Reklama vengia spaudos

"SIC Gallup Media" (SGM) duomenimis, spauda šiemet per 7 mėn., palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, gavo bemaž 20,67% mažiau reklamos, o pajamos už ją sudarė 59,43 mln. Lt. (Tyrimų kompanijos skaičiuoja, kiek bendrovės turėtų gauti pajamų reklamą parduodamos oficialiai skelbiamomis kainomis.)

"Baltijos reklamos registro" (BRR) duomenimis, šiemet daugiau reklamos spausdinta tik "Verslo žiniose" (7% daugiau) ir "Lietuvos žiniose" (13%). Iki liepos, palyginti su pernai tuo pačiu laikotarpiu, "Respublikos" pajamos už reklamą sumažėjo apie 72%, "Lietuvos aido" – 54%, "Lietuvos ryto" – 19%.

Dėl padidėjusios konkurencijos komunikacijų bei ryšių rinkoje šio sektoriaus įmonės šiemet per 7 mėn. daugiausia lėšų skyrė reklamai spaudoje – 3,47 mln. Lt., tačiau t.y. 15% mažiau nei pernai. Antrojoje vietoje esančio statybos medžiagų segmento lėšos reklamai šiemet sudarė 2,52 mln. Lt – 32% mažiau nei pernai. Automobilių segmentas 28% sumažino reklamos, jai skirta 1,6 mln. Lt.

Šiemet spaudoje 53% daugiau reklamuota kompiuterių ir jų įrangos, o finansinių paslaugų segmentas reklamai skyrė 34% daugiau lėšų.

Iki liepos laikraščiuose daugiausia ploto pirko "Švyturys", "Utenos alus", "Ragutis", tarp šių alaus bendrovių į antrą poziciją įsiskverbė "Statoil".

Diskusijų platforma laikinai išjungta. Prašome pabandyti vėliau.
 

Naujienos

„Irdaivai“ dar kartą nepavyko atnaujinti Sporto rūmų rekonstrukcijos konkurso

Teisėsaugos akiratyje atsidūrusiai Vilniaus statybų bendrovei „Irdaiva“ dar kartą nepavyko atnaujinti Vilniaus kongresų ir sporto rūmų rekonstrukcijos konkurso.

Profesinės sąjungos mitinge reikalavo didesnių atlyginimų (12)

Vilniuje penktadienį piketavusios ir mitingą prie Vyriausybės rūmų surengusios profesinės sąjungos reikalavo kelti algas ir užtikrinti saugias darbo sąlygas.

Jungtinės Karalystės ekonomikos augimas sulėtėjo

Jungtinės Karalystės ekonomika nuo metų pradžios išaugo tik 0,3 proc., šalies ūkis augo lėčiausiais tempais nuo 2016 m. pirmojo ketvirčio, informuoja BBC, remdamasi oficialiais duomenimis. Šie duomenys yra preliminarūs ir ateinančiais mėnesiais gali būti peržiūrėti.

Lietuvos ūkio plėtra priklausys nuo investicijų į našumą

Lietuvos ūkio plėtra yra spartesnė. Metų pradžioje susidarė sąlygos Lietuvos ūkiui šiemet augti sparčiau nei pernai, o teigiamam gamybos atotrūkiui pamažu didėti. Esant tokiai ūkio raidai, išliks spaudimas didinti atlyginimus bei kainas.

Per mėnesį mažmeninės prekybos įmonių apyvarta padidėjo 1 proc. (3)

Mažmeninės prekybos įmonių apyvarta (be PVM) kovo mėn. sudarė 822,2 mln. EUR to meto kainomis ir, palyginti su vasariu, pašalinus sezono ir darbo dienų skaičiaus įtaką, padidėjo 1 proc. palyginamosiomis kainomis (nepašalinus – 13,4 proc.), remdamasis išankstiniais duomenimis, praneša Statistikos departamentas.