Reklama internete populiarėja

 (4)
Didžiosios šalies bendrovės vis dažniau savo produktų reklamai pasitelkia internetą. Reklamos agentūros prognozuoja, jog šis procesas spartės, ir skaičiuoja būsimą uždarbį.
Marius Jovaiša, reklamos agentūros MIA direktorius, VŽ tvirtino, jog šiemet reklama internete domisi vis daugiau stambiausių Lietuvos reklamdavių.

Tam pritarė ir bendrovės "CMS Lietuva" (CMS) vadovai. "Susidomėjimas reklama internete šiemet, palyginti su praėjusiais metais, ūgtelėjo 50%, o pajamos – 30%",– džiaugėsi Sergėjus Jeriomenko, reklamos agentūros vadovas.

Specialistai teigia, jog kol kas Lietuvoje vyravo nuostata, kad interneto puslapio reikia tik įmonės įvaizdžiui palaikyti. Beje, patirtis rodo, jog daugumą potencialių reklamos užsakovų stabdė ir informacijos apie reklamos internete efektyvumą stoka, nes iki šiol dar neatliekami tikslūs tyrimai.

"Aktyviausiai internete ėmė reklamuotis gaiviųjų gėrimų bei alaus gamintojai, finansinių paslaugų bei pramogų verslo atstovai",– kalbėjo p. Jovaiša.

"Neabejotina, jog interneto reklamos rinka suaktyvės, kai Lietuvoje bus visiškai reglamentuota elektroninė komercinė prekyba. Tai neatsiejami procesai",– pridūrė Viktoras Krinickis, CMS Interneto reklamos skyriaus vadovas.

"Reklama internete – tai tarsi neakivaizdus vartotojo atėjimas į gamintojo parduotuvę bei tiesioginis ryšys su potencialiu klientu",– kalbėjo p. Jeriomenko. Rinktis tokią reklamą skatina ir patraukli interneto naršytojų grupė. "Statistikos duomenys rodo, jog tai vidutiniškai ir daugiau uždirbantys, jauni 18–35 m. amžiaus, išsilavinę vartotojai, dauguma iš jų – vyrai",– teigė p. Jovaiša.

Remiantis skirtingais šaltiniais, dabar internetu nuolat naudojasi nuo 5% iki 9% šalies gyventojų ir, prognozuojama, kitais metais šis skaičius ūgtels iki 15–20%.

Inga Urbanavičienė, Lietuvos taupomojo banko Verslo plėtros departamento ekspertė, pritarė specialistų nuomonei, jog reklama internete yra veiksminga. "Vasarą internete mes reklamavome naują mokėjimų kortelę ir rezultatais esame patenkinti, nes mūsų puslapis buvo dažnai lankomas, beje, tai puikus būdas pasiekti jaunimo grupę, o išlaidos tokiam reklamos būdui yra vienos iš mažiausių",– VŽ sakė p. Urbanavičienė.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Apklausa: pastebimas ekonominės padėties pagerėjimas

Palyginti su prieš metus atlikta sociologine apklausa, pastebimas, nors ir neženklus, ekonominės padėties gerėjimas.

Atsinaujinusi „Mega“ jau laukia savo pinigines atveriančių kauniečių (15)

Šeštadienį, po metus trukusių plėtros darbų, tapusi didžiausiu prekybos ir laisvalaikio centru Vidurio Lietuvoje, „Mega“ lankytojus pasitiko pasikeitusi: naujas modernus pastato fasadas, atnaujintas prekinis ženklas, gerokai padidėjęs prekybinis plotas, kuriame įsikūrė daugiau kaip 70 naujų parduotuvių, restoranų, kavinių bei paslaugų operatorių. Klientų patogumui atidaryta daugiaaukštė automobilių parkavimo aikštelė.

Minimali alga Ispanijoje padidės 61 euru (33)

Ispanijos konservatyvi mažumos vyriausybė penktadienį pritarė siūlymui minimalią mėnesio algą nuo ateinančių metų didinti 8 proc. iki 825,5 euro, kaip to reikalavo pagrindinė opozicinė Socialistų partija.

Juodasis užkratas kavinėse ir restoranuose: jei tik gali, vok (212)

Mokesčių slėpimas viešojo maitinimo sektoriuje išlieka viena opiausių problemų, pripažįsta Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) ir ragina gyventojus jiems padėti ir pranešti apie nesąžiningus verslininkus, tačiau vieną didžiausių mokesčių slėpimo atvejų pastaraisiais metais atskleidusi Dalia Aušrienė tikina, kad į teisėsaugą daugiau niekada nesikreiptų.

Naujasis finansų ministras turi gerų žinių uždirbantiems mažiausiai (159)

Pajamų nelygybė Lietuvoje yra peržengusi bet kokias sveiko proto ribas, sako paskirtasis Finansų ministras Vilius Šapoka. Dėl to jis mokesčių sistemoje žada įtvirtinti didesnį progresyvumą.