Pirmąjį pusmetį dažniausiai reklamuotas alus

Tai paaiškėjo "SIC Gallup" sudarius produktų grupių reklamos reitingus.

Daugiausia reklamos iš alaus bendrovių pirmąjį pusmetį užsakė "Utenos alus" ir "Kalnapilis".

Skalbimo priemonės, šampūnai, kramtomoji guma ir gazuoti gaivinantys gėrimai kartu su pirmoje vietoje esančiu alumi yra minimi kaip dažniausiai žiniasklaidos priemonėse reklamuojami produktai .

Per pirmąjį šių metų pusmetį taip pat dažnai buvo reklamuojamos mobiliojo ryšio paslaugos, dantų pasta, malta kava ir kavos pupelės, cigaretės ir kelionių agentūros.

Visa Lietuvos reklamos rinka per šešis šių metų mėnesius, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, sumažėjo maždaug 7 proc. ir siekė 186,9 mln. litų.

Duomenys pateikti be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Taip pat į pateiktus duomenis neįtrauktos reklamos, kurias remia žiniasklaidos priemonės, ir pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai, t.y. išlaidos be rėmimo.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Suomiai į sijų gamyklą Kaune investuoja 9 mln. eurų (48)

Penktadienį Petrašiūnuose įbetonuota simbolinė kapsulė, žyminti naujos sijų gamyklos statybų pradžią. Planuojama, kad suomių kapitalo įmonės „PEIKKO Lietuva“ gamykla, į kurią bus investuota 9 mln. eurų, pradės veikti nuo rugsėjo.

„Maxima LT" paskelbė, kiek mokesčių sumokėjo (81)

2016 metais prekybos tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Maxima LT" šalies biudžetą papildė 166,78 mln. eurų mokesčių. Valstybinei mokesčių inspekcijai (VMI) bendrovė sumokėjo mokesčių už 125,55 mln. eurų, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai („Sodrai") sumokėti mokesčiai išaugo beveik dešimtadaliu ir siekė 41,23 mln. eurų.

Paviešino D. Bradausko pokalbius: pribloškianti leksika (1207)

Finansų ministerija paviešino kai kurias penktadienį atleisto Valstybinės mokesčių inspekcijos vadovo Dainoro Bradausko ir koncerno „MG Baltic“ viceprezidento Raimondo Kurlianskio pokalbių ištraukas.

Merkinė bandys susigrąžinti buvusią didybę (3)

Gal ne visi LRT „Nacionalinės ekspedicijos“ žiūrovai atkreipė dėmesį, kad net pats profesorius Alfredas Bumblauskas ne juokais nustebo, išgirdęs, jog Merkinė prieš kelis amžius buvo ketvirtu pagal dydį Lietuvos miestu.

Vilniečiai daugiabučio administratore galės rinktis „Grindą“ (44)

Vilniaus savivaldybei priekaištaujama, kad ji galimai bando monopolizuoti daugiabučių namų administravimo rinką mieste.