Bendrovės tikslinė auditorija – į kaimyninę šalį apsipirkti vykstantys lietuviai.
„Mums pigiau produkciją nuvežti į Suvalkus negu į Klaipėdą. Lenkijoje prekybos mechanizmai paprastesni, elektra pigesnė, darbo kaštai panašūs kaip ir pas mus.
Apskaičiavome, kad dėl kaimynystėje taikomo lengvatinio PVM ir didmeninių kainų į Lenkiją plūstantiems lietuviams šviežią mėsą ir jos gaminius pajėgsime pardavinėti 20-30 proc. pigiau nei Lietuvos prekybos tinkluose”, - skaičiuoja bendrovės vadovas Linas Grikšas.
Portalo DELFI užsakymu šių metų pradžioje atlikta „Spinter tyrimų“ apklausa parodė, kiek iš tiesų Lietuvos gyventojų nevengia apsipirkti svečioje šalyje.
Nors kartą į Lenkiją apsipirkti yra važiavę daugiau nei ketvirtadalis šalies gyventojų (26,8 proc.).
Apie dešimtadalis yra važiavę kelis kartus (11,4 proc.), 1-2 kartus apie 7 proc. respondentų. Reguliariai apsipirkti kaimyninėje Lenkijoje važiuoja 8,7 proc. gyventojų.
Visgi dar daugiau nei dešimtadalis (13,1 proc.) gyventojų teigė niekada nevykę į Lenkiją apsipirkti, tačiau planuoja tai padaryti.