Lietuvos prekybos įmonių asociacijos (LPĮA) šį konkursą surengė jau aštuntą kartą. Jo rezultatai rodo, jog Lietuvos pirkėjai vis dar teikia pirmenybę lietuviškoms prekėms ir produktams – jie ir toliau dominuoja Lietuvos pirkėjų krepšeliuose.

„Lietuviški prekės ženklai jau ne vienerius metus neužleidžia savo pozicijų. Taip pat pastebime, kad vis svarbesniais veiksniais, darančiais įtaką pirkėjų apsisprendimui, tampa kokybiniai rodikliai.

Perkamiausių prekių sąrašuose net kelerius metus iš eilės laikosi ne pačios pigiausios, aukštesnės kokybės prekės. Nemažai jų pažymėtos „Populiariausia prekė“ ženklinimu. Be to, vis labiau ryškėja ir klientų lojalumas, prisirišimas prie prekės ženklų stiprėja“, – sako LPĮA vadovas Laurynas Vilimas.

Asociacijos duomenimis, 11 tų pačių produktų populiariausiai tampa penktus metus iš eilės.

Tai „Pieno žvaigždžių“ pienas, grūdėta varškė, grietinė, „Žemaitijos pieno“ sūreliai, „Rokiškio pieno” sūris, „Premia KPC“ ledai, „Malsenos“ kvietiniai miltai, „Daumantų“ pomidorų padažas, „Anira“ gaminamas saulėgrąžų aliejus, mineralinis vanduo „Vytautas“, „Elmenhorster“ sultys.

Beje, antrus metus iš eilės populiariausi tapo „Mineralinių vandenų“ tiekiami prezervatyvai „Lifestyles“.

Iš 52-ųjų skirtingose kategorijose „Populiariausia preke 2016“ paskelbtų produktų – net 41 lietuviškas. Pasak L. Vilimo, lietuviški prekės ženklai ne tik įgijo labai kokybiškų reputaciją, tačiau pamažu keliauja ir inovacijų link.

Šiemet LPĮA konkurso „Populiariausia prekė“ nugalėtojai paskelbti 52–iose kategorijose. Jame dalyvavo 32 tiekėjai ir gamintojai. Nugalėtojai buvo išrinkti įvertinus šalies vartotojų pasirinkimą – didžiausius pardavimus 2016-aisias metais. Svarbu pastebėti, kad maisto produktų pardavimai matuojami svorio matavimo, o ne pakuočių vienetais.

Bendrovės DELFI, kuri yra „Populiariausia prekės“ apdovanojimų informacinis partneris, direktorius Vytautas Benokraitis sveikino prekybininkus ir jų tiekėjus ir džiaugėsi, kad šiemet didžiausias naujienų portalas gali prisidėti prie informacijos apie populiariausias Lietuvos prekes sklaidos.

„Tikiu, kad ir ateityje bendradarbiausime, nes vienaip ar kitaip, daugelis populiariausių prekių „atsiduria“ ir portale DELFI – čia jos reklamuojamos, apie jas rengiamos įvairios informacinės medžiagos“, – kalbėjo V. Benokraitis ir pripažino, kad pats mielai perka kai kurias daugelio pirkėjų pamėgtas prekes.

Jau trečius metus „Populiariausiai prekei” taikomas papildomas – kokybės kriterijus. Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba bei Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba įvertina, ar per paskutinius 24 mėnesius nominuota prekė nebuvo sulaukusi nuobaudų už kokybę ir saugą.

„Džiugu pasakyti, kad mūsų šalies vartotojai moka pasirinkti gerus ir kokybiškus produktus. Jau eilę metų nesame fiksavę jokių didesnių incidentų. Tai parodo atsakingą tiekėjų ir gamintojų požiūrį į maisto kokybę“, – renginio metu kalbėjo Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos direktoriaus pavaduotojas Deividas Kliučinskas, laikinai atliekantis direktoriaus funkcijas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (76)