Reklama internete populiarėja

 (4)
Didžiosios šalies bendrovės vis dažniau savo produktų reklamai pasitelkia internetą. Reklamos agentūros prognozuoja, jog šis procesas spartės, ir skaičiuoja būsimą uždarbį.
Marius Jovaiša, reklamos agentūros MIA direktorius, VŽ tvirtino, jog šiemet reklama internete domisi vis daugiau stambiausių Lietuvos reklamdavių.

Tam pritarė ir bendrovės "CMS Lietuva" (CMS) vadovai. "Susidomėjimas reklama internete šiemet, palyginti su praėjusiais metais, ūgtelėjo 50%, o pajamos – 30%",– džiaugėsi Sergėjus Jeriomenko, reklamos agentūros vadovas.

Specialistai teigia, jog kol kas Lietuvoje vyravo nuostata, kad interneto puslapio reikia tik įmonės įvaizdžiui palaikyti. Beje, patirtis rodo, jog daugumą potencialių reklamos užsakovų stabdė ir informacijos apie reklamos internete efektyvumą stoka, nes iki šiol dar neatliekami tikslūs tyrimai.

"Aktyviausiai internete ėmė reklamuotis gaiviųjų gėrimų bei alaus gamintojai, finansinių paslaugų bei pramogų verslo atstovai",– kalbėjo p. Jovaiša.

"Neabejotina, jog interneto reklamos rinka suaktyvės, kai Lietuvoje bus visiškai reglamentuota elektroninė komercinė prekyba. Tai neatsiejami procesai",– pridūrė Viktoras Krinickis, CMS Interneto reklamos skyriaus vadovas.

"Reklama internete – tai tarsi neakivaizdus vartotojo atėjimas į gamintojo parduotuvę bei tiesioginis ryšys su potencialiu klientu",– kalbėjo p. Jeriomenko. Rinktis tokią reklamą skatina ir patraukli interneto naršytojų grupė. "Statistikos duomenys rodo, jog tai vidutiniškai ir daugiau uždirbantys, jauni 18–35 m. amžiaus, išsilavinę vartotojai, dauguma iš jų – vyrai",– teigė p. Jovaiša.

Remiantis skirtingais šaltiniais, dabar internetu nuolat naudojasi nuo 5% iki 9% šalies gyventojų ir, prognozuojama, kitais metais šis skaičius ūgtels iki 15–20%.

Inga Urbanavičienė, Lietuvos taupomojo banko Verslo plėtros departamento ekspertė, pritarė specialistų nuomonei, jog reklama internete yra veiksminga. "Vasarą internete mes reklamavome naują mokėjimų kortelę ir rezultatais esame patenkinti, nes mūsų puslapis buvo dažnai lankomas, beje, tai puikus būdas pasiekti jaunimo grupę, o išlaidos tokiam reklamos būdui yra vienos iš mažiausių",– VŽ sakė p. Urbanavičienė.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Suomiai į sijų gamyklą Kaune investuoja 9 mln. eurų (31)

Penktadienį Petrašiūnuose įbetonuota simbolinė kapsulė, žyminti naujos sijų gamyklos statybų pradžią. Planuojama, kad suomių kapitalo įmonės „PEIKKO Lietuva“ gamykla, į kurią bus investuota 9 mln. eurų, pradės veikti nuo rugsėjo.

„Maxima LT" paskelbė, kiek mokesčių sumokėjo (59)

2016 metais prekybos tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Maxima LT" šalies biudžetą papildė 166,78 mln. eurų mokesčių. Valstybinei mokesčių inspekcijai (VMI) bendrovė sumokėjo mokesčių už 125,55 mln. eurų, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai („Sodrai") sumokėti mokesčiai išaugo beveik dešimtadaliu ir siekė 41,23 mln. eurų.

Paviešino D. Bradausko pokalbius: pribloškianti leksika (870)

Finansų ministerija paviešino kai kurias penktadienį atleisto Valstybinės mokesčių inspekcijos vadovo Dainoro Bradausko ir koncerno „MG Baltic“ viceprezidento Raimondo Kurlianskio pokalbių ištraukas.

Vilniečiai daugiabučio administratore galės rinktis „Grindą“ (36)

Vilniaus savivaldybei priekaištaujama, kad ji galimai bando monopolizuoti daugiabučių namų administravimo rinką mieste.

Gavusi pinigus G. Kildišienės mama pamiršo vieną esminę detalę? (420)

Netylant skandalui dėl Seimo narės, Valstiečių ir žaliųjų sąjungos pirmininko Ramūno Karbauskio pavaduotojos Gretos Kildišienės automobilio, kilo klausimų ir už kokias lėšas jį pirko parlamentarės mama, nes tvirtinama, kad mama gautų lėšų nedeklaravo.