Prekybos tinklas išplatino pranešimą spaudai, kuriame tvirtinama, kad pinigų iš mažamečio mamos pareikalavusi parduotuvės vedėja vadovavosi emocijomis.

„Esame susirūpinę dėl susidariusios situacijos. Š. m. rugsėjo devintą dieną buvo užfiksuotas įvykis, kai be priežiūros paliktas vaikas parduotuvėje nuvertė skalbyklę nuo eksponavimo pakylos. Susidarius nestandartinei situacijai, parduotuvės vedėja sprendimus priėmė remdamasi emocijomis. Išsiaiškinę įvykio aplinkybes ir siekdami, jog ateityje nei klientai, nei darbuotojai nepatirtų panašaus sukrėtimo, ruošiame nestandartinių situacijų sprendimo rekomendacijas. Dirbant prekybos sferoje, siekiame aukščiausio klientų aptarnavimo“, - rašoma pranešime spaudai.

Jame nurodoma, kad prekybos tinklo regiono vadovė susisiekė su kliente ir pranešė, kad nei „Avitela“, nei draudimo bendrovė padengti nuostolių nereikalaus.

„Nors klientė pareiškė, kad įmonei pretenzijų taip pat neturi, tačiau yra formuojama komisija, kuri atliks išsamią prekių eksponavimo analizę ir, remdamasi išvadomis, atliks prekių eksponavimo korekcijas, leisiančias dar patogiau ir saugiau klientams susipažinti su prekėmis bei išbandyti jų funkcijas. Taip pat planuojame pagerinti klientų informavimo sistemą, kuri kaskart primintų tėvams, jog lankantis parduotuvėje mažamečiai vaikai neturėtų būti palikti be priežiūros“, - teigiama pranešime.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (303)