Seimūnai pasikliauja televizijos reklama

 (1)
Rugpjūtį žiniasklaidos priemonės, išskyrus televiziją, gavo mažiau pajamų nei liepą. Rugsėjį reklamos rinka atsigaus dėl Seimo rinkimų. Didžiausia politikų pinigų dalis teks televizijai ir radijui, antroje vietoje bus spauda, po jos – lauko reklama.
Rinkos tyrimų bendrovės "SIC Gallup Media" duomenimis, šių metų rugpjūtį, palyginti su liepa, reklamos padaugėjo tik televizijoje (2,5%), jos pajamos sudarė 12,58 mln. Lt. (Duomenys pateikti neatsižvelgiant į įmonėms suteiktas nuolaidas.) Praėjusį mėnesį reklamos laikraščiuose sumažėjo 5,34%, o pajamos sudarė 6,44 mln. Lt.

Reklamai žurnaluose šių metų rugpjūtį buvo išleista 2,09 mln. Lt – tai yra 18,6% mažiau nei liepą.

Rugpjūtis prasčiausias buvo lauko reklamai (-23,7%), jai išlaidos smuko nuo 1,68 mln. Lt liepą iki 1,28 mln. Lt praėjusį mėn. Reklamos išlaidos radijuje sumažėjo 21%, iki 1,05 mln. Lt.

Specialistų teigimu, rugsėjį iš Seimo rinkimų, kaip ir per ankstesnius rinkimus, daugiausia pasipelnys televizijos.

Tuo tarpu socialdemokratinės koalicijos reklamą kuriančios reklamos agentūros MIA vadovas Marius Jovaiša tvirtina, jog spaudai bus skirta 20% viso reklamos biudžeto. Koaliciją planuojama reklamuoti regioninėje spaudoje ir "Lietuvos ryte".

Per šiuos rinkimus daugiau dėmesio tikisi sulaukti lauko reklama.

Anot Skaistės Ralytės, UAB "Unicom Baltic" direktorės, per rinkimų kampaniją visoje šalyje bendrovės stendai ir paviljonai išnuomoti 100%, tačiau parlamentarai nėra pelningiausi klientai, mat jiems taikomos gana didelės nuolaidos.

"Per praėjusius Seimo bei Prezidento rinkimus gana daug politikų kreipėsi į reklamos agentūras, tačiau nepaisė jų patarimų. Šiemet reklamos kampanijos gerokai profesionalesnės, tačiau matau dar ir nemažai klaidų",– neslepia Raimondas Šeštakauskas, Tarptautinės reklamos asociacijos Lietuvos skyriaus vadovas.

Liberalai pasitelkė reklamos agentūrą UAB "Lukrecija grupė", konservatoriai vėl kreipėsi į UAB "Alora". Tuo tarpu Naujoji sąjunga, remdamasi Amerikos politologų patirtimi ir sociologiniais tyrimais, reklamą kuria savo jėgomis.

Visa Lietuvos reklamos rinka per I šių metų pusmetį, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, sumažėjo maždaug 7% ir sudarė 186,9 mln. Lt.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Karjeros savaitės pradžią paskelbusi D. Grybauskaitė ragino rinktis paklausias specialybes (15)

Antradienį lankydamasi Kauno rajone, Karmėlavoje, esančioje „Ryanair“ orlaivių remonto ir priežiūros bazėje prezidentė Dalia Grybauskaitė paskelbė Nacionalinės karjeros savaitės pradžią ir ragino moksleivius rinktis paklausias specialybes.

A. Dulkys: valstybės įmonių valdyme - tarybinės planinės ekonomikos dvasia (5)

Valstybės ir savivaldybės valdomų įmonių bei viešųjų įstaigų veikla yra neefektyvi, todėl būtina kompleksiškai peržiūrėti jų funkcijas ir valdymą, tvirtina sektoriaus auditą atlikusi Valstybės kontrolė.

Memento mori arba jei važiuoji į Lenkiją pasidomėk ir paminklų kainomis (137)

„Neseniai šį pasaulį paliko mano teta, kuri visą savo gyvenimą taupė laidotuvėms. Aš jos paklausiau, ar tikrai tai taip svarbu? Juk, atrodo, gyvenk ir džiaukis, o numirus vis vien palaidos. Tačiau teta paaiškino: „Palaidot tai palaidos, vaikeli, bet kas man paminklą pastatys, jei nepaliksiu pinigėlių?“, - rašo straipsnio autorė.

R. Karbauskis pritaria alkoholio draudimui lauko kavinėse (608)

Seimo Valstiečių ir žaliųjų sąjungos frakcijos seniūnas Ramūnas Karbauskis pritaria Alkoholio kontrolės įstatymo pataisoms, pagal kurias būtų uždrausta prekiauti alkoholiu nestacionariose lauko kavinėse.

Vilniaus savivaldybė patvirtino teritorijas, kur galės atsirasti krematoriumai (22)

Vilniaus savivaldybės taryba patvirtino penkias teritorijas sostinėje, kur būtų galima statyti krematoriumą - palaikai galės būti deginami ne arčiau nei 300 metrų nuo gyvenamųjų zonų.