“Interneto verslas vystosi labai sparčiai, ir jis yra telekomunikacijų ateitis, todėl telekomas nenori būti nuošalyje”,– teigė Tapijo Parma (Tapio Paarma), “Lietuvos telekomo" prezidentas. Jo teigimu, dabar svarstoma, ar plėstis savo jėgomis, ar bendradarbiauti su kitais tiekėjais, ar įsigyti vieną iš jų.

“Telekomunikacijos vystosi, todėl sprendimas gali būti priimtas per artimiausias kelias savaites ar mėnesį”,– teigė “Lietuvos telekomo” prezidentas.

“Lietuvos telekomas”, prieš kelerius metus pradėjęs teikti interneto paslaugas, naudojantis telefono linijomis (dial-up), dabar valdo apie 60 proc. šios rinkos.

Pasak Vytauto Bitino, “Lietuvos telekomo” duomenų bazės plėtojimo grupės vadovo, sėkmingą “Tako” paslaugos plėtrą lėmė tai, jog, jungiantis per “Taką”, nereikia iš anksto sudaryti jokių sutarčių ar mokėti įjungimo ar abonentinį mokestį.