Artimiausiu metu bankas planuoja atnaujinti ir supaprastinti ir kitų paslaugų - būsto kredito, verslo mokėjimų kortelių išdavimo - sutartis.

Pasak SEB banko prezidento pavaduotojo ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktoriaus Virginijaus Doveikos, taip siekiama klientams teikti kuo paprastesnę ir aiškesnę informaciją apie kliento ir banko įsipareigojimus, didinti klientų finansinį raštingumą.

„Ne paslaptis, kad finansų sektoriaus sutartys visada buvo laikomos labai sudėtingomis, praktika rodė, kad daugelis klientų jų net neskaito arba nesupranta. Tačiau paslaugų sutarties sudarymas yra vienas svarbiausių banko ir kliento bendradarbiavimo etapų. Todėl stengiamės, kad šis procesas būtų kuo aiškesnis ir suprantamas klientui, kad paprasta kalba parašytoje vieno ar vos kelių puslapių sutartyje klientas iš karto pamatytų svarbiausią informaciją ir su ja susipažintų", - sako V. Doveika.

SEB bankas taip pat upaprastina paslaugų teikimo verslo klientams sutartis. Pavyzdžiui, standartinė kredito verslo įmonėms sutartis sutrumpėjo nuo 19 iki 8 puslapių.

SEB bankas, atnaujindamas sutartis, pirmiausia paprastina jų kalbą, mažina teksto kiekį, palikdamas tik svarbiausią informaciją - paslaugos kainą, terminus, pagrindines paslaugos teikimo sąlygas.

Pernai SEB bankas su gyventojais (neįskaičiuojant verslo klientų) iš viso sudarė daugiau kaip 545 tūkstančius naujų sutarčių. Daugiausia buvo sudaroma sutarčių dėl banko sąskaitos atidarymo, elektroninės bankininkystės paslaugos teikimo ir indėlių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)