Neseniai "Hydro Texaco" pradėjo reklamos kampaniją Estijoje, kur ji jau spėjo sukelti nemažai diskusijų. Estijos televizijose neseniai pradėtas rodyti naujas reklaminis bendrovės "Hydro Texaco" vaizdo klipas užrūstino šios bendrovės konkurentus, įžvelgusius reklamoje įžeidžiantį kontekstą.

Reklaminiame klipe iš "Hydro Texaco" degalinės išvažiuoja benzinvežiai su užrašais "Staroil" ir "Shnell", kurie pateikiami degalų prekybos bendrovių "Statoil" ir "Shell" prekės ženklų logotipuose. Balsas už kadro sako, kad degalai "Uno-X" yra tokie pigūs, kad juos ten perka net konkurentai.

Estijoje veikianti bendrovė "Statoil" Estijos dienraščiui "Delovyje Vedomosti" sakė klipe įžvelgianti konkurentų nusižengimą konkurencijos ir reklamos įstatymams. "Shell" atstovų teigimu, konkurentai pakeitė ir įžeidė jų prekės ženklą.

"Hydro Texaco" padalinio Lietuvoje komercijos direktorė Asta Šidlauskaitė nenorėjo atskleisti bendrovės reklamos kampanijos planų, tačiau pripažino, kad netrukus ketinama pradėti vieną stambiausių šios bendrovės reklamos kampanijų Lietuvoje.

A. Šidlauskaitė BNS patvirtino, kad "Hydro Texaco" tikrai ketina pradėti rodyti reklaminį vaizdo klipą per Lietuvos televizijas, tačiau neatmetė galimybės, kad klipas gali skirtis nuo estiškojo varianto.

"Hydro Texaco" padalinio Estijoje atstovai teigė, kad naujoji reklama nepažeidžia įstatymų ir neprieštarauja reklamos tradicijoms. Reklaminį klipą ketinama rodyti ir Latvijoje.

Klipą pagaminusi reklamos bendrovė "IDEA-AD" teigia, kad prieš jį gaminant buvo gautas Estijos vartotojų teisių apsaugos departamento leidimas.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją