Išankstiniais skaičiavimais, remiantis www.rekvizitai.lt svetainės duomenimis, RSVA narės užima apie 75 proc. visos ryšių su visuomene rinkos.

„2015 metais rinkos augimas yra vienas didžiausių po 2009-ųjų krizės. Agentūrų duomenimis, didžiausia plėtra vyksta turinio rinkodaros, integruotos komunikacijos ir socialinės žiniasklaidos srityse. Gegužės mėnesį atlikta RSVA narių apklausa parodė, kad šiemet agentūros taip pat planuoja intensyvią plėtrą, naujų darbuotojų samdą“, – sakė RSVA Tarybos pirmininkas Kęstutis Gečas.

2015 metais RSVA įdiegė penkių ženklų profesinės veiklos ir paslaugų teikimo standartą. Reikalavimus atitinkančios ir nepriklausomų auditorių įvertintos įmonės kitais metais turės teisę naudoti atitinkamus standartus žyminčius ženklus. Šis standartas skatins agentūras tobulėti ir padės rinkai susivokti, kurios agentūros laikosi visuotinai patvirtintos geriausios veiklos praktikos ir kelia pasitikėjimą.

2014 m. rudenį RSVA nariai pasirašė susitarimą interneto portaluose nekomentuoti anonimiškai apie klientus, konkurentus, jų prekes ir paslaugas, taip pat neteikti anoniminių komentarų rengimo paslaugos ir nesamdyti trečiųjų šalių šiam darbui.

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) vienija Lietuvos agentūras, kurios teikia kokybiškas ryšių su visuomene ir konsultavimo paslaugas, vykdydamos veiklą laikosi griežtų etikos normų. Asociacija įkurta 2009 m., siekiant užtikrinti agentūrų veiklos etikos ir profesinius standartus, gerinti šio verslo aplinką šalyje. Asociacija vienija 13 agentūrų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją