Susikovė dėl "TV metrų"

Media agentūros, kurių netenkina UAB "SIC Gallup Media", diegiančios Lietuvoje "TV metrus", sąlygos, žada remti jos konkurenčių "Taylor Nelson Sofres" ir UAB "Baltijos tyrimai" ketinimus taip pat imtis "TV metrų".
Media agentūros, nepatenkintos "SIC Gallup Media" diktuojamomis sąlygomis, paskelbė konkursą dėl "TV metrų" diegimo. Jį laimėjo tarptautinė rinkos tyrimų bendrovė "Taylor Nelson Sofres" (TNS). Ji kartu su "Baltijos tyrimais" (BT) žada investuoti apie 1 mln. Lt ir įrengti mažiausiai 400 TV metrų.

"TNS yra įdiegusi TV metrus Europoje, Kanadoje, Korėjoje, Indijoje ir t.t., turėdama didžiulę patirtį, manau, ji gali suteikti pigesnes ir kokybiškesnes paslaugas",– sako Rasa Ališauskienė, BT direktorė.

"SIC Gallup Media" (SIC) nesitaria su reklamos agentūromis, tik nurodo, iki kurios dienos turime pasirašyti sutartį. Mūsų netenkina jų paslaugų kaina ir tai, kad per mažai planuojama įrengti "TV metrų". Tai paskatino ieškoti alternatyvos",– sako Vytautas Martinaitis, UAB "Media House" direktorius.

Anot jo, TNS siūlymas patrauklesnis, nes savo paslaugas žada teikti beveik perpus pigiau nei SIC. Tuo tarpu SIC konkurentų veiksmus vertina skeptiškai.

"Desperatiškas konkurentų žingsnis pasmerktas. Mes šią ar kitą savaitę jau pasirašysime sutartis su reklamos agentūromis, kad 4 metus joms teiksime visą duomenų paketą",– aiškina Gytis Juodpusis, SIC direktorius.

SIC jau investavo per 1 mln. Lt ir įdiegė 250 TV metrų, kuriais fiksuojami 650 respondentų duomenys. Jei reklamos agentūros ir televizijos pageidaus, pasak p. Juodpusio, bus įdiegta daugiau "TV metrų".

"Jei būtų konkurencija, rinkai būtų gerai, tačiau Lietuva, ko gero, per maža, kad dvi bendrovės imtųsi įgyvendinti gana sudėtingą ir brangų projektą,– mano Marius Vaupšas, Tarptautinės reklamos asociacijos Lietuvos skyriaus viceprezidentas.– SIC jau investavo į šį projektą, ir matyti rezultatai."

Jo duomenimis, su SIC jau pasirašė bendradarbiavimo sutartis TV3 ir "Baltijos TV" bei žada bendradarbiauti 5–6 media agentūros iš 7–8 potencialių.

Tačiau su tokiu požiūriu sutinka ne visos reklamos agentūros.

"Aš visada už konkurenciją, mums nekelia griežtų sąlygų užsakovai, todėl neskubėsime pasirašyti sutarties su SIC",– sako Skirmantas Mickevičius, "Emes grupės" prezidentas.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Seimas nusprendė, kada perkant internetu reikės popierinės dokumento kopijos (36)

Seimas priėmė įstatymą, kuriuo nustatė, kada norint ką nors nusipirkti arba sumokėti reikės rodyti dokumentą arba pristatyti patvirtintą jo kopiją.

Seimas supaprastino akcijų perleidimą bendrovių darbuotojams

Seimas priėmė Ūkio ministerijos inicijuotus Akcinių bendrovių įstatymo pakeitimus. Jie sudarys geresnes sąlygas bendrovių darbuotojams, valdybos ir stebėtojų tarybos nariams ir didins jų įsitraukimą į bendrovės veiklą - neatlygintinai arba iš dalies atlygintinai suteikti jiems bendrovės akcijų.

R. Masiulis: pašto reforma vyks, jeigu bus tvirtų įrodymų, kad ji naudinga ir prasminga gyventojams (7)

Valstybės valdomo Lietuvos pašto skyrių pertvarka bus vykdoma tik gavus „tvirtus įrodymus“, kad ji „naudinga ir prasminga gyventojams“, kartoja susisiekimo ministras.

Po liūties trūko verslininkų kantrybė: iš „Grindos“ reikalauja 59 tūkst. eurų (200)

Prekybos centrus „Unideco” ir „Medžio centras” Vilniuje valdantys verslininkai ketina kreiptis į teismą dėl savivaldybės įmonės „Grinda” teikiamų paslaugų nevykdymo, turtinės ir neturtinės žalos atlyginimo, rašoma bendrovės pranešime spaudai.

Liūties padariniai: Vilniaus nuotekos plūsta į Nerį atnaujinta (186)

Dėl Vilnių ketvirtadienį užklupusios liūties sutriko Upės gatvėje esančios nuotekų siurblinės darbas, dėl to į Nerį preliminariai jau pateko apie 5 tūkst. kubinių metrų nuotekų.