"Šis alus yra pavyzdys to, kaip alaus darykla bei barai ar restoranai iš bendradarbiavimo gali turėti ilagalaikės abipusės naudos", - sako A.Mikšys. Jis juokavo, kad "Fortas" tiesiog išsireikalavo pilstomo šviesaus alaus.

Pagal 2000 m. pavasarį pasirašytą sutartį gamykla ir restoranų tinklas įsipareigojo rūpintis geru "Forto" vardu. Plečiantis valdas restoranų tinklas "Fortas" savo įvaizdžio dalį perleido AB "Ragutis" gaminamam dviejų rūšių buteliniam alui, o "AB "Ragutis" savo ruožtu "Forto" barų simbolika papuošė visoje šalyje parduodamo alaus etiketes.

"Tai jog "Fortas" yra viena populiariausių butelinio alaus rūšių ir visoje šalyje ir "Forto" restoranuose paskatino žengti toliau. Specialiai "Forto" baramas pradedame gaminti pilstomą alų", - sako A. Mikšys.

Savo ruožtu trijų restoranų tinklas "Fortas" plėsdamas valdas atveria ir naujas rinkas "Ragučiui".

"Baro lankytojams šviežias alus visuomet patrauklesnis už butelinį", - sakė Vidmantas Pečiulevičius, restoranų tinklo "Fortas" vadovas. Pasak jo, per mėnesį ketinama parduoti apie 20 statinių šviesaus "Forto" alaus. 0,5 l bokalas kainuos 3,99 Lt.

Per "Ragučio" žaidimo "Forto" mėgėjams metu atliktą apklausą buvo surinkti barų ir "Ragučio" bendradarbiavimui palankūs duomenys. Apklausus 1.800 "Forto" alaus gėrėjų, pasirodė, jog 96 proc. ragavusiųjų "Fortą", alaus skonį ir kokybę įvertino teigiamai - "gera" (51 proc.) ir "labai gera" (45 proc.). "Forto" alus turi pastovius gerbėjus, dauguma kurių yra didesnes nei vidutines pajamas gaunanatys vyrai .

Sociologiniai šios apklausos duomenys buvo renkami iš "Forto" žaidimo dalyvių, skambinusių nemokama telefono linija. "Žaidimas alaus mėgėjams buvo naudingas prizais, tarp kurių pilnutėlis šaldytuvas alaus, o mums labai vertingais apklausos duomenimis", - sakė Dalius Rutkauskas, AB "Ragutis" marketingo direktorius.

Į pilstomo alaus lyderius besiveržianti Kauno alaus darykla šių metų rugsėjo - spalio mėnesiais, pardavusi 313 tūkst. pilstomo alaus jau pasivijo ir aplenkė "Utenos" gamyklą, ir tik labai nedaug atsiliko nuo "Kalnapilio" pilstomo alaus pardavimų. Dalius Rutkauskas, AB "Ragutis" rinkodaros direktorius teigia, jog "Ragučio" pilstomo alaus sėkmė didžia dalimi priklauso nuo kitokio požiūrio į bendradarbiavimą su alaus barais.

"Didieji alaus gamintojai spaudžia barus, kad šie neįsileistų "Ragučio" alaus. Tai - mūsų darbo įvertinimas", - sakė p. Rutkauskas.

Viena iš naujausių "Ragučio" akcijų prasideda būtent gruodžio mėnesį. Jos metu specialus "Ragučio kazino" su rulete ir kortų stalu keliaus po barus Kaune, Vilniuje ir kituose miestuose. Jų lankytojai galės linksmai praleisti laiką aptarnaujami profesionalių krupjė ir laimėti alaus.

50,002 proc. "Ragučio" alaus daryklos akcijų valdo suomių alaus gamintojas "Olvi". Per šiuos metus "Ragutis" iš viso pardavė per 1465 tūkst. dal. alaus. Kokybiškumo šuolį alaus gamyboje žadantis "Ragutis" kitais metais rengiasi pristatyti naują alaus šeimą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją