„Kažkaip ir pyktis pradėjo imti, kad atveži pinigus, tai dar turi važinėti po kelis kartus, kol jie ten susižiūrės, kaip priimti tuos pinigus“, - piktinosi vyras.

Pinigų iškart nepriėmė

„Situacija labai paprasta: teko nusiiminėti pinigus iš bankomato ir vienas banknotas išlindo ne taip kaip turėtų. Perskaičiavau pinigus, supratau, kad man išdavė 100 Lt per daug, ir nutariau juos grąžinti bankui“, - pasakojo pašnekovas.

Tomo teigimu, pirmiausia jis paskambino DNB banko informacijos telefonu, kuriuo klientai konsultuojami dėl mokėjimo kortelių, tačiau jį nukreipė į patį banką. Anot pašnekovo, apytiksliai penkiolika minučių jam teko laukti prie telefono, kol banko darbuotoja aiškinosi, kaip galima grąžinti pinigus. Galiausiai jis sulaukė pasiūlymo grąžinti pinigus bet kuriame banko skyriuje.

Tuomet Tomas teigia nuvykęs į Jeruzalės klientų aptarnavimo poskyrį, tačiau čia jį pasitiko nustebusios banko tarnautojos akys – pagal kokias procedūras grąžinti pinigus bankui ji nežinojo, o kadangi grėsmingai artėjo darbo dienos pabaiga, pasikonsultuoti ji neturėjo su kuo. Atvykus antrą kartą pinigų taip pat nepavyko grąžinti, nes banko tarnautoja nebuvo išsiaiškinusi vidinių procedūrų, bet trečias kartas nemelavo – vyras galiausiai užpildė pinigų grąžinimo formą ir atsikratė nesavais pinigais.

„Aš pasiūliau, kad paliksiu tuos pinigus, o jos tegul „įsiformina“ ir viskas, kad man nereiktų važinėti po kelis kartus. Bet tų pinigų nepriėmė, man vis tiek teko dar kartą važiuoti ir, atrodo, iš trečio karto jos išsiaiškino, kaip tuos pinigus priimti atgal“, - pasakojo Tomas.

Pasak vyriškio, jo buvo paprašyta užpildyti pinigų įnešimo formą.

„Tačiau neišgirdau nei „ačiū“, nors sugaišau nemažai laiko ir nemažai prakalbėjau telefonu“, - sakė pašnekovas.

DNB atstovė: labai vertiname, kai klientai grąžina permokas

DNB banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento ekspertė Rūta Bložytė-Saghaei teigia, kad paprastai, kai dėl kokio nors techninio sutrikimo klientui išmokama per didelė pinigų suma ir klientas sąžiningai nusprendžia juos grąžinti, bankas priima pinigus ir išrašo patvirtinimą arba orderį.

„Labai vertiname tokią klientų elgseną, kadangi grąžindamas permoką jis taip pat atkreipia dėmesį į galimą sutrikimą bankomate. Todėl iš karto galime imtis veiksmų, kad tokie sutrikimai nesikartotų“, - DELFI teigė R. Bložytė-Saghaei.

Jos teigimu, kai klientai praneša, jog bankomatas išdavė per daug ar per mažai pinigų, atliekamos tos pačios procedūros – bankomatas inkasuojamas, tikrinamas elektroninis bankomato operacijų žurnalas.

„Kiekvienu atveju gavę pranešimą, kad bankomatas išdavė ne tokią sumą pinigų, yra atliekamos tos pačios procedūros: inkasuojamas bankomatas bei tikrinamas operacijų žurnalas, kad būtų išsiaiškinta dėl kokios priežasties klientui išduota kitokia suma, nei jisai nurodė“, - sakė pašnekovė.

„Situacijų, kai klientams gryninantis pinigus, išmokama mažesnė ar didesnė suma, pasitaiko retai. Tai tikrai nekasdieninės situacijos“, - pridūrė banko atstovė.

DELFI jau rašė, kad tais atvejais, kai sutrinka bankomatų veikla, klientas gali sulaukti mažiau pinigų nei prašė, nors nuo sąskaitos nuskaičiuojama visa paprašyta pinigų suma. Bankų atstovai aiškina, kad taip nutinka retais atvejais, o pinigai klientams grąžinami, jeigu operacijų žurnalas įrodo buvus sutrikimą, o inkasavus bankomatą randama daugiau arba mažiau pinigų nei turi jame būti.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (180)