Seimūnai pasikliauja televizijos reklama

 (1)
Rugpjūtį žiniasklaidos priemonės, išskyrus televiziją, gavo mažiau pajamų nei liepą. Rugsėjį reklamos rinka atsigaus dėl Seimo rinkimų. Didžiausia politikų pinigų dalis teks televizijai ir radijui, antroje vietoje bus spauda, po jos – lauko reklama.
Rinkos tyrimų bendrovės "SIC Gallup Media" duomenimis, šių metų rugpjūtį, palyginti su liepa, reklamos padaugėjo tik televizijoje (2,5%), jos pajamos sudarė 12,58 mln. Lt. (Duomenys pateikti neatsižvelgiant į įmonėms suteiktas nuolaidas.) Praėjusį mėnesį reklamos laikraščiuose sumažėjo 5,34%, o pajamos sudarė 6,44 mln. Lt.

Reklamai žurnaluose šių metų rugpjūtį buvo išleista 2,09 mln. Lt – tai yra 18,6% mažiau nei liepą.

Rugpjūtis prasčiausias buvo lauko reklamai (-23,7%), jai išlaidos smuko nuo 1,68 mln. Lt liepą iki 1,28 mln. Lt praėjusį mėn. Reklamos išlaidos radijuje sumažėjo 21%, iki 1,05 mln. Lt.

Specialistų teigimu, rugsėjį iš Seimo rinkimų, kaip ir per ankstesnius rinkimus, daugiausia pasipelnys televizijos.

Tuo tarpu socialdemokratinės koalicijos reklamą kuriančios reklamos agentūros MIA vadovas Marius Jovaiša tvirtina, jog spaudai bus skirta 20% viso reklamos biudžeto. Koaliciją planuojama reklamuoti regioninėje spaudoje ir "Lietuvos ryte".

Per šiuos rinkimus daugiau dėmesio tikisi sulaukti lauko reklama.

Anot Skaistės Ralytės, UAB "Unicom Baltic" direktorės, per rinkimų kampaniją visoje šalyje bendrovės stendai ir paviljonai išnuomoti 100%, tačiau parlamentarai nėra pelningiausi klientai, mat jiems taikomos gana didelės nuolaidos.

"Per praėjusius Seimo bei Prezidento rinkimus gana daug politikų kreipėsi į reklamos agentūras, tačiau nepaisė jų patarimų. Šiemet reklamos kampanijos gerokai profesionalesnės, tačiau matau dar ir nemažai klaidų",– neslepia Raimondas Šeštakauskas, Tarptautinės reklamos asociacijos Lietuvos skyriaus vadovas.

Liberalai pasitelkė reklamos agentūrą UAB "Lukrecija grupė", konservatoriai vėl kreipėsi į UAB "Alora". Tuo tarpu Naujoji sąjunga, remdamasi Amerikos politologų patirtimi ir sociologiniais tyrimais, reklamą kuria savo jėgomis.

Visa Lietuvos reklamos rinka per I šių metų pusmetį, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, sumažėjo maždaug 7% ir sudarė 186,9 mln. Lt.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

D. Trumpas kompanijų vadovams žada į JAV grąžinti „milijonus darbų“ (3)

Susitikime su JAV kompanijų vadovais prezidentas Donaldas Trumpas ketvirtadienį prisižadėjo į šalį sugrąžinti „milijonus darbo vietų“, praneša „Reuters“.

ES ir ECB „glaudžiai bendradarbiauja“ gelbėjant „Monte dei Paschi“ banką

Europos Komisija (EK) dirba kartu su Italija bei Europos centriniu banku (ECB) gelbėdami sunkią krizę išgyvenantį „Banca Monte dei Paschi“, ketvirtadienį teigė Europos institucijų atstovas spaudai.

S. Mnuchinas: dėl Kinijos sprendimo kol kas nepriimsime

JAV iždo sekretorius Stevenas Mnuchinas kol kas neskuba paskelbti Kinijos valiutos manipuliuotoja ir teigia norįs peržiūrėti užsienio valiutos keitimo rinkas tam, kad suprastų, ar Kinija sukčiauja valiutų rinkose, interviu „Bloomberg“ teigė jis.

R. Vainienė: autoriai iš „Sodros“ gaus trijų pirštų kombinaciją (195)

Nuo metų pradžios padidėjo socialinio draudimo įmokos autoriams ir tiems, kas pajamas gauna pagal licencines sutartys. Leidėjai teigia, kad dėl to padidės knygų leidybos sąnaudos, lietuvių autorių leisti gal ir iš viso neapsimokės.

Buvęs TVF vadovas Rodrigo Rato nuteistas kalėti puspenktų metų (2)

Buvusiam Tarptautinio valiutos fondo (TVF) vadovui Rodrigo Rato teismas skyrė ketverių metų ir šešių mėnesių laisvės atėmimo bausmę už netinkamą lėšų panaudojimą, kai jis vadovavo dviem Ispanijos bankams.