Susikovė dėl "TV metrų"

Media agentūros, kurių netenkina UAB "SIC Gallup Media", diegiančios Lietuvoje "TV metrus", sąlygos, žada remti jos konkurenčių "Taylor Nelson Sofres" ir UAB "Baltijos tyrimai" ketinimus taip pat imtis "TV metrų".
Media agentūros, nepatenkintos "SIC Gallup Media" diktuojamomis sąlygomis, paskelbė konkursą dėl "TV metrų" diegimo. Jį laimėjo tarptautinė rinkos tyrimų bendrovė "Taylor Nelson Sofres" (TNS). Ji kartu su "Baltijos tyrimais" (BT) žada investuoti apie 1 mln. Lt ir įrengti mažiausiai 400 TV metrų.

"TNS yra įdiegusi TV metrus Europoje, Kanadoje, Korėjoje, Indijoje ir t.t., turėdama didžiulę patirtį, manau, ji gali suteikti pigesnes ir kokybiškesnes paslaugas",– sako Rasa Ališauskienė, BT direktorė.

"SIC Gallup Media" (SIC) nesitaria su reklamos agentūromis, tik nurodo, iki kurios dienos turime pasirašyti sutartį. Mūsų netenkina jų paslaugų kaina ir tai, kad per mažai planuojama įrengti "TV metrų". Tai paskatino ieškoti alternatyvos",– sako Vytautas Martinaitis, UAB "Media House" direktorius.

Anot jo, TNS siūlymas patrauklesnis, nes savo paslaugas žada teikti beveik perpus pigiau nei SIC. Tuo tarpu SIC konkurentų veiksmus vertina skeptiškai.

"Desperatiškas konkurentų žingsnis pasmerktas. Mes šią ar kitą savaitę jau pasirašysime sutartis su reklamos agentūromis, kad 4 metus joms teiksime visą duomenų paketą",– aiškina Gytis Juodpusis, SIC direktorius.

SIC jau investavo per 1 mln. Lt ir įdiegė 250 TV metrų, kuriais fiksuojami 650 respondentų duomenys. Jei reklamos agentūros ir televizijos pageidaus, pasak p. Juodpusio, bus įdiegta daugiau "TV metrų".

"Jei būtų konkurencija, rinkai būtų gerai, tačiau Lietuva, ko gero, per maža, kad dvi bendrovės imtųsi įgyvendinti gana sudėtingą ir brangų projektą,– mano Marius Vaupšas, Tarptautinės reklamos asociacijos Lietuvos skyriaus viceprezidentas.– SIC jau investavo į šį projektą, ir matyti rezultatai."

Jo duomenimis, su SIC jau pasirašė bendradarbiavimo sutartis TV3 ir "Baltijos TV" bei žada bendradarbiauti 5–6 media agentūros iš 7–8 potencialių.

Tačiau su tokiu požiūriu sutinka ne visos reklamos agentūros.

"Aš visada už konkurenciją, mums nekelia griežtų sąlygų užsakovai, todėl neskubėsime pasirašyti sutarties su SIC",– sako Skirmantas Mickevičius, "Emes grupės" prezidentas.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Vokietijos automobilių gamintojai perspėja Britaniją dėl „Brexit“ (2)

Didžiosios Britanijos pasitraukimas iš bendros Europos rinkos padarys žalos tiek pačiai Jungtinei Karalystei, tiek ir Europos Sąjungos narėms, trečiadienį perspėjo Vokietijos automobilių pramonės atstovai po to, kai britų premjerė Theresa May antradienį paskelbė, kad šals renkasi vadinamąjį „kieto“ „Brexit“ variantą.

Uždrausta nelegali mėsos perdirbimo veikla (10)

Gavę pranešimą iš Raseinių policijos komisariato apie vykdomą galimai nelegalią mėsos gaminių gamybą, Raseinių valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos inspektoriai patikrino Trepinėlių kaime esantį negyvenamą ūkį.

V. Šapoka suabejojo, ar Vilnius nori 350 mln. eurų vertės investicijų (2)

Vilniaus savivaldybei keliant sąlygų ir sudarant kliūčių energetikos įmonių holdingo „Lietuvos energija“ įgyvendinamam Vilniaus kogeneracinės elektrinės projektui, finansų ministras Vilius Šapoka suabejojo, ar Vilniui tikrai reikia 350 mln. eurų investicijų.

TVF vadovė pripažįsta, kad reakcija į augančią nelygybę buvo pavėluota (8)

Tarptautinio valiutos fondo (TVF) vadovė Christine Lagarde trečiadienį pripažino, kad fondo reakciją į augančią prarają tarp turtingųjų ir vargšų pasaulyje buvo pavėluota.

V. Šapoka: D. Bradausko veiklos tyrimas bus baigtas netrukus (3)

Nuo pareigų laikinai nušalinto Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) vadovo Dainoro Bradausko veiklos tyrimas netrukus bus baigtas, teigia finansų ministras Vilius Šapoka.