Telerinkodara šalyje populiarėja

Lietuvoje tarp įvairiausia komercine veikla užsiimančių bendrovių populiarėja iš JAV atkeliavusi moderni prekybos sistema – prekės perkamos telefonu, nė nepasitraukus iš savo darbo vietos.
UAB "Bermeta", jau 5 metus platinanti vokiško katalogo "Neckermann" drabužius, apie 60% užsakymų gauna telefonu arba paštu. Pasak Vaivos Tamulienės, bendrovės vyriausiosios finansininkės, žmonės vis dažniau nugali barjerą, kad negali pačiupinėti prekės ir perka tiesiog pavartę 1.500 puslapių katalogą.

"Užsakymų telefonu daugėja, kai daugėja patenkintų klientų, kurie dalijasi savo patirtimi su draugais. Reklama per televiziją ar žiniasklaidą nėra tokia efektyvi",– aiškina p. Tamulienė.

Per 30% UAB "Office 1" apyvartos sudaro prekės, taip pat parduodamos gavus užsakymus telefonu. Anot Justinos Gumbienės, UAB "Alna" biuro sistemos produktų ir rinkodaros direktorės, daugiausia taip parduodama "smulkiosios kanceliarijos" – segtuvų, įmaučių, rašymo priemonių, kompiuterių ir spausdintuvų eksploatacijos medžiagų. Pirkėjai atsiskaito gavę prekes arba pavedimu pagal anksčiau sudarytas sutartis. "Telerinkodara itin populiari visuose didžiuosiuose pasaulinio tinklo prekybos centruose, tačiau Lietuvoje pirkėjai dar nepratę apsipirkinėti telefonu",– sako p. Gumbienė.

Vis dėlto "Office 1" numato plėtoti šią veiklą, o rudenį jau žada pradėti elektroninę prekybą.

UAB "Telemedia" telerinkodarą naudoja informacijai katalogams rinkti bei reklamos plotui juose pardavimui. Kasmet telefonu kreipiamasi į visas Lietuvos įmones, patikrinami jų duomenys ir taip parengiama nauja medžiaga. "Taip pasiekiama, kad kataloge pateikiama informacija pasiektų potencialius vartotojus",– teigia Gražina Zizienė, "Telemedia" rinkodaros direktoriaus padėjėja.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Vilniaus skola pernai sumažėjo 18 proc. iki 315 mln. eurų (5)

Vilniaus miesto skola praėjusių metų pabaigoje buvo 315,2 mln. eurų - 17,7 proc. (67,9 mln. eurų) mažiau nei 2015-ųjų pabaigoje, kai ji siekė 383,1 mln. eurų.

D. Trumpas pasirašys dviejų svarbiausių JAV prekybos susitarimų likimą galinti pakeisti įsaką (2)

Naujasis JAV prezidentas Donaldas Trumpas pirmadienį, sausio 23 dieną, kaip tikimasi, ketina pasirašyti vykdomąjį įsaką, kuriuo pademonstruos siekį iš naujo persvarstyti vadinamojo NAFTA susitarimo – laisvosios prekybos sutarties, suvienijusios Jungtines Valstijas, Meksiką ir Kanadą – sąlygas, skelbia „The Independent“.

Teismas išteisino „Snoro“ auditorių: nebuvo padaryta didelė žala (39)

Buvęs tarptautinės audito kompanijos „Ernst & Young“ auditorius Ramūnas Bartašius, dar 2010 m. tyręs dabar jau bankrutavusio „Snoro“ banko veiklą, išteisintas dėl tarnybos pareigų neatlikimo.

„L‘Oreal“ investuoja į lietuvių sukurtą startuolį (1)

Pirmadienį prancūzų kosmetikos gamintoja „L‘Oreal“ pranešė kartu su partnere „Founders Factory“ investuosiant į penkias pradedančiąsias įmones grožio produktų gamybos srityje.

JAV prekybininkai dėl internetinės prekybos mažins parduotuvių plotus

JAV pardavėjams kyla spaudimas uždarinėti parduotuves, kadangi vis daugiau jų verslo keliasi į internetinę erdvę, skelbia „Bloomberg“.