Radijo stočių rinkoje permainų nedaug

 (1)
Radijo stotys, kaip ir kitos žiniasklaidos priemonės, varžosi dėl auditorijos, nes tai turi įtakos jų reklamai, tačiau jų auditorija gana konservatyvi ir rinkos dalys svyruoja labai nedaug.
Naujausiais sociologų tyrimų duomenimis, pagal didžiausią savaitės pasiektą auditoiją lyderiauja LR1 – 38%, tačiau, palyginti su pernai metais, ji sumažėjo 3%, tai yra didžiausias kritimas.

M-1 stabiliai išlaiko 23% auditorijos, o "Radiocentras" – 20%. Šių radijo stočių persidengimas sudaro 4–5%. "M-1 Plius" dalis sumažėjo nuo 16% iki 14%. Pagal Baltijos reklamos registrą šios keturios radijo stotys per 8 šių metų mėnesius reklamos gavo už 10,89 mln. Lt, t.y. 2,6 mln. Lt mažiau nei pernai tuo pačiu metu.

Šiemet labiausiai ūgtelėjo "Lietus" – nuo 8% iki 15%. "Nutraukus "Ultra Vires" transliavimą nauja stotis "Lietus" perėmė didžiausią srautą klausytojų",– aiškina Teisutis Kubilius, radijo stoties "Lietus" reklamos direktorius.

Anot jo, radijo stočių auditorija yra gana konservatyvi, nesikeičia daug ji dėl, tarkim, vykstančių krepšinio rungtynių, kaip tai nutinka televizijoje. Aiškiai jaučiamas sezoniškumas – vasarą radijo klausytojų padaugėja 2–3%.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Pašto skyrius siūlo įkurti bibliotekose ar parduotuvėse (58)

Siekiant kaimo vietovių nepalikti be pašto, Lietuvos pašto padaliniai galėtų dirbti kartu su bibliotekomis ar kitomis valstybės institucijomis, sako Seimo pirmininkas.

„Barbora“ ateina į Kauną (48)

Internetinė parduotuvė „Barbora“ balandį planuoja pradėti veiklą Kaune, pranešė įmonės direktorius Tomas Kibildis.

Darbdaviai tikisi greito Darbo kodekso priėmimo (54)

Darbdavių atstovai norėtų, kad naujasis Darbo kodeksas Seime būtų patvirtintas balandį, nes tai leistų verslui iki liepos pradžios prisitaikyti prie naujų darbo santykių. Darbdaviai taip pat tikisi, kad parlamentarai nekeis Trišalėje taryboje sutartų nuostatų.

„Twitter“ svarsto galimybę įvesti mokestį už paslaugas (1)

„Twitter“ svarsto galimybę pristatyti naują populiarios programėlės „Tweetdeck“ versiją, skirtą profesionalams, ir pirmą kartą pradėti imti mokestį už paslaugas iš kai kurių vartotojų, ketvirtadienį informuoja „Reuters“, remdamasi bendrovės duomenimis.

„Startup Lithuania“ įvardytas kaip sektinas ekosistemos skatinimo pavyzdys

Pasaulio ekonomikos forumo ir Europos investicijų banko šią savaitę išleistoje ataskaitoje „Verslios Lietuvos“ startuolių ekosistemos platforma „Startup Lithuania“ buvo įtraukta tarp 25 pavyzdinių verslumo ir inovacijų skatinimo iniciatyvų.