Bendrovė jau maždaug dvejus metus teikia interneto vartotojų tyrimo paslaugas (user-centric), kurios padeda gauti duomenis, kokios amžiaus grupės naudojasi internetu, taip pat fiksuojama ir interneto vartotojų išsilavinimo, pajamų, interesų ir kita informacija.

Bendrovės "SIC Gallup Media" direktorius Gytis Juodpusis BNS sakė, kad neseniai klientams pradėta siūlyti fiksuoti interneto svetainių lankomumą (site-centric). Šis lankomumo tyrimas " RedMeasure" nuo tradicinių skaitliukų skiriasi tuo, kad leidžia tiksliai suskaičiuoti tam tikros interneto svetainės lankytojų skaičių. Tyrimas leidžia pamatyti, kiek vartotojų lanko tinklalapį, ir kitus duomenis.

"RedMeasure" - taikomoji programa, įdiegiama puslapyje. Duomenys apie jo lankomumą sinčiami serveriui, o klientui pateikiama jį dominančio laikotarpio informacija.

G. Juodpusis mano, kad šiuo tinkalapio lankomumo tyrimu turėtų susidomėti bendrovės , kurioms svarbu gauti reklamos užsakymus savo svetainėje. Tada, norint parduoti reklamą, galima remtis trečios šalies nepriklausomomis išvadomis apie svetainės lankomumą.

"Abu tyrimo būdai labai papildo vienas kitą ir abiejų tyrimų kombinacija leidžia gauti išsamią informaciją apie tinkalapio lankytojus", sakė G. Juodpusis.

Tačiau, anot jo, klientas gali rinktis arba abiejų paslaugų komplektą, arba užsisakyti jas atskirai.

"Susidomėjimas šiomis paslaugomis didelis - yra nemažai bendrovių, kurios jau pareiškė norą šias paslaugas testuoti, ir gana greitai joms ši galimybė bus suteikta", teigė G. Juodpusis.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją