"Baltijos reklamos registro" (BRR) duomenimis, šiemet daugiau reklamos spausdinta tik "Verslo žiniose" (7% daugiau) ir "Lietuvos žiniose" (13%). Iki liepos, palyginti su pernai tuo pačiu laikotarpiu, "Respublikos" pajamos už reklamą sumažėjo apie 72%, "Lietuvos aido" – 54%, "Lietuvos ryto" – 19%.
Dėl padidėjusios konkurencijos komunikacijų bei ryšių rinkoje šio sektoriaus įmonės šiemet per 7 mėn. daugiausia lėšų skyrė reklamai spaudoje – 3,47 mln. Lt., tačiau t.y. 15% mažiau nei pernai. Antrojoje vietoje esančio statybos medžiagų segmento lėšos reklamai šiemet sudarė 2,52 mln. Lt – 32% mažiau nei pernai. Automobilių segmentas 28% sumažino reklamos, jai skirta 1,6 mln. Lt.
Šiemet spaudoje 53% daugiau reklamuota kompiuterių ir jų įrangos, o finansinių paslaugų segmentas reklamai skyrė 34% daugiau lėšų.
Iki liepos laikraščiuose daugiausia ploto pirko "Švyturys", "Utenos alus", "Ragutis", tarp šių alaus bendrovių į antrą poziciją įsiskverbė "Statoil".