„Pirkau saldainius „Maximoje”, jiems buvo taikoma akcija. Blogiausia ir šlykščiausia tai, kad iš vakaro, tamsoje suvalgiau su arbata tokius 3 saldainius. Nebuvo minties apžiūrėti. Kitą dieną, norėdama duoti vaikui, pamačiau „staigmeną”. Vaikas jų negavo, puolė į ašaras ir nesuprato, kodėl žadėjau duoti saldainį, o paskui jį atėmiau. Jokie paaiškinimai 2,5metų vaikui nesuprantami, jam tik aišku, kad žadėtas saldainis išmestas. Nufotografavusi saldainius juos iškart išmečiau, kad kirmėlės „po namus neišsibėgiotų”. Patikrinau visus saldainius, pamačiau, kad visi tokie patys“, – neslėpė apmaudo Anželika.

„Naujosios Rūtos“ marketingo skyriaus viršininkas Aivaras Vyšniauskas pripažino, kad su saldainiais „kažkas ne taip“: „Mes įmonėje bandome išsiaiškinti, iš kur atsirado tos kirmėlaitės. Atsakymų kol kas neturime. Saldainiuose „Meška šiaurėje“ naudojama arachiso riešutų masė. Ji būna termiškai apdorota ir joje kirmėlių neturėtų būti. Kalbėsime ir su vartotoja (Anželika), išsiaiškinę visas aplinkybes, pateiksime savo komentarą“.

Vilnietė tikisi, kad „Naujoji Rūta“, paaiškins vartotojams, iš kur saldainiuose kirmėlės. „Dėkoju, už rūpinimąsi. Nemaloni situacija. Šių saldainių jau nebepirksiu išvis, arba laaaabai ilgai, nors jie buvo vieni mėgstamiausių“, – nevartok.lt teigė moteris.