Praėjusių metų pabaigoje Valstybinis patentų biuras gavo paraišką registruoti prekės ženklą „Zzz.lt“, kuriame pavaizduota stilizuota bitė.

Kaip ženklo savininkas nurodoma UAB „Zzz.lt“, įsikūrusi Vilniuje, adresu Lauryno Stuokos – Gucevičiaus g. 1. Šiuo adresu veikia ir viešbutis „Amberton“.

Šio ir kitų tuo pačiu pavadinimu veikiančių viešbučių pagrindinis akcininkas nurodomas Žilvinas Vasiliauskas. Registrų centro duomenimis, jis yra ir pagrindinis „Zzz.lt“ akcininkas. Kiti smulkieji šios bendrovės akcininkai – Tomas Šilininkas ir Vaidas Dragašius.

„Whois.net“ duomenimis viena iš Lietuvos prieglobos bendrovių interneto adresą zzz.lt registravo praėjusių metų gruodį.

„Sodros” duomenimis, šiuo metu bendrovė turi 9 darbuotojus.

Viešai skelbiamu „Zzz.lt“ telefonu atsiliepusi, tačiau neprisistačiusi darbuotoja į DELFI klausimus neatsakė, tačiau patvirtino, kad bendrovė turi planų verstis elektronine maisto ir kitų kasdienio vartojimo prekių prekyba.

Po daugelio bandymų su pagrindiniu bendrovės akcininku Žilvinu Vasiliausku nepavyko susisiekti nei telefonu, nei el. paštu.

„Barbora“ direktoriaus Tomo Kibildžio teigimu, konkurencija visada yra gerai – ir vertinant iš bendrovės, ir iš kliento pozicijų. Verslą konkurencija esą skatina ieškoti naujų sprendimų, dirbti lanksčiau, inovatyviau, o klientui suteikia galimybę rinktis ir gauti geriausią paslaugą.

„Nauji dalyviai rinkoje, jei tik jei nusiteikę dirbti rimtai, visada reikalingi. Maisto ir kasdienių prekių užsakymo internetu ir pristatymo į namus paslauga Lietuvoje dar tik įsitvirtina, tad naujas žaidėjas turėtų dar labiau skatinti susidomėjimą šia paslauga, pritraukti į elektroninę erdvę naujų vartotojų“, – DELFI atsiųstame komentare aiškino T. Kibildis.

Jis neslėpė, kad bendrovė dėl vienintelio konkurento pasitraukimo turėjo naudos.

„Iki praėjusios vasaros „Barbora“ augo natūraliai – maždaug po 10 proc. per mėnesį. Užsidarius „Fresh Market“, užsakymų ir naujų registracijų srautas kelias savaites buvo išaugęs 3 – 4 kartus, tad investavome į naujus specialiai maistui vežti pritaikytus automobilius su šaldymo kameromis, sukūrėme naujas darbo vietas“, – sakė T. Kibildis.

Jo pateiktais duomenimis, „Barboros“ paslaugą yra išbandę apie 15 – 20 proc. Vilniaus gyventojų. Vidutinis pirkėjo krepšelis šiuo metu yra kiek daugiau nei 45 eurai. Dažniausiai maistą ir kasdienes prekes internetu klientai esą užsisako 1 – 2 kartus per savaitę.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (127)