Rinkimai - galimybė pasireikšti žiniasklaidai

Šių metų rinkimų agitacijoje Lietuvos politinės partijos pasitelkė naujų ir iki šiol mažai arba visai nenaudotų savireklamos būdų. Jau anksčiau buvę populiarūs reklamos būdai šiais metais dar labiau išsiplėtė ir juos kaip priemonę pradėjo naudoti vis daugiau politinių partijų.
Įvairūs koncertai, užsakomieji straipsniai dienraščiuose, reklama per įvairias žiniasklaidos priemones, reklaminiai lankstinukai ir kita veikla - jau gana senokai taikomos priemonės.

Šiais metais politinės partijos atrado daugiau savireklamos būdų - pretendentai į politikus bando suvilioti rinkėjus, siūlydami nemokamai pasitikrinti sveikatą, dalijamas maistas, sukurta žymiai daugiau interneto svetainių, rinkimų duomenys siunčiami į mobiliuosius telefonus.

Lietuvos televizijos taip pat daugiau dėmesio pradėjo skirti rinkimams - iki šiol politinės partijos rinkimų agitacijai daugiau naudojo joms suteiktą laiką televizijoje. Šiais metais kandidatai į valdžią kviečiami dalyvauti pokalbiuose daugumoje Lietuvos televizijų.

Lietuvos komercinės televizijos taip pat gana aktyviai reklamuoja rinkimines laidas, kai kurios iš jų, sprendžiant pagal anonsus, turėtų išsiskirti humoristiniu požiūriu. TV3 rengia laidą "Rinkimų naktis 2000", LNK - "Rinkimai 2000", "Valdžios belaukiant", BTV - "Rinkimų karštligė".

BTV savireklamos direktorė Daiva Urbonavičiūtė BNS sakė, kad jų televizija organizuoja laidą "Rinkimų karštligė" pagal praėjusių metų pavyzdį.

"1999-aisiais taip pat transliavome tokio pobūdžio laidą, ji pasiteisino, todėl šiais metais darome tą patį", sakė D. Urbonavičiūtė.

Anot jos, tokių laidų rodymas pirmiausia rengiamas atsižvelgiant į žiūrovą, konkrečiai išskirti tikslų negalima - rinkiminių naujienų transliacija yra būdas pakelti televizijos reitingus, gauti pajamų iš reklamos, pateikti operatyvią informaciją.

TV3 atstovė spaudai Daina Andrikienė BNS sakė, kad šiais metais planuojama informacines laidas apie rinkimus įvairinti "Be tabu" reportažais, kurie turės humoristinį atspalvį.

"Rinkimai yra savotiškas šou, todėl nusprendėme transliuoti "Be tabu" laidų vedėjus", sakė. D. Andrikienė.

LNK savireklamos skyriaus redaktorius Laurynas Šeškus BNS sakė, kad rinkimų rezultatų skelbimas jau tapo pakankamai stereotipiškas ir nuobodus, todėl buvo sumanyta paįvairinti reportažus apie rinkimų rezultatus "Dviračių žynių" komanda.

"Stengiamės įvairiais būdais pritraukti žiūrovą ir darome viską, kad mūsų laida atrodytų įdomi bei turėtų aukščiausius reitingus", sakė L. Šeškus.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Suomiai į sijų gamyklą Kaune investuoja 9 mln. eurų (2)

Penktadienį Petrašiūnuose įbetonuota simbolinė kapsulė, žyminti naujos sijų gamyklos statybų pradžią. Planuojama, kad suomių kapitalo įmonės „PEIKKO Lietuva“ gamykla, į kurią bus investuota 9 mln. eurų, pradės veikti nuo rugsėjo.

„Maxima LT" paskelbė, kiek mokesčių sumokėjo (10)

2016 metais prekybos tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Maxima LT" šalies biudžetą papildė 166,78 mln. eurų mokesčių. Valstybinei mokesčių inspekcijai (VMI) bendrovė sumokėjo mokesčių už 125,55 mln. eurų, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai („Sodrai") sumokėti mokesčiai išaugo beveik dešimtadaliu ir siekė 41,23 mln. eurų.

Paviešino D. Bradausko pokalbius: pribloškianti leksika (318)

Finansų ministerija paviešino kai kurias penktadienį atleisto Valstybinės mokesčių inspekcijos vadovo Dainoro Bradausko ir koncerno „MG Baltic“ viceprezidento Raimondo Kurlianskio pokalbių ištraukas.

Vilniečiai daugiabučio administratore galės rinktis „Grindą“ (14)

Vilniaus savivaldybei priekaištaujama, kad ji galimai bando monopolizuoti daugiabučių namų administravimo rinką mieste.

„Statoil“ eksperimentas sostinės centre nepasiteisino (46)

Dvejus metus Vilniaus centrinėje gatvėje, Gedimino pr., veikusi „Statoil“ mažmeninės prekybos parduotuvė užvėrė duris.