"Special" yra pasaulyje garsios "Lager" markės 5,2 proc. stiprumo alus, penktadienį pranešė ryšių su visuomene agentūra "Viešųjų ryšių partneriai". Pasak "Ragučio" generalinio direktoriaus Audriaus Mikšio, naujasis alus skirtas alaus mėgėjų elitui.

Pask "Ragučio" rinkodaros direktoriaus Daliaus Rutkausko, kitų metų pavasarį, kai bus galutinai atnaujintos gamyklos pilstymo linijos, šalies vartotojams bus pristatytas dar trijų naujų rūšių alus.

D. Rutkausko nuomone, kokybiško alaus pardavimai turėtų sustiprinti bendrovės pozicijas rinkoje. Šiuo metu alaus bendrovė užima apie 9 proc. Lietuvos alaus rinkos.

Rugsėjo ir spalio mėnesiais "Ragučio" pilstomo alaus pardavimai pralenkė "Utenos" ir tik nedaug atsiliko nuo kito alaus rinkos lyderio - "Kalnapilio" pardavimų. Didžiausias "Ragučio" akcininkas - Suomijos alaus gamintojas "Olvi" valdo 50,002 proc. įmonės akcijų.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją