Susikovė dėl "TV metrų"

Media agentūros, kurių netenkina UAB "SIC Gallup Media", diegiančios Lietuvoje "TV metrus", sąlygos, žada remti jos konkurenčių "Taylor Nelson Sofres" ir UAB "Baltijos tyrimai" ketinimus taip pat imtis "TV metrų".
Media agentūros, nepatenkintos "SIC Gallup Media" diktuojamomis sąlygomis, paskelbė konkursą dėl "TV metrų" diegimo. Jį laimėjo tarptautinė rinkos tyrimų bendrovė "Taylor Nelson Sofres" (TNS). Ji kartu su "Baltijos tyrimais" (BT) žada investuoti apie 1 mln. Lt ir įrengti mažiausiai 400 TV metrų.

"TNS yra įdiegusi TV metrus Europoje, Kanadoje, Korėjoje, Indijoje ir t.t., turėdama didžiulę patirtį, manau, ji gali suteikti pigesnes ir kokybiškesnes paslaugas",– sako Rasa Ališauskienė, BT direktorė.

"SIC Gallup Media" (SIC) nesitaria su reklamos agentūromis, tik nurodo, iki kurios dienos turime pasirašyti sutartį. Mūsų netenkina jų paslaugų kaina ir tai, kad per mažai planuojama įrengti "TV metrų". Tai paskatino ieškoti alternatyvos",– sako Vytautas Martinaitis, UAB "Media House" direktorius.

Anot jo, TNS siūlymas patrauklesnis, nes savo paslaugas žada teikti beveik perpus pigiau nei SIC. Tuo tarpu SIC konkurentų veiksmus vertina skeptiškai.

"Desperatiškas konkurentų žingsnis pasmerktas. Mes šią ar kitą savaitę jau pasirašysime sutartis su reklamos agentūromis, kad 4 metus joms teiksime visą duomenų paketą",– aiškina Gytis Juodpusis, SIC direktorius.

SIC jau investavo per 1 mln. Lt ir įdiegė 250 TV metrų, kuriais fiksuojami 650 respondentų duomenys. Jei reklamos agentūros ir televizijos pageidaus, pasak p. Juodpusio, bus įdiegta daugiau "TV metrų".

"Jei būtų konkurencija, rinkai būtų gerai, tačiau Lietuva, ko gero, per maža, kad dvi bendrovės imtųsi įgyvendinti gana sudėtingą ir brangų projektą,– mano Marius Vaupšas, Tarptautinės reklamos asociacijos Lietuvos skyriaus viceprezidentas.– SIC jau investavo į šį projektą, ir matyti rezultatai."

Jo duomenimis, su SIC jau pasirašė bendradarbiavimo sutartis TV3 ir "Baltijos TV" bei žada bendradarbiauti 5–6 media agentūros iš 7–8 potencialių.

Tačiau su tokiu požiūriu sutinka ne visos reklamos agentūros.

"Aš visada už konkurenciją, mums nekelia griežtų sąlygų užsakovai, todėl neskubėsime pasirašyti sutarties su SIC",– sako Skirmantas Mickevičius, "Emes grupės" prezidentas.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Pašto skyrius siūlo įkurti bibliotekose ar parduotuvėse (69)

Siekiant kaimo vietovių nepalikti be pašto, Lietuvos pašto padaliniai galėtų dirbti kartu su bibliotekomis ar kitomis valstybės institucijomis, sako Seimo pirmininkas.

„Barbora“ ateina į Kauną (50)

Internetinė parduotuvė „Barbora“ balandį planuoja pradėti veiklą Kaune, pranešė įmonės direktorius Tomas Kibildis.

Darbdaviai tikisi greito Darbo kodekso priėmimo (58)

Darbdavių atstovai norėtų, kad naujasis Darbo kodeksas Seime būtų patvirtintas balandį, nes tai leistų verslui iki liepos pradžios prisitaikyti prie naujų darbo santykių. Darbdaviai taip pat tikisi, kad parlamentarai nekeis Trišalėje taryboje sutartų nuostatų.

„Twitter“ svarsto galimybę įvesti mokestį už paslaugas (1)

„Twitter“ svarsto galimybę pristatyti naują populiarios programėlės „Tweetdeck“ versiją, skirtą profesionalams, ir pirmą kartą pradėti imti mokestį už paslaugas iš kai kurių vartotojų, ketvirtadienį informuoja „Reuters“, remdamasi bendrovės duomenimis.

„Startup Lithuania“ įvardytas kaip sektinas ekosistemos skatinimo pavyzdys

Pasaulio ekonomikos forumo ir Europos investicijų banko šią savaitę išleistoje ataskaitoje „Verslios Lietuvos“ startuolių ekosistemos platforma „Startup Lithuania“ buvo įtraukta tarp 25 pavyzdinių verslumo ir inovacijų skatinimo iniciatyvų.