Reklamos rinka pirmąjį metų pusmetį sumažėjo

Reklamos rinka per šešis šių metų mėnesius, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, sumažėjo maždaug 7 proc. ir buvo 245,5 mln. litų.
Rinkos tyrimų bendrovės "SIC Gallup Media" duomenimis, daugiausia iš reklamos per pirmuosius šešis šių metų mėnesius uždirbo televizija - 134,9 mln. litų. Spauda (laikraščiai ir žurnalai) iš reklamos gavo 88 mln. litų, radijo stotys - 12,8 mln. litų. Lauko reklamą organizuojančios įmonės uždirbo 9,8 mln. litų.

Duomenys pateikti neįvertinus reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms.

Į pateiktus duomenis taip pat neįtrauktos reklamos, kurias remia žiniasklaidos priemonės, taip pat pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Lietuvos bankas siunčia gerą žinią gyventojams (3)

Europos Centrinio Banko (ECB) valdančiajai tarybai nusprendus tęsti Eurosistemos išplėstinę turto pirkimo programą ir po 2017 metų kovo, artimiausiais metais išsilaikys palankios finansavimosi sąlygos Lietuvai, jos įmonėms ir gyventojams.

Į Lietuvą žengia naujas sporto klubų tinklas (3)

Baltijos šalyse veikiantis sveikatingumo klubų tinklas „MyFitness“ kitais metais žada žengti į Lietuvą. Šiuo metu bendrovė valdo 21 klubą Estijoje ir Latvijoje.

Panevėžyje atidaroma „Lidl“ parduotuvė (7)

Kitą savaitę, gruodžio 15-ąją, ketvirtadienį, Panevėžyje, adresu Kosmonautų g. 14, 8 val. duris pirkėjams atvers pirmoji prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvė šiame mieste – jau 22-oji „Lidl“ prekybos vieta Lietuvoje.

Padidinus ligos išmokas, padidėjo ir sergančiųjų skaičius (28)

Pernai padidinus ligos išmokas, maždaug trečdaliu padidėjo oficialiai sergančiųjų skaičius. Tačiau šiemet, pasak „Sodros“, susirgimų papildomai nepadaugėjo.

Garsių prekės ženklų savininkai kaltinami „nusukę“ šimtus milijonų eurų (18)

Europos Parlamente paskelbtas tyrimas, parodęs, kad korporacija, kuriai priklauso žinomi prekių ženklai, tarp kurių – „Zara“, „Bershka“, „Massimo Dutti“, pasinaudojusi agresyvioms mokesčių vengimo schemomis išvengė sumokėti mažiausiai 585 milijonus eurų mokesčių.