Seimūnai pasikliauja televizijos reklama

 (1)
Rugpjūtį žiniasklaidos priemonės, išskyrus televiziją, gavo mažiau pajamų nei liepą. Rugsėjį reklamos rinka atsigaus dėl Seimo rinkimų. Didžiausia politikų pinigų dalis teks televizijai ir radijui, antroje vietoje bus spauda, po jos – lauko reklama.
Rinkos tyrimų bendrovės "SIC Gallup Media" duomenimis, šių metų rugpjūtį, palyginti su liepa, reklamos padaugėjo tik televizijoje (2,5%), jos pajamos sudarė 12,58 mln. Lt. (Duomenys pateikti neatsižvelgiant į įmonėms suteiktas nuolaidas.) Praėjusį mėnesį reklamos laikraščiuose sumažėjo 5,34%, o pajamos sudarė 6,44 mln. Lt.

Reklamai žurnaluose šių metų rugpjūtį buvo išleista 2,09 mln. Lt – tai yra 18,6% mažiau nei liepą.

Rugpjūtis prasčiausias buvo lauko reklamai (-23,7%), jai išlaidos smuko nuo 1,68 mln. Lt liepą iki 1,28 mln. Lt praėjusį mėn. Reklamos išlaidos radijuje sumažėjo 21%, iki 1,05 mln. Lt.

Specialistų teigimu, rugsėjį iš Seimo rinkimų, kaip ir per ankstesnius rinkimus, daugiausia pasipelnys televizijos.

Tuo tarpu socialdemokratinės koalicijos reklamą kuriančios reklamos agentūros MIA vadovas Marius Jovaiša tvirtina, jog spaudai bus skirta 20% viso reklamos biudžeto. Koaliciją planuojama reklamuoti regioninėje spaudoje ir "Lietuvos ryte".

Per šiuos rinkimus daugiau dėmesio tikisi sulaukti lauko reklama.

Anot Skaistės Ralytės, UAB "Unicom Baltic" direktorės, per rinkimų kampaniją visoje šalyje bendrovės stendai ir paviljonai išnuomoti 100%, tačiau parlamentarai nėra pelningiausi klientai, mat jiems taikomos gana didelės nuolaidos.

"Per praėjusius Seimo bei Prezidento rinkimus gana daug politikų kreipėsi į reklamos agentūras, tačiau nepaisė jų patarimų. Šiemet reklamos kampanijos gerokai profesionalesnės, tačiau matau dar ir nemažai klaidų",– neslepia Raimondas Šeštakauskas, Tarptautinės reklamos asociacijos Lietuvos skyriaus vadovas.

Liberalai pasitelkė reklamos agentūrą UAB "Lukrecija grupė", konservatoriai vėl kreipėsi į UAB "Alora". Tuo tarpu Naujoji sąjunga, remdamasi Amerikos politologų patirtimi ir sociologiniais tyrimais, reklamą kuria savo jėgomis.

Visa Lietuvos reklamos rinka per I šių metų pusmetį, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, sumažėjo maždaug 7% ir sudarė 186,9 mln. Lt.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Prekybos tinklo „Moki-veži“ parduotuvėse nebeliks alkoholio (5)

Statybos medžiagų ir apdailos prekių tinklas „Moki-veži“ nebeprekiaus alkoholiniais gėrimais tinklo parduotuvėse.

JAV doleris smunka, investuotojai laukia išsamesnės informacijos apie D. Trumpo politiką

Pirmadienį Azijos prekybos metu JAV dolerio kursas smuko, o euro kursas pasiekė didžiausio lygio per daugiau nei mėnesį, tuo tarpu investuotojai laukia smulkesnės informacijos apie JAV prezidento Donaldo Trumpo politiką, apie tai informuoja „Reuters“.

JAV pradėtas „Yahoo“ veiklos tyrimas

JAV vertybinių popierių ir biržos komisijos (SEC) darbuotojai ėmėsi tirti JAV interneto bendrovės „Yahoo“ veiklą po stambaus masto programišių atakos, įvykdytos 2013 metais.

Venesuela į apyvartą išleido naujus banknotus (1)

Venesuelos valdžia į apyvartą išleido naujus vertikalios formos didesnio nominalo banknotus – nuo 500 iki 20 tūkst. bolivarų, taip tikėdamasi įveikti hiperinfliaciją, informuoja BBC.

Gaivina čekių loterijos idėją (19)

Fiskalinių čekių loterija, kurią buvusi valdžia žadėjo pradėti jau šių metų pradžioje, gali startuoti anksčiausiai rudenį. Be to, dar neapsispręsta, ar joje dalyvaus visų prekių ir paslaugų, ar tik smulkiojo verslo atstovų čekiai.