"SIC Gallup Media" tirs interneto tinklalapių lankomumą

 (2)
Rinkos tyrimų bendrovė "SIC Gallup Media" pradės teikti naują paslaugą - siūlyti klientams fiksuoti interneto tinklalapių lankomumą.
Bendrovė jau maždaug dvejus metus teikia interneto vartotojų tyrimo paslaugas (user-centric), kurios padeda gauti duomenis, kokios amžiaus grupės naudojasi internetu, taip pat fiksuojama ir interneto vartotojų išsilavinimo, pajamų, interesų ir kita informacija.

Bendrovės "SIC Gallup Media" direktorius Gytis Juodpusis BNS sakė, kad neseniai klientams pradėta siūlyti fiksuoti interneto svetainių lankomumą (site-centric). Šis lankomumo tyrimas " RedMeasure" nuo tradicinių skaitliukų skiriasi tuo, kad leidžia tiksliai suskaičiuoti tam tikros interneto svetainės lankytojų skaičių. Tyrimas leidžia pamatyti, kiek vartotojų lanko tinklalapį, ir kitus duomenis.

"RedMeasure" - taikomoji programa, įdiegiama puslapyje. Duomenys apie jo lankomumą sinčiami serveriui, o klientui pateikiama jį dominančio laikotarpio informacija.

G. Juodpusis mano, kad šiuo tinkalapio lankomumo tyrimu turėtų susidomėti bendrovės , kurioms svarbu gauti reklamos užsakymus savo svetainėje. Tada, norint parduoti reklamą, galima remtis trečios šalies nepriklausomomis išvadomis apie svetainės lankomumą.

"Abu tyrimo būdai labai papildo vienas kitą ir abiejų tyrimų kombinacija leidžia gauti išsamią informaciją apie tinkalapio lankytojus", sakė G. Juodpusis.

Tačiau, anot jo, klientas gali rinktis arba abiejų paslaugų komplektą, arba užsisakyti jas atskirai.

"Susidomėjimas šiomis paslaugomis didelis - yra nemažai bendrovių, kurios jau pareiškė norą šias paslaugas testuoti, ir gana greitai joms ši galimybė bus suteikta", teigė G. Juodpusis.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Lietuvišku dizainu, animacija ir šaltibarščiais ruošiamasi nustebinti Japoniją (1)

Japonijos-Baltijos dizaino savaitė ir verslumo skatinimo agentūra „Versli Lietuva“ pristato projektą „Lithuania: Creative & Contemporary“, kurio metu, liepos 5-12 dienomis, lietuvių dizainerių ir kūrybinių industrijų atstovų delegacija viešės Japonijoje. Vizito metu Lietuva bus pristatoma aštuntą kartą vyksiančioje didžiausioje ir vienoje svarbiausių mados ir dizaino parodų Japonijoje - DESIGN TOKYO.

„Lietuvos geležinkeliai“ ir „Orlen Lietuva“ pasirašė susitarimą dėl tarifų

Valstybės valdoma bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ ir Lenkijos „Orlen“ valdoma naftos perdirbimo grupė „Orlen Lietuva“ po ilgai trukusių derybų pasirašė susitarimą dėl krovinių vežimo geležinkeliais tarifų. Tačiau įmonės susitarimo detalių neatskleidžia, tikindamos, kad rastas abipusis kompromisas.

Finansų krizės artimiausioje ateityje nebus, tikina JAV centrinio banko vadovė (3)

Po 2007–2009 metų krizės bankų sistemoje įgyvendintos reformos sustiprino bankus ir naujos finansų krizės artimiausioje ateityje nenusimato, Londone surengtoje diskusijoje pareiškė Federalinio rezervo sistemos (FRS) vadovė Janet Yellen.

„McDonald's" Lietuvoje ruošiasi darbuotojų stygiaus metui (4)

Greitojo maisto „McDonald's“ restoranų personalui Baltijos šalyse vadovaujantis Olegas Karpušenko teigia, kad Lietuvos padėtis darbo rinkoje iki šiol buvo valdoma, tačiau patirtis Estijoje rodo, kad tuoj viskas pasikeis.

„Lidl“ strategijoje nebeliko žemų kainų tinklo koncepcijos (44)

Žemų kainų prekybos tinklo koncepcija yra išaugtas rūbas ir Vokietijos prekybos tinklas „Lidl“ ketina labiau orientuotis į vietos rinkos poreikius, rašo „Verslo žinios“.