„Pardavimo statistika rodo, kad mūsų pirkėjai neišlaidauja labiau nei pernai. Jie išlieka racionalūs, ieško geriausio kainos ir kokybės santykio, aktyviai naudojasi akcijomis”, – aiškino „Maxima” tinklo atstovė Olga Malaškevičienė.

„Maxima” atstovė O.Malaškevičienė sakė, kad jau penktus metus klientai neskuba pirkti visko per vieną kartą, o lapkritį susipažinę su šventiniu asortimentu laukia, kol nusižiūrėtiems daiktams bus pasiūlyta akcijų.

Šventinę dvasią jau pajuto ir „Norfos” tinklas, tačiau išlaidesni pirkėjai taps po poros savaičių.

„Pardavimas padidėjo apie 15 procentų. Pirkėjai jau rūpinasi saldumynais, įvairiomis dovanomis ir Kalėdų atributika – eglutėmis, dovanų popieriumi, puošmenomis”, – sakė „Norfos” atstovas Darius Ryliškis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)