Išvadas dėl "Lisco" privatizavimo parengęs komiteto pirmininko pavaduotojas Algimantas Greičiūnas BNS sakė, jog sutartyje buvo nustatyta nereali pardavimo kaina. Jo teigimu, nustatant kainą nebuvo įvertinta "Lisco" reikšmė per Lietuvą gabenamų krovinių tranzitui.

"Reikia įvertinti bendrą Lietuvos interesą", sakė A. Greičiūnas. Ekonomikos komiteto pirmininkas Viktoras Uspaskichas taip pat neatmetė galimybės išsaugoti esamą "Lisco" padėtį. BNS jis teigė palankiai vertinąs pasiūlymą leisti "Lisco" administracijai parengti verslo planą.

Pasak V. Uspaskicho, "Lisco" administracija Ekonomikos komitetui pareiškė, jog sugebėtų savarankiškai įgyvendinti tai, ką buvo numačiusi "B.B. Bredo B.V.".

A. Greičiūnas laivininkystės bendrovę vadino viena Lietuvos "tranzito tilto" atramų, kuriai sugriuvus, nutrūktų ir susisiekimas tuo tiltu. Jo nuomone, "Lisco" galėtų būti restruktūrizuota, atskiriant trampinį laivyną nuo keltų linijų, tačiau valstybė turėtų išsaugoti savo kontrolę bent jau keltų linijose.

A. Greičiūnas 1992-1999 metais vadovavo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai, vėliau - iki 2000 metų balandžio mėnesio - buvo Šventosios uosto direktoriaus pavaduotoju. Dabar jis yra Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos vykdomasis direktorius - viceprezidentas.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją