„Verslumo gyslelė, ko gero, įgimta. Dar dvylikametė, lankydama Dailės mokyklą, jau galvojau, kaip galėčiau parduoti paveikslus, mano galvoje nuolatos sukdavosi mintys, kuo galėčiau užsiimti. Vienu metu net svarsčiau varyti automobilius iš Vokietijos, idėjos tiesiog kirbėjo, tik vis neapsispręsdavau, ko norėčiau labiausiai“, – sako pašnekovė, prieš aštuonerius metus atradusi sritį, kurioje ji jaučiasi geriausiai, o prieš trejus įkūrusi nuosavą verslą.

N. Bagdonavičienė tikėjo, kad kada nors ateis laikas, kai supras, kuo turėtų užsiimti. Moteris sako, kad taip ir nutiko įsidarbinus įmonėje, kuri teikė „Google“ paslaugas.

„Tuomet dar daugelis net nežinojo, kad galima reklamuotis „Google“, buvo krizė, tačiau tai man nesutrukdė pasiekti gerų rezultatų jau pirmąjį darbo mėnesį, nes tiesiog tikėjau šia paslauga. Mačiau didelę perspektyvą ir potencialą. Man pačiai svarbiausia, kad dirbdama šį darbą galiu prisiliesti prie įvairių verslų, o tai man patinka. Save realizuoju padėdama kitiems plėtoti savo verslus, nelikdama tik prie vieno. Tai man, ko gero, greitai nusibostų“, – savo darbo specifiką vertina pašnekovė.

Verslininkė teigia, kad, įkūrusi nuosavą šios reklamos srities „Google“ sistemoje verslą, didelių sunkumų ir klaidų nepatyrė, tačiau išskiria vieną problemą, su kuria nuolatos susidurdavo, – pirmaisiais veiklos metais juto klientų nepasitikėjimą.

„Pamačiau, kad pradedančiaisiais nepasitikima, tai suprantama, tad teko tiesiog dirbti ir laukti“, – sako šią kliūtį jau įveikusi pašnekovė.“

Verslininkė pasakoja, kad pradėjus savo veiklą stipriai pasikeitė jos požiūris į verslą, vadovavimą, darbuotojus: „Toks jausmas, kad į tuos pačius dalykus pradėjau žiūrėti visai kitaip. Pasikeitė ir požiūris į laiką. Neliko darbo valandų, laisvalaikio, ilgai dirbdavau kone visą parą be išeiginių. Ir dabar nežiūriu į laikrodį, dirbu tiek, kiek reikia, o ne tiek, kiek numatyta darbo sutartyje.“

Auginti vartotojus moteris siekia per tiesioginius pardavimus.

„Ieškome įmonių ir analizuojame, ar galime būti naudingi. Jei matome potencialią naudą verslui, siūlome individualius sprendimus. Taip pat reklamuojamės „Google“ paieškoje, turime profilius socialiniuose tinkluose, dalyvaujame renginiuose. Dar bendradarbiaujame su kitomis agentūromis“, – vardija N. Bagdonavičienė.

Pašnekovės nuomone, kad verslas klestėtų – svarbiausia mėgti savo darbą. Pasak jos, verslas turi būti kuriamas pirmiausia dėl savirealizacijos, o ne tik iš finansinių paskatų.

„Jei dirbsi nuoširdžiai, žmonės tai įvertins ir pajus, tuomet ir klientų niekada netrūks, kartu ir finansų“, – neabejoja verslo savininkė.

„TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu DELFI, „Žinių radiju“„Swedbank“, AB, „BIOK laboratorija“, ir Mykolo Romerio universitetu.

Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje iki birželio 2 d. O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų sąrašą.