Reklama internete populiarėja

 (4)
Didžiosios šalies bendrovės vis dažniau savo produktų reklamai pasitelkia internetą. Reklamos agentūros prognozuoja, jog šis procesas spartės, ir skaičiuoja būsimą uždarbį.
Marius Jovaiša, reklamos agentūros MIA direktorius, VŽ tvirtino, jog šiemet reklama internete domisi vis daugiau stambiausių Lietuvos reklamdavių.

Tam pritarė ir bendrovės "CMS Lietuva" (CMS) vadovai. "Susidomėjimas reklama internete šiemet, palyginti su praėjusiais metais, ūgtelėjo 50%, o pajamos – 30%",– džiaugėsi Sergėjus Jeriomenko, reklamos agentūros vadovas.

Specialistai teigia, jog kol kas Lietuvoje vyravo nuostata, kad interneto puslapio reikia tik įmonės įvaizdžiui palaikyti. Beje, patirtis rodo, jog daugumą potencialių reklamos užsakovų stabdė ir informacijos apie reklamos internete efektyvumą stoka, nes iki šiol dar neatliekami tikslūs tyrimai.

"Aktyviausiai internete ėmė reklamuotis gaiviųjų gėrimų bei alaus gamintojai, finansinių paslaugų bei pramogų verslo atstovai",– kalbėjo p. Jovaiša.

"Neabejotina, jog interneto reklamos rinka suaktyvės, kai Lietuvoje bus visiškai reglamentuota elektroninė komercinė prekyba. Tai neatsiejami procesai",– pridūrė Viktoras Krinickis, CMS Interneto reklamos skyriaus vadovas.

"Reklama internete – tai tarsi neakivaizdus vartotojo atėjimas į gamintojo parduotuvę bei tiesioginis ryšys su potencialiu klientu",– kalbėjo p. Jeriomenko. Rinktis tokią reklamą skatina ir patraukli interneto naršytojų grupė. "Statistikos duomenys rodo, jog tai vidutiniškai ir daugiau uždirbantys, jauni 18–35 m. amžiaus, išsilavinę vartotojai, dauguma iš jų – vyrai",– teigė p. Jovaiša.

Remiantis skirtingais šaltiniais, dabar internetu nuolat naudojasi nuo 5% iki 9% šalies gyventojų ir, prognozuojama, kitais metais šis skaičius ūgtels iki 15–20%.

Inga Urbanavičienė, Lietuvos taupomojo banko Verslo plėtros departamento ekspertė, pritarė specialistų nuomonei, jog reklama internete yra veiksminga. "Vasarą internete mes reklamavome naują mokėjimų kortelę ir rezultatais esame patenkinti, nes mūsų puslapis buvo dažnai lankomas, beje, tai puikus būdas pasiekti jaunimo grupę, o išlaidos tokiam reklamos būdui yra vienos iš mažiausių",– VŽ sakė p. Urbanavičienė.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

ES skyrybų sąskaita gali sužlugdyti „Brexit“ susitarimą (27)

Kaip daugeliu skyrybų atvejų, Didžiosios Britanijos premjerės Theresos May inicijuotą „Brexit“ procesą netrukus gali komplikuoti derybos dėl pinigų.

A. Merkel atmeta Th. May siūlymą lygiagrečiai su „Brexit“ derėtis ir dėl būsimų ES bei JK santykių (13)

Vokietijos kanclerė Angela Merkel trečiadienį ignoravo Didžiosios Britanijos ministrės pirmininkės Theresa May raginimą derybas dėl Jungtinės Karalystės išstojimo iš Europos Sąjungos vesti kartu su derybomis dėl būsimų santykių.

Ph. Hammondas: niekas nenori, kad po „Brexit“ prie sienų nusidriektų sunkvežimių eilės (8)

Didžiosios Britanijos finansų ministras Philippas Hammondas trečiadienį interviu BBC radijui metu pareiškė manąs, kad jo šalis su Europos Sąjunga (ES) pasieks susitarimą dėl muitų.

Pokyčiai mokantiems už komunalines paslaugas: gali kainuoti brangiau (50)

Vilnius liko bene vienintelis iš didžiųjų Lietuvos miestų, kurių gyventojai iki šiol vis dar atsiskaito pagal popierines knygeles. Nuo vakar nebegalima dalyje bankų mokėti elektronine knygele, o sostinės šildymą perėmus „Vilniaus šilumos tinklams“, nebus galimybių mokėti ir popierine knygele.

Nuo šiol PVM sąskaitas faktūras teikti bus paprasčiau (13)

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) praneša, kad nuo šiol PVM sąskaitų faktūrų duomenis bus galima teikti automatiniu būdu, o įmonių atstovai galės lengviau valdyti ir filtruoti gaunamus pranešimus iš Išmaniosios mokesčių administravimo sistemos (i.MAS).