Pagal sutartį „Danske Bank“ mažmeninės bankininkystės paslaugos bus perkeltos į „Swedbank“.

Paslaugų perkėlimas prasidės birželio 3 d. ir truks iki birželio 6 d. Perkėlimas klientams nieko nekainuos.

Asmeninės sąskaitos, būsto ir vartojimo paskolos, lizingas, indėliai bei vertybiniai popieriai bus perkelti automatiškai. „Danske Bank“ mažmeninės bankininkystės klientams į „Swedbank“ reikės kreiptis tik dėl mokėjimo kortelių ir interneto banko prieigos.

„Bankų specializacija yra įprasta pasaulyje. Nuo šiol ir Lietuvoje „Danske Bank“ koncentruosis į tą veiklą, kuri yra stiprioji banko pusė, t. y., į verslo ir privačią bankininkystę. Dėkojame „Danske Bank“ mažmeninės bankininkystės klientams, kurie naudojosi mūsų paslaugomis. Perkeldami klientų paslaugas į „Swedbank“ esame pasiruošę taikyti geriausią praktiką ir laikytis visų saugumo reikalavimų“, – pranešime spaudai sako Gintautas Galvanauskas, „Danske Bank“ Lietuvoje generalinis direktorius.

Klientams patiems nereikės nutraukti su „Danske Bank“ sudarytų sutarčių, kuriose apibrėžtas perkeliamų paslaugų teikimas.

Paslaugų sutartyse ir sąlygose liks galioti visi esminiai susitarimai, indėlių ir paskolų palūkanų normos išliks nepakitusios.

„Skirsime visą dėmesį, kad paslaugų perkėlimas vyktų sklandžiai ir klientai nepatirtų nepatogumų. Suprantame, kad klientams bus aktualu ne tik asmeniškai pasikonsultuoti, bet ir praktiškai susipažinti su banko teikiamų paslaugų įvairove. Esame tam pasiruošę – klientams suteiksime reikiamą asmeninį dėmesį ir profesionalų aptarnavimą“, – pranešime spaudai teigia „Swedbank“ Lietuvoje vadovė Dovilė Grigienė.

„Danske Bank“ mokėjimo kortelės ir interneto bankas perkeliamiems klientams nustos veikti birželio 3 d. 17 val.

Naudotis perkeltomis paslaugomis banke „Swedbank“ šie klientai galės nuo birželio 6 d. 8 val.

Nuo šio laiko jie taip pat matys visą informaciją apie perkeltas sąskaitas bei paslaugas savo „Swedbank“ interneto banke. Tam, kad klientai galėtų naudotis mokėjimo kortelėmis ir interneto banku be pertrūkių, jiems reikėtų kreiptis į „Swedbank“ dar iki paslaugų perkėlimo.

Detali informacija apie paslaugų perkėlimą ir praktinės rekomendacijos klientams jau dabar yra pateiktos abiejų bankų interneto svetainėse.

Netrukus „Danske Bank“ klientai bus išsamiai informuoti apie paslaugų perkėlimą paštu, elektroniniais laiškais ir „Danske eBanko“ žinutėmis. Kilus klausimams klientai taip pat gali kreiptis į bankus telefonu („Danske Bank“ – tel. 1636, „Swedbank“ – tel. 1884).

Paslaugomis, kurių teikimas bus perkeltas į „Swedbank“, naudojasi virš 86 tūkst. „Danske Bank“ mažmeninės bankininkystės klientų. Perleidžiamo paskolų portfelio dydis Lietuvoje yra apie 484 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (122)