Reklama bus įsprausta į rėmus

Reklama turi būti padori ir teisinga, aiškiai atpažįstama. Tokius reikalavimus reklamai numato vakar Seime priimtas Reklamos įstatymas.
Reklamoje draudžiama pažeisti visuomenės moralės principus, žeminti žmogaus garbę bei orumą, kurstyti tautinę, religinę, lyčių ar socialinę neapykantą. Taip pat draudžiama daryti žalingą moralinį ir fizinį poveikį vaikams.

Naujasis įstatymas draudžia naudoti klaidinančią reklamą.

Reglamentuojama ir atsakomybės už Reklamos įstatymo pažeidimus taikymo tvarka. Už klaidinančios reklamos naudojimą reklaminės veiklos subjektams gali būti skiriama nuo 5 tūkst. iki 20 tūkst. litų bauda.

Šis įstatymas nereglamentuoja politinės ir socialinės reklamos bei skelbimų, nesusijusių su komercine ūkine, finansine ar profesine veikla.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Palangos kredito unijos įkūrėjui - 7 metai nelaisvės (1)

Palangos kredito unijos įkūrėjui ir vienam buvusių jos vadovų Evaldui Petrauskui už sukčiavimą skirta septynerių metų laisvės atėmimo bausmė, jis taip pat turės atlyginti unijai 1,817 mln. eurų žalą, nusprendė teismas.

Tyrimas: smulkus ir vidutinis verslas dėl išorės rizikų atsisako plėtros (5)

Daugiau nei du trečdaliai Lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo (SVV) įmonių šiais metais neplanuoja plėtros ir tai kelia riziką visai Lietuvos ekonomikos raidai, skelbiama antrus metus iš eilės įvertinus SVV sektoriaus atsparumo išorinėms rizikoms (gaisrams, įrangos gedimams ir pan. veiksniams) indeksą.

Kanados ir ES prekybos sutartis: apie pasekmes galima tik spėlioti

Jei prekybos sutartis tarp Kanados ir Europos Sąjungos būtų ratifikuota, galima tik spėlioti, kokių pokyčių ir pasekmių tai atneštų – sutartyje galima aptikti nuostatų, potencialiai leisiančių sumažinti kokybės standartus.

Didžiausia Lietuvos verslininkų baimė – prarasti sukauptą turtą (7)

Lietuvos ir Latvijos verslininkams nerimą kelia skirtingi dalykai: mūsų šalies verslo atstovai labiausiai bijo prarasti savo turtą, o kaimyninėje Latvijoje bendrovių vadovai baimę jaučia dėl jų šalies ekonominių sąlygų.

Beveik 60 proc. lietuvių papildomas lėšas išleidžia drabužiams (5)

„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ užsakymu atlikta visuomenės apklausa atskleidė paradoksalią tiesą: nors beveik 60 proc. respondentų svarbiausiu gyvenime prioritetu įvardija šeimą, 70 proc., paskirstant atliekamas šeimos pajamas, prioritetu laiko taupymą, leidžiantį užtikrinti šeimos finansinį stabilumą.