Susikovė dėl "TV metrų"

Media agentūros, kurių netenkina UAB "SIC Gallup Media", diegiančios Lietuvoje "TV metrus", sąlygos, žada remti jos konkurenčių "Taylor Nelson Sofres" ir UAB "Baltijos tyrimai" ketinimus taip pat imtis "TV metrų".
Media agentūros, nepatenkintos "SIC Gallup Media" diktuojamomis sąlygomis, paskelbė konkursą dėl "TV metrų" diegimo. Jį laimėjo tarptautinė rinkos tyrimų bendrovė "Taylor Nelson Sofres" (TNS). Ji kartu su "Baltijos tyrimais" (BT) žada investuoti apie 1 mln. Lt ir įrengti mažiausiai 400 TV metrų.

"TNS yra įdiegusi TV metrus Europoje, Kanadoje, Korėjoje, Indijoje ir t.t., turėdama didžiulę patirtį, manau, ji gali suteikti pigesnes ir kokybiškesnes paslaugas",– sako Rasa Ališauskienė, BT direktorė.

"SIC Gallup Media" (SIC) nesitaria su reklamos agentūromis, tik nurodo, iki kurios dienos turime pasirašyti sutartį. Mūsų netenkina jų paslaugų kaina ir tai, kad per mažai planuojama įrengti "TV metrų". Tai paskatino ieškoti alternatyvos",– sako Vytautas Martinaitis, UAB "Media House" direktorius.

Anot jo, TNS siūlymas patrauklesnis, nes savo paslaugas žada teikti beveik perpus pigiau nei SIC. Tuo tarpu SIC konkurentų veiksmus vertina skeptiškai.

"Desperatiškas konkurentų žingsnis pasmerktas. Mes šią ar kitą savaitę jau pasirašysime sutartis su reklamos agentūromis, kad 4 metus joms teiksime visą duomenų paketą",– aiškina Gytis Juodpusis, SIC direktorius.

SIC jau investavo per 1 mln. Lt ir įdiegė 250 TV metrų, kuriais fiksuojami 650 respondentų duomenys. Jei reklamos agentūros ir televizijos pageidaus, pasak p. Juodpusio, bus įdiegta daugiau "TV metrų".

"Jei būtų konkurencija, rinkai būtų gerai, tačiau Lietuva, ko gero, per maža, kad dvi bendrovės imtųsi įgyvendinti gana sudėtingą ir brangų projektą,– mano Marius Vaupšas, Tarptautinės reklamos asociacijos Lietuvos skyriaus viceprezidentas.– SIC jau investavo į šį projektą, ir matyti rezultatai."

Jo duomenimis, su SIC jau pasirašė bendradarbiavimo sutartis TV3 ir "Baltijos TV" bei žada bendradarbiauti 5–6 media agentūros iš 7–8 potencialių.

Tačiau su tokiu požiūriu sutinka ne visos reklamos agentūros.

"Aš visada už konkurenciją, mums nekelia griežtų sąlygų užsakovai, todėl neskubėsime pasirašyti sutarties su SIC",– sako Skirmantas Mickevičius, "Emes grupės" prezidentas.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

„Google“ ir „Facebook“ apmovusio lietuvio schema: reguliariai pervesdavo daugiamilijonines sumas (19)

Vilniaus apygardos teismas atmetė dar vieną Evaldo Rimašausko, kuris jis įtariamas iš dviejų JAV tarptautinių kompanijų sukčiaujant išviliojęs 100 mln. dolerių (beveik 91,5 mln. eurų), skundą dėl kardomojo suėmimo pratęsimo.

Registrų centro vadovo postu susidomėjo 19 pretendentų (8)

Kitą savaitę turėtų paaiškėti naujasis Registrų centro vadovas – konkursu į šias pareigas susidomėjo 19 pretendentų, pateikusių paraiškas.

„Google“ ir „Facebook“ pripažino patyrusios 100 mln. dolerių žalą dėl lietuvio veiksmų (87)

JAV interneto milžinės „Google“ ir „Facebook“ pripažino patyrusios 100 mln. dolerių (91,5 mln. eurų) žalą dėl kompiuteriniu sukčiavimu kaltinamo lietuvio Evaldo Rimašausko veiksmų, penktadienį paskelbė britų nacionalinis transliuotojas BBC.

100 mln. dolerių išviliojusio lietuvio aukos - „Google“ ir „Facebook“ (53)

48 metų Evaldui Ramašauskui apgaulės schema pavyko apsimetus vienu garsiu techninės įrangos gamintoju iš Azijos, teigiama teismo dokumentuose. Amerikiečių bendrovių darbuotojus lietuvis įkalbėjo į jo sąskaitas Latvijoje, Kipre ir kitose šalyse pervesti dešimtis milijonų dolerių.

Lietuvės verslininkės poelgis sukėlė šurmulį Danijos žiniasklaidoje (151)

Nedidelį verslą sukūrusi lietuvė Lina Von Bale, turinti vestuvinių suknelių saloną Stenløse, šiomis dienomis sukėlė nemažą šurmulį Danijos žiniasklaidoje.