Susikovė dėl "TV metrų"

Media agentūros, kurių netenkina UAB "SIC Gallup Media", diegiančios Lietuvoje "TV metrus", sąlygos, žada remti jos konkurenčių "Taylor Nelson Sofres" ir UAB "Baltijos tyrimai" ketinimus taip pat imtis "TV metrų".
Media agentūros, nepatenkintos "SIC Gallup Media" diktuojamomis sąlygomis, paskelbė konkursą dėl "TV metrų" diegimo. Jį laimėjo tarptautinė rinkos tyrimų bendrovė "Taylor Nelson Sofres" (TNS). Ji kartu su "Baltijos tyrimais" (BT) žada investuoti apie 1 mln. Lt ir įrengti mažiausiai 400 TV metrų.

"TNS yra įdiegusi TV metrus Europoje, Kanadoje, Korėjoje, Indijoje ir t.t., turėdama didžiulę patirtį, manau, ji gali suteikti pigesnes ir kokybiškesnes paslaugas",– sako Rasa Ališauskienė, BT direktorė.

"SIC Gallup Media" (SIC) nesitaria su reklamos agentūromis, tik nurodo, iki kurios dienos turime pasirašyti sutartį. Mūsų netenkina jų paslaugų kaina ir tai, kad per mažai planuojama įrengti "TV metrų". Tai paskatino ieškoti alternatyvos",– sako Vytautas Martinaitis, UAB "Media House" direktorius.

Anot jo, TNS siūlymas patrauklesnis, nes savo paslaugas žada teikti beveik perpus pigiau nei SIC. Tuo tarpu SIC konkurentų veiksmus vertina skeptiškai.

"Desperatiškas konkurentų žingsnis pasmerktas. Mes šią ar kitą savaitę jau pasirašysime sutartis su reklamos agentūromis, kad 4 metus joms teiksime visą duomenų paketą",– aiškina Gytis Juodpusis, SIC direktorius.

SIC jau investavo per 1 mln. Lt ir įdiegė 250 TV metrų, kuriais fiksuojami 650 respondentų duomenys. Jei reklamos agentūros ir televizijos pageidaus, pasak p. Juodpusio, bus įdiegta daugiau "TV metrų".

"Jei būtų konkurencija, rinkai būtų gerai, tačiau Lietuva, ko gero, per maža, kad dvi bendrovės imtųsi įgyvendinti gana sudėtingą ir brangų projektą,– mano Marius Vaupšas, Tarptautinės reklamos asociacijos Lietuvos skyriaus viceprezidentas.– SIC jau investavo į šį projektą, ir matyti rezultatai."

Jo duomenimis, su SIC jau pasirašė bendradarbiavimo sutartis TV3 ir "Baltijos TV" bei žada bendradarbiauti 5–6 media agentūros iš 7–8 potencialių.

Tačiau su tokiu požiūriu sutinka ne visos reklamos agentūros.

"Aš visada už konkurenciją, mums nekelia griežtų sąlygų užsakovai, todėl neskubėsime pasirašyti sutarties su SIC",– sako Skirmantas Mickevičius, "Emes grupės" prezidentas.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

„Coca-Cola" laukia permainos (15)

Bendrovės „The Coca-Cola Company“ atstovai praneša, kad Muhtaras Kentas kitąmet pasitrauks iš generalinio bendrovės direktoriaus pareigų.

„Lietuvos geležinkeliai“ kreipsis į specialiąsias tarnybas (38)

Valstybės valdoma bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ po 6-erių bendradarbiavimo su prieštaringos reputacijos Rusijos koncernu „Transmashholding“ metų ketina kreiptis į specialiąsias tarnybas, norėdama sužinoti, ar Rusijos bendrovė kelia grėsmę šalies nacionaliniam saugumui, ar geležinkeliai gali toliau su ja dirbti.

„Boso valanda su S. Jovaišu”: M. Glodas apie motyvuotus žmones ir jų idėjas startuolių versle (1)

Šioje laidoje „Boso valanda su S. Jovaišu“ vieši rizikos kapitalo fondo „Nextury Ventures“ vadovas Mindaugas Glodas. Pažiūrėję laidą žinosite, kur kreiptis, jeigu turite gerą startuolio idėją, nebijote ja pasidalinti ir ieškote vadinamųjų verslo angelų, kurie prisidės ir kartu idėją pavers verslu.

Dėl pažeidimų laikinai uždaryta picerija Palangoje (3)

Palangos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos sprendimu, laikinai sustabdyta UAB „Nelima“ picerijos „Boulingas“ (Vytauto g. 98, Palanga) veikla.

Jau ketvirtą kartą apdovanoti geriausi Lietuvos startuoliai (4)

Tradiciniais tapę startuolių apdovanojimai „BZN start Startup Awards 2016“ išdalyti jau ketvirtąjį kartą. Dėl 10 skirtingų nominacijų varžėsi daugiau nei 90 jaunų verslų ir tik patys geriausi rankose laikė apdovanojimo žvaigždę bei partnerių įsteigtus prizus.