Seimūnai pasikliauja televizijos reklama

 (1)
Rugpjūtį žiniasklaidos priemonės, išskyrus televiziją, gavo mažiau pajamų nei liepą. Rugsėjį reklamos rinka atsigaus dėl Seimo rinkimų. Didžiausia politikų pinigų dalis teks televizijai ir radijui, antroje vietoje bus spauda, po jos – lauko reklama.
Rinkos tyrimų bendrovės "SIC Gallup Media" duomenimis, šių metų rugpjūtį, palyginti su liepa, reklamos padaugėjo tik televizijoje (2,5%), jos pajamos sudarė 12,58 mln. Lt. (Duomenys pateikti neatsižvelgiant į įmonėms suteiktas nuolaidas.) Praėjusį mėnesį reklamos laikraščiuose sumažėjo 5,34%, o pajamos sudarė 6,44 mln. Lt.

Reklamai žurnaluose šių metų rugpjūtį buvo išleista 2,09 mln. Lt – tai yra 18,6% mažiau nei liepą.

Rugpjūtis prasčiausias buvo lauko reklamai (-23,7%), jai išlaidos smuko nuo 1,68 mln. Lt liepą iki 1,28 mln. Lt praėjusį mėn. Reklamos išlaidos radijuje sumažėjo 21%, iki 1,05 mln. Lt.

Specialistų teigimu, rugsėjį iš Seimo rinkimų, kaip ir per ankstesnius rinkimus, daugiausia pasipelnys televizijos.

Tuo tarpu socialdemokratinės koalicijos reklamą kuriančios reklamos agentūros MIA vadovas Marius Jovaiša tvirtina, jog spaudai bus skirta 20% viso reklamos biudžeto. Koaliciją planuojama reklamuoti regioninėje spaudoje ir "Lietuvos ryte".

Per šiuos rinkimus daugiau dėmesio tikisi sulaukti lauko reklama.

Anot Skaistės Ralytės, UAB "Unicom Baltic" direktorės, per rinkimų kampaniją visoje šalyje bendrovės stendai ir paviljonai išnuomoti 100%, tačiau parlamentarai nėra pelningiausi klientai, mat jiems taikomos gana didelės nuolaidos.

"Per praėjusius Seimo bei Prezidento rinkimus gana daug politikų kreipėsi į reklamos agentūras, tačiau nepaisė jų patarimų. Šiemet reklamos kampanijos gerokai profesionalesnės, tačiau matau dar ir nemažai klaidų",– neslepia Raimondas Šeštakauskas, Tarptautinės reklamos asociacijos Lietuvos skyriaus vadovas.

Liberalai pasitelkė reklamos agentūrą UAB "Lukrecija grupė", konservatoriai vėl kreipėsi į UAB "Alora". Tuo tarpu Naujoji sąjunga, remdamasi Amerikos politologų patirtimi ir sociologiniais tyrimais, reklamą kuria savo jėgomis.

Visa Lietuvos reklamos rinka per I šių metų pusmetį, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, sumažėjo maždaug 7% ir sudarė 186,9 mln. Lt.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Pašto skyrius siūlo įkurti bibliotekose ar parduotuvėse (37)

Siekiant kaimo vietovių nepalikti be pašto, Lietuvos pašto padaliniai galėtų dirbti kartu su bibliotekomis ar kitomis valstybės institucijomis, sako Seimo pirmininkas.

„Barbora“ ateina į Kauną (45)

Internetinė parduotuvė „Barbora“ balandį planuoja pradėti veiklą Kaune, pranešė įmonės direktorius Tomas Kibildis.

Darbdaviai tikisi greito Darbo kodekso priėmimo (49)

Darbdavių atstovai norėtų, kad naujasis Darbo kodeksas Seime būtų patvirtintas balandį, nes tai leistų verslui iki liepos pradžios prisitaikyti prie naujų darbo santykių. Darbdaviai taip pat tikisi, kad parlamentarai nekeis Trišalėje taryboje sutartų nuostatų.

„Twitter“ svarsto galimybę įvesti mokestį už paslaugas (1)

„Twitter“ svarsto galimybę pristatyti naują populiarios programėlės „Tweetdeck“ versiją, skirtą profesionalams, ir pirmą kartą pradėti imti mokestį už paslaugas iš kai kurių vartotojų, ketvirtadienį informuoja „Reuters“, remdamasi bendrovės duomenimis.

„Startup Lithuania“ įvardytas kaip sektinas ekosistemos skatinimo pavyzdys

Pasaulio ekonomikos forumo ir Europos investicijų banko šią savaitę išleistoje ataskaitoje „Verslios Lietuvos“ startuolių ekosistemos platforma „Startup Lithuania“ buvo įtraukta tarp 25 pavyzdinių verslumo ir inovacijų skatinimo iniciatyvų.