Pajūris sulaukė daugiau reklamos

Šiemet pajūrio arenoje reklamavosi daugiau alaus ir ledų gamintojų. Klaipėdos radijo stotis "Laluna" džiaugiasi iki 50% ūgtelėjusia reklamos apyvarta, lauko reklamos padaugėjo apie 30%, o sezoninių prekių gamintojai ir ateityje žada rengti žaidimus-akcijas.
Vasarą pagyvėjusia reklama, anot Daivos Čičiurkienės, UAB reklamos agentūros M1 Klaipėdos skyriaus vadovės, džiaugiasi radijo stotys M1, "M1 plius", "Lietus", Klaipėdos reklamos stotis "Laluna". Pastarojoje radijo stotyje, palyginti kovą su liepa, reklamos padaugėjo 50%. Daugiausia reklamos užsakė AB "Švyturys", AB "Žemaitijos pienas", "Bitė GSM", "Coca–Cola". Pagal gaminių grupes rikiuojasi: alus, ladai, komunikacijos ir ryšių reklama.

"Sezoninių prekių gamintojai žiemą, manau, užsako palaikomąją prekinio ženklo reklamą arba pristato naujus produktus, o vasarą jie ypač suaktyvėja",– sako p. Čičiurkienė.

"Reklamuojamės radijo stotyse bei rengiame akciją–žaidimą, o lauko reklama – brangus malonumas", -- sako Nomeda Poderienė, UAB "Kraitenė" prekybos ir rinkodaros direktoriaus pavaduotoja reklamai.

O Rita Mikailienė, "Jungtinio alaus centro" atstovė ryšiams su visuomene, tvirtina, jog alaus gamintojai daugiausia reklamuojasi pavasarį. Vasarą sumažėja reklamos per televiziją ir spaudoje, o per radijo stotis skamba akcijas palaikanti reklama. "Vasarą neskiriame ypatingo dėmesio pajūriui – organizuojame žaidimus visose Lietuvos poilsiavietėse, visose masinėse žmonių susibūrimo vietose",– sako p. Mikailienė.

"Palangoje bei Šventojoje gamintojai reklamuojasi tik vasarą. Šią vasarą pajūryje reklamos padaugėjo bemaž 30%",– sako Remigijus Kazlauskas, Baltijos išorinės reklamos firmų asociacijos tarybos pirmininkas. Tačiau, jo teigimu, apskritus metus gamintojai pirmenybę teikia didmiesčiams.

Pasak p. Kazlausko, ledų ir alaus reklamos dėl didžiulės konkurencijos šią vasarą lauke padaugėjo 30–50%. Pradėjo reklamuotis AB "Ragutis" bei AB "Gubernija".

"Gamintojai vasarą taikosi į pajūrį, mat šiemet reklamos apskritai sumažėjo, todėl didesnio efektyvumo siekiama įsisukant ten, kur didelė žmonių koncentracija",– aiškina Saulius Grigoravičius, "Baltic Media Services" direktorius.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Stiklinius žaisliukus eglutėms gaminantis fabrikas iš arti (2)

Kalėdinių žaisliukų iš stiklo gamybos paslaptis fabriko „Eglutė“ Rusijos Klino mieste darbuotojai perduoda iš kartos į kartą jau 130 metų.

„Coca-Cola" laukia permainos (19)

Bendrovės „The Coca-Cola Company“ atstovai praneša, kad Muhtaras Kentas kitąmet pasitrauks iš generalinio bendrovės direktoriaus pareigų.

„Lietuvos geležinkeliai“ kreipsis į specialiąsias tarnybas (51)

Valstybės valdoma bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ po 6-erių bendradarbiavimo su prieštaringos reputacijos Rusijos koncernu „Transmashholding“ metų ketina kreiptis į specialiąsias tarnybas, norėdama sužinoti, ar Rusijos bendrovė kelia grėsmę šalies nacionaliniam saugumui, ar geležinkeliai gali toliau su ja dirbti.

„Boso valanda su S. Jovaišu”: M. Glodas apie motyvuotus žmones ir jų idėjas startuolių versle (1)

Šioje laidoje „Boso valanda su S. Jovaišu“ vieši rizikos kapitalo fondo „Nextury Ventures“ vadovas Mindaugas Glodas. Pažiūrėję laidą žinosite, kur kreiptis, jeigu turite gerą startuolio idėją, nebijote ja pasidalinti ir ieškote vadinamųjų verslo angelų, kurie prisidės ir kartu idėją pavers verslu.

Dėl pažeidimų laikinai uždaryta picerija Palangoje (4)

Palangos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos sprendimu, laikinai sustabdyta UAB „Nelima“ picerijos „Boulingas“ (Vytauto g. 98, Palanga) veikla.