Seimūnai pasikliauja televizijos reklama

 (1)
Rugpjūtį žiniasklaidos priemonės, išskyrus televiziją, gavo mažiau pajamų nei liepą. Rugsėjį reklamos rinka atsigaus dėl Seimo rinkimų. Didžiausia politikų pinigų dalis teks televizijai ir radijui, antroje vietoje bus spauda, po jos – lauko reklama.
Rinkos tyrimų bendrovės "SIC Gallup Media" duomenimis, šių metų rugpjūtį, palyginti su liepa, reklamos padaugėjo tik televizijoje (2,5%), jos pajamos sudarė 12,58 mln. Lt. (Duomenys pateikti neatsižvelgiant į įmonėms suteiktas nuolaidas.) Praėjusį mėnesį reklamos laikraščiuose sumažėjo 5,34%, o pajamos sudarė 6,44 mln. Lt.

Reklamai žurnaluose šių metų rugpjūtį buvo išleista 2,09 mln. Lt – tai yra 18,6% mažiau nei liepą.

Rugpjūtis prasčiausias buvo lauko reklamai (-23,7%), jai išlaidos smuko nuo 1,68 mln. Lt liepą iki 1,28 mln. Lt praėjusį mėn. Reklamos išlaidos radijuje sumažėjo 21%, iki 1,05 mln. Lt.

Specialistų teigimu, rugsėjį iš Seimo rinkimų, kaip ir per ankstesnius rinkimus, daugiausia pasipelnys televizijos.

Tuo tarpu socialdemokratinės koalicijos reklamą kuriančios reklamos agentūros MIA vadovas Marius Jovaiša tvirtina, jog spaudai bus skirta 20% viso reklamos biudžeto. Koaliciją planuojama reklamuoti regioninėje spaudoje ir "Lietuvos ryte".

Per šiuos rinkimus daugiau dėmesio tikisi sulaukti lauko reklama.

Anot Skaistės Ralytės, UAB "Unicom Baltic" direktorės, per rinkimų kampaniją visoje šalyje bendrovės stendai ir paviljonai išnuomoti 100%, tačiau parlamentarai nėra pelningiausi klientai, mat jiems taikomos gana didelės nuolaidos.

"Per praėjusius Seimo bei Prezidento rinkimus gana daug politikų kreipėsi į reklamos agentūras, tačiau nepaisė jų patarimų. Šiemet reklamos kampanijos gerokai profesionalesnės, tačiau matau dar ir nemažai klaidų",– neslepia Raimondas Šeštakauskas, Tarptautinės reklamos asociacijos Lietuvos skyriaus vadovas.

Liberalai pasitelkė reklamos agentūrą UAB "Lukrecija grupė", konservatoriai vėl kreipėsi į UAB "Alora". Tuo tarpu Naujoji sąjunga, remdamasi Amerikos politologų patirtimi ir sociologiniais tyrimais, reklamą kuria savo jėgomis.

Visa Lietuvos reklamos rinka per I šių metų pusmetį, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, sumažėjo maždaug 7% ir sudarė 186,9 mln. Lt.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Du trečdalius Baltarusijos išleistų obligacijų nupirko amerikiečių investuotojai (4)

Didelę dalį euroobligacijų, kurių Baltarusija išplatino po daugiametės pertraukos, nupirko amerikiečių investuotojai.

„JPMorgan Chase“ perspėja: po ilgos tylos laikotarpio laukia dideli svyravimai

Pasaulinėse finansų rinkose neįprastai ilgą laiką buvo fiksuojama santykinė ramybė, ir tai reiškia, kad investuotojai turėtų ruoštis svyravimų laikotarpiui, mano amerikiečių banko „JPMorgan Chase“ ekspertai.

Šią savaitę biržoje didesnio dėmesio sulaukė Šiaulių banko akcijos

„Nasdaq“ Vilniaus biržoje šią savaitę vyravo ramios nuotaikos, aktyviau prekiauta Šiaulių banko akcijomis, kurių perleista daugiau kaip už 750 tūkst. eurų. Iš kitų įmonių tik „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO) vertybinių popierių apyvarta buvo didesnė kaip 100 tūkst. eurų.

Braškės ir avietės JK dėl „Brexit“ gali brangti (7)

Braškių, aviečių ir kitų uogų kainos Didžiojoje Britanijoje gali gerokai pabrangti po šalies išstojimo iš Europos Sąjungos, kuomet nutrūks darbo jėgos srautas iš žemyninės Europos šalių, teigiama Britanijos vasaros vaisių augintojų asociacijos (BSF) užsakymu parengtoje ataskaitoje.

Vilniuje kuro kainos smuko (14)

Pasaulinėse rinkose per pastarąjį mėnesį stipriai kritus žaliavinės naftos kainoms, Lietuvoje per savaitę pastebimai sumenko ir mažmeninės benzino bei dyzelino kainos.