Iki rugsėjo vidurio Kaune veiksiantis biuras „KappAhl Baltics“ kuravo bendrovės tiekėjų veiklą Lietuvoje bei Ukrainoje. Prieš daugiau nei dešimtmetį Lietuvoje įsikūrę „KappAhl“ atstovai priversti nutraukti veiklą regione dėl išaugusių drabužių gamintojų kainų ir pasikeitusių rinkos poreikių.

Jerry Wiklund, „KappAhl“ gamybos vadovas Europoje, DELFI sakė, jog šiuo metu bendrovė jaučia didesnį susidomėjimą laisvalaikio, kasdieniais drabužiais. Tuo metu Lietuvoje ir Ukrainoje buvo gaminami kitokio tipo drabužiai. „Tai dėl pasikeitimų rinkoje, mados versle. Jei pažvelgsite į situaciją prieš porą metų ir ją palyginsite su šiandienine, didėja kasdienių, laisvalaikio drabužių poreikis“, - kalbėjo jis.

„KappAhl“ gamybos vadovo manymu, nors drabužių dizainą ir kuria pačios įmonės specialistai, keičiantis klientų poreikiams Lietuvoje bei Ukrainoje sudėtingiau pagaminti norimus drabužius. „Tai nėra taip paprasta ir priklauso nuo to, kokią produkciją gamini. - kalbėjo jis. - Jei, pavyzdžiui, gamykloje siuvami moteriški ir vyriški paltai, dauguma atvejų ji ir specializuojasi šioje srityje. Tai skirtingi įrengimai, mašinos“. Dėl šios priežasties drabužių gamyba kitose šalyse apsunkinama, nors „KappAhl“ specialistai patys kuria dizainą, perka medžiagas bei perduoda instrukcijas gamintojams.

Visgi, kaip pagrindinę paskatą uždaryti biurą Lietuvoje ir nutraukti bendradarbiavimą su Lietuvos tiekėjais J. Wiklund įvardija išaugusias jų siūlomas kainas. Jo teigimu, dabar drabužius pigiau gaminti Europos rytuose, pavyzdžiui, Turkijoje, ar Tolimuosiuose Rytuose. „Jei tai būtų dėl blogos ekonominės situacijos, kainos kristų, o ne augtų. Tai atspindys to, kas šiuo metu vyksta Rytų Europoje ir ypatingai Baltijos šalyse“, - priežastį, kodėl keitėsi kainos, įvardijo J. Wiklund. Tuo metu tai, jog teko bendradarbiavimą nutraukti su Ukraina, labiausiai lėmė pasikeitusi padėtis mados versle bei klientų poreikis kitokio dizaino drabužiams.

J. Wiklund sakė, jog kol kas neplanuoja atidaryti „KappAhl“ prekės ženklo parduotuvių Lietuvoje ar Ukrainoje, tačiau planuoja verslo klausimais ir toliau konsultuotis su Ukrainoje dirbančiais įmonės specialistais. Šiuo metu bendrovė turi 380 parduotuvių visoje Europoje – Švedijoje, Čekijoje, Suomijoje, Norvegijoje, Lenkijoje. Lietuvoje ir Ukrainoje siūti „KappAhl“ drabužiai buvo parduodami tik šios bendrovės parduotuvėse. Bbn.ee skelbia, kad tarp drabužių tiekėjų „KappAhl“ Lietuvoje buvo ir „Utenos trikotažas“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (124)