Pirmąjį pusmetį dažniausiai reklamuotas alus

Tai paaiškėjo "SIC Gallup" sudarius produktų grupių reklamos reitingus.

Daugiausia reklamos iš alaus bendrovių pirmąjį pusmetį užsakė "Utenos alus" ir "Kalnapilis".

Skalbimo priemonės, šampūnai, kramtomoji guma ir gazuoti gaivinantys gėrimai kartu su pirmoje vietoje esančiu alumi yra minimi kaip dažniausiai žiniasklaidos priemonėse reklamuojami produktai .

Per pirmąjį šių metų pusmetį taip pat dažnai buvo reklamuojamos mobiliojo ryšio paslaugos, dantų pasta, malta kava ir kavos pupelės, cigaretės ir kelionių agentūros.

Visa Lietuvos reklamos rinka per šešis šių metų mėnesius, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, sumažėjo maždaug 7 proc. ir siekė 186,9 mln. litų.

Duomenys pateikti be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Taip pat į pateiktus duomenis neįtrauktos reklamos, kurias remia žiniasklaidos priemonės, ir pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai, t.y. išlaidos be rėmimo.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Apkaltinti dėl machinacijų su palūkanomis, „Deutsche Bank“ ir „JPMorgan Chase“ išmokės JAV 148 mln. dolerių (5)

Vokietijos „Deutsche Bank“ ir JAV „JPMorgan Chase“ sumokės iš viso 148 mln. JAV dolerių mainais į grupės investuotojų, apkaltinusių minėtas finansines institucijas manipuliavimu bazinėmis tarpbankinėmis palūkanų normomis, visų teisinių pretenzijų atšaukimą. Tai penktadienį pranešė naujienų agentūra „Reuters“.

Koncerno „Vikonda“ pajamos pernai augo dešimtadaliu (8)

Jolantos Blažytės valdomas koncernas „Vikonda“ praėjusiais metais gavo 219,036 mln. eurų konsoliduotų pajamų - 10,9 proc. daugiau nei 2015 metais, kai koncerno apyvarta buvo 197,558 mln. eurų.

TVF: Lietuvai reikia iš esmės pertvarkyti švietimą (95)

Tarptautinio valiutos fondo (TVF) ekspertai prognozuoja, kad Lietuvos ekonomika, skatinama privataus vartojimo, sėkmingai atsigauna po vangaus 2015-2016 metų laikotarpio ir artimiausiu metu išlaikys spartų augimą.

Apklausa: šalies ekonominės situacijos gerėjimą jaučia 14 proc. gyventojų (61)

Ekonominė padėtis Lietuvoje atrodo pablogėjusi keturiems iš dešimties gyventojų, atskleidė birželio apklausa. Beveik toks pat procentas respondentų nepajuto jokių pokyčių, o palankiai šalies ūkio situaciją vertina maždaug vienas iš dešimties apklaustųjų.

„Bank of America“ renkasi Dubliną kaip ES centrą savo veiklai (3)

Antras didžiausias JAV bankas pagal turimą turtą „Bank of America“ pasirinko Dubliną kaip naująją Europos Sąjungos klientų aptarnavimo bazę. Tai banko atsakas į „Brexit“, informuoja BBC.