„Atsiprašome, šiuo metu nėra galimybės naudotis ir atsiskaityt banko kortelėmis“, - sakė banko konsultantė.

Pasak jos, gedimas yra fiksuojamas visoje Lietuvoje, šiuo metu problema sprendžiama.

Banko viešųjų ryšių vadovas Arvydas Žilinskas DELFI patvirtino, jog sutrikimų buvo, tačiau po 17.45 val. jau pavyksta atsiskaityti prekybos vietose ir išsigryninti pinigų. Šios funkcijos neveikė apie 40 minučių.

Iki 19 val. 20 min neveikė SEB banko internetinės bankininkystės sistema. SEB banko atstovų teigimu, šiuo metu visi sutrikimai jau yra pašalinti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (105)