Seimūnai pasikliauja televizijos reklama

 (1)
Rugpjūtį žiniasklaidos priemonės, išskyrus televiziją, gavo mažiau pajamų nei liepą. Rugsėjį reklamos rinka atsigaus dėl Seimo rinkimų. Didžiausia politikų pinigų dalis teks televizijai ir radijui, antroje vietoje bus spauda, po jos – lauko reklama.
Rinkos tyrimų bendrovės "SIC Gallup Media" duomenimis, šių metų rugpjūtį, palyginti su liepa, reklamos padaugėjo tik televizijoje (2,5%), jos pajamos sudarė 12,58 mln. Lt. (Duomenys pateikti neatsižvelgiant į įmonėms suteiktas nuolaidas.) Praėjusį mėnesį reklamos laikraščiuose sumažėjo 5,34%, o pajamos sudarė 6,44 mln. Lt.

Reklamai žurnaluose šių metų rugpjūtį buvo išleista 2,09 mln. Lt – tai yra 18,6% mažiau nei liepą.

Rugpjūtis prasčiausias buvo lauko reklamai (-23,7%), jai išlaidos smuko nuo 1,68 mln. Lt liepą iki 1,28 mln. Lt praėjusį mėn. Reklamos išlaidos radijuje sumažėjo 21%, iki 1,05 mln. Lt.

Specialistų teigimu, rugsėjį iš Seimo rinkimų, kaip ir per ankstesnius rinkimus, daugiausia pasipelnys televizijos.

Tuo tarpu socialdemokratinės koalicijos reklamą kuriančios reklamos agentūros MIA vadovas Marius Jovaiša tvirtina, jog spaudai bus skirta 20% viso reklamos biudžeto. Koaliciją planuojama reklamuoti regioninėje spaudoje ir "Lietuvos ryte".

Per šiuos rinkimus daugiau dėmesio tikisi sulaukti lauko reklama.

Anot Skaistės Ralytės, UAB "Unicom Baltic" direktorės, per rinkimų kampaniją visoje šalyje bendrovės stendai ir paviljonai išnuomoti 100%, tačiau parlamentarai nėra pelningiausi klientai, mat jiems taikomos gana didelės nuolaidos.

"Per praėjusius Seimo bei Prezidento rinkimus gana daug politikų kreipėsi į reklamos agentūras, tačiau nepaisė jų patarimų. Šiemet reklamos kampanijos gerokai profesionalesnės, tačiau matau dar ir nemažai klaidų",– neslepia Raimondas Šeštakauskas, Tarptautinės reklamos asociacijos Lietuvos skyriaus vadovas.

Liberalai pasitelkė reklamos agentūrą UAB "Lukrecija grupė", konservatoriai vėl kreipėsi į UAB "Alora". Tuo tarpu Naujoji sąjunga, remdamasi Amerikos politologų patirtimi ir sociologiniais tyrimais, reklamą kuria savo jėgomis.

Visa Lietuvos reklamos rinka per I šių metų pusmetį, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, sumažėjo maždaug 7% ir sudarė 186,9 mln. Lt.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Stiklinius žaisliukus eglutėms gaminantis fabrikas iš arti

Kalėdinių žaisliukų iš stiklo gamybos paslaptis fabriko „Eglutė“ Rusijos Klino mieste darbuotojai perduoda iš kartos į kartą jau 130 metų.

„Coca-Cola" laukia permainos (17)

Bendrovės „The Coca-Cola Company“ atstovai praneša, kad Muhtaras Kentas kitąmet pasitrauks iš generalinio bendrovės direktoriaus pareigų.

„Lietuvos geležinkeliai“ kreipsis į specialiąsias tarnybas (45)

Valstybės valdoma bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ po 6-erių bendradarbiavimo su prieštaringos reputacijos Rusijos koncernu „Transmashholding“ metų ketina kreiptis į specialiąsias tarnybas, norėdama sužinoti, ar Rusijos bendrovė kelia grėsmę šalies nacionaliniam saugumui, ar geležinkeliai gali toliau su ja dirbti.

„Boso valanda su S. Jovaišu”: M. Glodas apie motyvuotus žmones ir jų idėjas startuolių versle (1)

Šioje laidoje „Boso valanda su S. Jovaišu“ vieši rizikos kapitalo fondo „Nextury Ventures“ vadovas Mindaugas Glodas. Pažiūrėję laidą žinosite, kur kreiptis, jeigu turite gerą startuolio idėją, nebijote ja pasidalinti ir ieškote vadinamųjų verslo angelų, kurie prisidės ir kartu idėją pavers verslu.

Dėl pažeidimų laikinai uždaryta picerija Palangoje (4)

Palangos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos sprendimu, laikinai sustabdyta UAB „Nelima“ picerijos „Boulingas“ (Vytauto g. 98, Palanga) veikla.