Rinkos tyrimų bendrovės "SIC Gallup Media" duomenimis, daugiausia iš reklamos per pirmuosius šešis šių metų mėnesius uždirbo televizija - 134,9 mln. litų. Spauda (laikraščiai ir žurnalai) iš reklamos gavo 88 mln. litų, radijo stotys - 12,8 mln. litų. Lauko reklamą organizuojančios įmonės uždirbo 9,8 mln. litų.

Duomenys pateikti neįvertinus reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms.

Į pateiktus duomenis taip pat neįtrauktos reklamos, kurias remia žiniasklaidos priemonės, taip pat pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją