telefono dėkliuka už 4 JAV dol. Ir pristato į Lietuvą nemokamai. Čia yra didžiulis iššūkis, nes jie turi didžiulį prekių srautą“, - pastebėjo A. Rusteika.

Verslininkas sako, kad tai yra didelis tiekėjų iš Kinijos konkurencijos pranašumas: jie daug paslaugų gali pasiūlyti nemokamai. 

Lenkijos spaudoje 2013 m. skelbta, kad „Amazon“ šioje šalyje investuoja į tris logistikos centrus. 

Juose planuota sukurti iš viso 6 tūkst. darbo vietų, taip pat ir neetatinių pozicijų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (95)