"SIC Gallup Media" (SGM) duomenimis, spauda šiemet per 7 mėn., palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, gavo bemaž 20,67% mažiau reklamos, o pajamos už ją sudarė 59,43 mln. Lt. (Tyrimų kompanijos skaičiuoja, kiek bendrovės turėtų gauti pajamų reklamą parduodamos oficialiai skelbiamomis kainomis.)

"Baltijos reklamos registro" (BRR) duomenimis, šiemet daugiau reklamos spausdinta tik "Verslo žiniose" (7% daugiau) ir "Lietuvos žiniose" (13%). Iki liepos, palyginti su pernai tuo pačiu laikotarpiu, "Respublikos" pajamos už reklamą sumažėjo apie 72%, "Lietuvos aido" – 54%, "Lietuvos ryto" – 19%.

Dėl padidėjusios konkurencijos komunikacijų bei ryšių rinkoje šio sektoriaus įmonės šiemet per 7 mėn. daugiausia lėšų skyrė reklamai spaudoje – 3,47 mln. Lt., tačiau t.y. 15% mažiau nei pernai. Antrojoje vietoje esančio statybos medžiagų segmento lėšos reklamai šiemet sudarė 2,52 mln. Lt – 32% mažiau nei pernai. Automobilių segmentas 28% sumažino reklamos, jai skirta 1,6 mln. Lt.

Šiemet spaudoje 53% daugiau reklamuota kompiuterių ir jų įrangos, o finansinių paslaugų segmentas reklamai skyrė 34% daugiau lėšų.

Iki liepos laikraščiuose daugiausia ploto pirko "Švyturys", "Utenos alus", "Ragutis", tarp šių alaus bendrovių į antrą poziciją įsiskverbė "Statoil".