Reklama internete populiarėja

 (4)
Didžiosios šalies bendrovės vis dažniau savo produktų reklamai pasitelkia internetą. Reklamos agentūros prognozuoja, jog šis procesas spartės, ir skaičiuoja būsimą uždarbį.
Marius Jovaiša, reklamos agentūros MIA direktorius, VŽ tvirtino, jog šiemet reklama internete domisi vis daugiau stambiausių Lietuvos reklamdavių.

Tam pritarė ir bendrovės "CMS Lietuva" (CMS) vadovai. "Susidomėjimas reklama internete šiemet, palyginti su praėjusiais metais, ūgtelėjo 50%, o pajamos – 30%",– džiaugėsi Sergėjus Jeriomenko, reklamos agentūros vadovas.

Specialistai teigia, jog kol kas Lietuvoje vyravo nuostata, kad interneto puslapio reikia tik įmonės įvaizdžiui palaikyti. Beje, patirtis rodo, jog daugumą potencialių reklamos užsakovų stabdė ir informacijos apie reklamos internete efektyvumą stoka, nes iki šiol dar neatliekami tikslūs tyrimai.

"Aktyviausiai internete ėmė reklamuotis gaiviųjų gėrimų bei alaus gamintojai, finansinių paslaugų bei pramogų verslo atstovai",– kalbėjo p. Jovaiša.

"Neabejotina, jog interneto reklamos rinka suaktyvės, kai Lietuvoje bus visiškai reglamentuota elektroninė komercinė prekyba. Tai neatsiejami procesai",– pridūrė Viktoras Krinickis, CMS Interneto reklamos skyriaus vadovas.

"Reklama internete – tai tarsi neakivaizdus vartotojo atėjimas į gamintojo parduotuvę bei tiesioginis ryšys su potencialiu klientu",– kalbėjo p. Jeriomenko. Rinktis tokią reklamą skatina ir patraukli interneto naršytojų grupė. "Statistikos duomenys rodo, jog tai vidutiniškai ir daugiau uždirbantys, jauni 18–35 m. amžiaus, išsilavinę vartotojai, dauguma iš jų – vyrai",– teigė p. Jovaiša.

Remiantis skirtingais šaltiniais, dabar internetu nuolat naudojasi nuo 5% iki 9% šalies gyventojų ir, prognozuojama, kitais metais šis skaičius ūgtels iki 15–20%.

Inga Urbanavičienė, Lietuvos taupomojo banko Verslo plėtros departamento ekspertė, pritarė specialistų nuomonei, jog reklama internete yra veiksminga. "Vasarą internete mes reklamavome naują mokėjimų kortelę ir rezultatais esame patenkinti, nes mūsų puslapis buvo dažnai lankomas, beje, tai puikus būdas pasiekti jaunimo grupę, o išlaidos tokiam reklamos būdui yra vienos iš mažiausių",– VŽ sakė p. Urbanavičienė.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Festivaliai Palangoje priviliojo tūkstančius (209)

Vasaros sezono atidarymo renginių linksmybė Palangoje tęsiasi. Pučiamųjų instrumentų muzikos orkestrų ir „Sportas visiems“ festivaliai priviliojo tūkstančius žiūrovų. Tie, kas dėl žvarboko vėjo nedrįso dieną eiti prie jūros, galėjo praleisti laiką mieste klausantis pučiamųjų muzikos instrumentų orkestrų melodijų, stebėti rungtyniaujančius festivalio „Sportas visiems“ dalyvius, kurie varžėsi per 70 rungčių, nuo bėgimo, rankų lenkimo, iki šachmatų, grožėtis linijiniais šokiais, ar tiesiog slampinėti po Vytauto gatvėje vykusį kermošių. Beje, čia savo dirbiniais ar maisto produktais prekiavę tautodailininkai skundėsi, kad prekyba buvo vangi. Esą nuosmukis prasidėjo įvedus eurą.

Suomijoje pabėgėliai savo noru dirba už dyką (52)

Suomijos įdarbinimo agentūros inspekcija paviešino faktus, kad nemažai į šalį atvykusių prieglobsčio prašytojų dirba visai be jokio atlyginimo. Dauguma jų daro tai savo noru.

Pasaulinės pensijų sistemos deficitas iki 2050 metų viršys 400 trln. dolerių (21)

Ilgėjant gyvenimo trukmei ir esant žemam pensijų fondų investicijų pajamingumui, lėšų sankaupų deficitas iki 2050 metų pasieks 427,8 trln. dolerių, arba penkis kartus daugiau už dabartinį pasaulinį bendrąjį vidaus produktą (BVP). Tai teigiama naujausioje Pasaulio ekonomikos forumo (PEF) ataskaitoje.

Atleistas „Lietuvos geležinkelių“ Klaipėdos filialo vadovas (19)

Penktadienį iš pareigų atleistas į teisėsaugos akiratį patekęs „Lietuvos geležinkelių“ filialo „Klaipėdos geležinkelių infrastruktūra“ vadovas Julius Mikšys. Tai BNS pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.

Kinijos reformų nepakanka sustabdyti skolos augimą (3)

Kinijos struktūrinės reformos sulėtins šalies skolos naštos augimo tempus, bet jų nepakaks norint skolos didėjimą sustabdyti, pareiškė reitingų agentūros „Moody's“ atstovai, perspėdami apie galimą dar vieną Kinijos skolinimosi reitingo sumažinimą, tuo atveju, jeigu šalies valdžia nesiims priemonių viešosios skolos augimui sustabdyti. Apie tai informuoja „Reuters“.