Remiantis rinkos tyrimų bendrovės UAB “SIC Gallup Media” atliktu reklamos monitoringu žiniasklaidoje, pernai reklamos rinka išaugo tik 2,26%, tuo tarpu 1998 m. augimas buvo beveik 55%.

"Tačiau pačios reklamos kiekis sumažėjo, o kainos šoktelėjo į viršų. Be to, nemažai žiniasklaidos bendrovių savo užsakovams taikė nemažas nuolaidas, todėl pajamų realiai gavo mažiau",– sakė Gytis Juodpusis, “SIC Gallup Media” direktorės pavaduotojas.

Pavyzdžiui, visa žiniasklaidos reklamos rinka (be nuolaidų) siekė 453 mln. Lt, o realiai šios bendrovės pajamų gavo tik apie 200 mln. Lt. "Akivaizdus pavyzdys yra su TV reklama – oficialios šios rinkos pajamos – 228 mln. Lt, tačiau TV gavo tik apie 70 mln. Lt, radijas atitinkamai – 20 ir 14 mln. Lt pajamų", kalbėjo p. Juodpusis.

Raimondas Šeštakauskas, Tarptautinės reklamos asociacijos Lietuvos skyriaus (TRALS) direktorius, VŽ sakė, jog ir šių metų pradžia optimistiškai nenuteikia.

"O jei nebus atidėtas nuo gegužės 1 d. įsigaliojęs tabako reklamos draudimas (gegužės 23 d. svarstomas Seime), šių metų rezultatai bus dar liūdnesni, nes stipriai sumažės lauko ir spaudos reklamos pajamos. Galima apriboti, o ne visiškai uždrausti tabako reklamą", pridūrė p.Šeštakauskas.

TRALS vadovai tikisi, jog rudenį bus priimtas ir reklamos įstatymas, kuris šiuo metu taip pat yra užstrigęs valdininkų stalčiuose.