Reklama internete populiarėja

 (4)
Didžiosios šalies bendrovės vis dažniau savo produktų reklamai pasitelkia internetą. Reklamos agentūros prognozuoja, jog šis procesas spartės, ir skaičiuoja būsimą uždarbį.
Marius Jovaiša, reklamos agentūros MIA direktorius, VŽ tvirtino, jog šiemet reklama internete domisi vis daugiau stambiausių Lietuvos reklamdavių.

Tam pritarė ir bendrovės "CMS Lietuva" (CMS) vadovai. "Susidomėjimas reklama internete šiemet, palyginti su praėjusiais metais, ūgtelėjo 50%, o pajamos – 30%",– džiaugėsi Sergėjus Jeriomenko, reklamos agentūros vadovas.

Specialistai teigia, jog kol kas Lietuvoje vyravo nuostata, kad interneto puslapio reikia tik įmonės įvaizdžiui palaikyti. Beje, patirtis rodo, jog daugumą potencialių reklamos užsakovų stabdė ir informacijos apie reklamos internete efektyvumą stoka, nes iki šiol dar neatliekami tikslūs tyrimai.

"Aktyviausiai internete ėmė reklamuotis gaiviųjų gėrimų bei alaus gamintojai, finansinių paslaugų bei pramogų verslo atstovai",– kalbėjo p. Jovaiša.

"Neabejotina, jog interneto reklamos rinka suaktyvės, kai Lietuvoje bus visiškai reglamentuota elektroninė komercinė prekyba. Tai neatsiejami procesai",– pridūrė Viktoras Krinickis, CMS Interneto reklamos skyriaus vadovas.

"Reklama internete – tai tarsi neakivaizdus vartotojo atėjimas į gamintojo parduotuvę bei tiesioginis ryšys su potencialiu klientu",– kalbėjo p. Jeriomenko. Rinktis tokią reklamą skatina ir patraukli interneto naršytojų grupė. "Statistikos duomenys rodo, jog tai vidutiniškai ir daugiau uždirbantys, jauni 18–35 m. amžiaus, išsilavinę vartotojai, dauguma iš jų – vyrai",– teigė p. Jovaiša.

Remiantis skirtingais šaltiniais, dabar internetu nuolat naudojasi nuo 5% iki 9% šalies gyventojų ir, prognozuojama, kitais metais šis skaičius ūgtels iki 15–20%.

Inga Urbanavičienė, Lietuvos taupomojo banko Verslo plėtros departamento ekspertė, pritarė specialistų nuomonei, jog reklama internete yra veiksminga. "Vasarą internete mes reklamavome naują mokėjimų kortelę ir rezultatais esame patenkinti, nes mūsų puslapis buvo dažnai lankomas, beje, tai puikus būdas pasiekti jaunimo grupę, o išlaidos tokiam reklamos būdui yra vienos iš mažiausių",– VŽ sakė p. Urbanavičienė.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Nuo kitos savaitės vėl keisis eismo tvarka Vilniaus senamiestyje (36)

Po diskusijų su sostinės senamiesčio gyventojais ir verslininkais, miesto savivaldybė nusprendė, kad vienoje svarbiausių arterijų eismas bus leidžiamas darbo dienomis, o savaitgaliais bus ribojamas kaip Gedimino prospekte.

Dalyje „Maximos“ parduotuvių pirkėjai pasigedo kai kurių prekių (97)

Į mažuose miesteliuose įsikūrusias „Maxima“ parduotuves kone savaitę neatkeliauja kai kurios prekės, todėl tuštėja lentynos, stinga produktų.

Į Lietuvą nepateko nesaugios pistacijos (5)

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) uždraudė tiekti mūsų šalies rinkai 22 t nesaugių pistacijų riešutų su kevalais, atvežtų iš Irano.

Po mokesčių pertvarkos Lietuvoje gali atsirasti naujas PVM tarifas (228)

Naujas lengvatinis pridėtinės vertės mokesčio tarifas turėtų būti 15 proc. Šį dydį ketinama įvesti vietoje dabar taikomo 9 proc. tarifo.

N. Mačiulis: cukraus akcizas leistų įvesti lengvatinį PVM tarifą sveikesniems produktams (104)

Pridėtinės vertės mokesčio (PVM) šildymui ir viešbučiams lengvatų panaikinimas nespręstų socialinės atskirties problemų, tačiau leistų mažinti PVM tarifą būtiniausioms maisto prekėms ir sveikiems produktams, sako ekonomistai.