Kolegių manymu, tradicinių kalbų mokymo įmonių darbe taikoma metodika netinkama, nes pagrįsta per daug ištęstomis, neefektyviomis programomis. Supratusios, kad darbe tokios sistemos nepakeis, moterys įkūrė savo įmonę, kurioje anglų kalbos mokoma vadovaujantis ugdomojo vadovavimo (koučingo) principais.

2016-ųjų pradžia Indrėms žymėjo ne tik metų, bet ir kelio versle pradžią. Nors jų bendrovė dirba vos mėnesį, moterys sako, kad jau spėjo pasimokyti iš klaidų.

Tobulėja ne tik profesinėje srityje

„Pasitaikė atvejų, kai dėl užsiėmimo susitarę klientai nepasirodo. Kad to išvengtume, prašysime nedidelės pradinės įmokos, kuri labiau įpareigotų mokinį“, – aiškina verslininkės ir pripažįsta žinančios, jog verslo pradžia nėra pasivaikščiojimas parke.

Tiesa, jų įmonės veiklos pradžią palengvino tai, kad abi įkūrėjos yra sertifikuotos kalbų mokymo specialistės, o vienintelė reikalinga didelė investicija – nuolatinis darbas, kuris nedingta iš minčių nė vienai dienai.

„Turime nuolatos tobulėti. Ne tik profesinėje srityje, bet ir daugelyje kitų. Pradedant nuo buhalterijos ir verslo administravimo, baigiant skirtingų profesijų ypatybėmis, kuriomis privalome pasidomėti prieš kiekvieną pamoką, kurią individualizuojame“, – sako pašnekovės.

Svarbu ne tik planuoti, bet ir gebėti laikytis plano

Language coaching“ įkūrėjų teigimu, daugelio kalbų mokymo mokyklų taikoma metodika neatitinka šiuolaikinių žmonių poreikių, nes siūlo krimsti vadovėlius ir eiti į nesibaigiančius užsiėmimus, o suaugusiesiems dažnai reikia tik gilinti žinias konkrečioje srityje.

„Mes pateikėme alternatyvą nusistovėjusiai tvarkai“, – aiškina pašnekovės ir atvirai dėsto, kad pradėjusios dirbti su nauju klientu pirmiausia išsiaiškina jo poreikius, kad galėtų pritaikyti programą, paremtą patirtimi, o ne vadovėliais. Pastarųjų „Language coaching“ apskritai atsisakė.

Tokia metodika atrodo patraukliai, todėl verslininkėms dabar svarbiausia, kad apie ją sužinotų kuo daugiau potencialių klientų. Šį iššūkį jos sprendžia į pagalbą pasitelkusios „Facebook“, reklamą „Google AdWords“ platformoje ir išnaudodamos bendradarbiavimo su trečiosiomis šalimis galimybes.

Paklausę pašnekovių, ko, jų manymu, reikia, kad verslas klestėtų, išgirstame atsakymą: būtina mokėti ne tik suplanuoti visus veiklos aspektus, bet ir laikytis sukurto plano. Be to, svarbu nuolatos dėti daug pastangų paslaugos kokybei išlaikyti. Tai padeda pritraukti naujų klientų ir leidžia patikrinti, ar verslas veikia išties efektyviai.

TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu „Delfi“, „Žinių radiju“„Swedbank“, AB, „BIOK laboratorija“, ir Mykolo Romerio universitetu. Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje http://www.bznstart.lt/StartupsWomen iki birželio 2 d. O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų sąrašą: http://www.bznstart.lt/surveys/display/2h3q8kgz