„Danbalt International“ prekybai internete plėtoti įkūrė atskirą bendrovę „Šiuolaikinis mados centras“, kuri į elektroninės prekybos sistemos atnaujinimą investavo 0,5 mln. Lt ir pristatė internetinę prekybos platformą Lantani.lt.

Anksčiau bendrovė vystė el. parduotuvę Danija.lt, kurią atidarė prieš porą metų.

„Sprendimą įkurti naują, vien į elektroninę prekybą orientuotą įmonę, padiktavo patirtis. Prieš du metus pirmieji iš avalynės tinklų atidarėme el. parduotuvę, tad šioje srityje nesame naujokai ir suprantame, kad toks žingsnis palengvins naujos el. sistemos valdymą,” – pranešime parduotuvę valdančios bendrovės vadovas Mantautas Bieliauskas.

Pasa įmonės, naujojoje parduotuvėje bus galima rasti visų „Danbalt International“ valdomų avalynės parduotuvių asortimentą, o per pavasario-vasaros sezoną tikimasi 30 proc. pajamų augimo, palyginti su 2013 m.

Nors, anot M. Bieliausko, Lietuvos pirkėjai vis dar pakankamai konservatyvūs ir į el. prekybą žiūri atsargiai, tačiau pastarųjų metų patirtis liudija, kad jų požiūris pamažu keičiasi.

„El. prekybos rinka intensyviai auga, tačiau darbo yra labai daug. Šiuo metu pajamos iš el. prekybos sudaro 3 proc. visų „Danbalt International“ pajamų. Planuojame, kad investicijos į reklamą, klientų švietimas, garantuotas nemokamas prekių pristatymas arba grąžinimas į bet kurią tinklo, iš kurio buvo pirkta, parduotuvę šį skaičių per metus išaugins dvigubai, – sako M. Bieliauskas. – Ateityje tikimės dar labiau plėsti el. parduotuvių asortimentą ir pasiūlyti prekių, kurių negalima rasti įprastose parduotuvėse.”

„Danbalt International“ valdo 53 avalynės parduotuves visoje Lietuvoje. Bendrovės metinė apyvarta – 60 mln. Lt.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (33)