Šiais metais Lietuvoje klientus geriausiai aptarnauja ne gyvybės draudimo bendrovė "If", antrą vietą užima "PZU Lietuva", trečią - "Seesam Lietuva".

Šiose bendrovėse gero klientų aptarnavimo kriterijai įgyvendinami atitinkamai 93,9 proc., 92,2 proc. ir 90,7 proc. Bendras gero klientų aptarnavimo lygis ne gyvybės draudimo paslaugas teikiančiose draudimo bendrovėse Lietuvoje yra 89 proc. - tai atitinka vidutinę kokybės grupę.

Palyginti su 2011 m tyrimo duomenimis, aptarnavimo kokybės lygis ūgtelėjo 2,2 proc. Aptarnavimo kokybę slaptieji pirkėjai vertino pagal septynis kriterijus: aptarnavimo vietos tvarką, darbuotojo išvaizdą, kontakto pradžią, bendravimo sugebėjimus, poreikių išsiaiškinimą, pasiūlymo ar sprendimo pateikimą, kontakto pabaigą.

Teigiama, kad per metus labiausiai suprastėjo ne gyvybės draudimo bendrovių darbuotojų išvaizda.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)