Pajūris sulaukė daugiau reklamos

Šiemet pajūrio arenoje reklamavosi daugiau alaus ir ledų gamintojų. Klaipėdos radijo stotis "Laluna" džiaugiasi iki 50% ūgtelėjusia reklamos apyvarta, lauko reklamos padaugėjo apie 30%, o sezoninių prekių gamintojai ir ateityje žada rengti žaidimus-akcijas.
Vasarą pagyvėjusia reklama, anot Daivos Čičiurkienės, UAB reklamos agentūros M1 Klaipėdos skyriaus vadovės, džiaugiasi radijo stotys M1, "M1 plius", "Lietus", Klaipėdos reklamos stotis "Laluna". Pastarojoje radijo stotyje, palyginti kovą su liepa, reklamos padaugėjo 50%. Daugiausia reklamos užsakė AB "Švyturys", AB "Žemaitijos pienas", "Bitė GSM", "Coca–Cola". Pagal gaminių grupes rikiuojasi: alus, ladai, komunikacijos ir ryšių reklama.

"Sezoninių prekių gamintojai žiemą, manau, užsako palaikomąją prekinio ženklo reklamą arba pristato naujus produktus, o vasarą jie ypač suaktyvėja",– sako p. Čičiurkienė.

"Reklamuojamės radijo stotyse bei rengiame akciją–žaidimą, o lauko reklama – brangus malonumas", -- sako Nomeda Poderienė, UAB "Kraitenė" prekybos ir rinkodaros direktoriaus pavaduotoja reklamai.

O Rita Mikailienė, "Jungtinio alaus centro" atstovė ryšiams su visuomene, tvirtina, jog alaus gamintojai daugiausia reklamuojasi pavasarį. Vasarą sumažėja reklamos per televiziją ir spaudoje, o per radijo stotis skamba akcijas palaikanti reklama. "Vasarą neskiriame ypatingo dėmesio pajūriui – organizuojame žaidimus visose Lietuvos poilsiavietėse, visose masinėse žmonių susibūrimo vietose",– sako p. Mikailienė.

"Palangoje bei Šventojoje gamintojai reklamuojasi tik vasarą. Šią vasarą pajūryje reklamos padaugėjo bemaž 30%",– sako Remigijus Kazlauskas, Baltijos išorinės reklamos firmų asociacijos tarybos pirmininkas. Tačiau, jo teigimu, apskritus metus gamintojai pirmenybę teikia didmiesčiams.

Pasak p. Kazlausko, ledų ir alaus reklamos dėl didžiulės konkurencijos šią vasarą lauke padaugėjo 30–50%. Pradėjo reklamuotis AB "Ragutis" bei AB "Gubernija".

"Gamintojai vasarą taikosi į pajūrį, mat šiemet reklamos apskritai sumažėjo, todėl didesnio efektyvumo siekiama įsisukant ten, kur didelė žmonių koncentracija",– aiškina Saulius Grigoravičius, "Baltic Media Services" direktorius.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

„Swedbank“ pristato naują kredito kortelę (1)

„Swedbank“ pristato naują mokėjimo kortelę „Visa Platinum“, skirtą dažnai į užsienio šalis vykstantiems ir išskirtiniu komfortu kelionėje norintiems naudotis klientams, rašoma banko išplatintame pranešime spaudai.

Dėl galimos Š. Korėjos grėsmės Japonijoje didėja slėptuvių paklausa

Japonijoje jau kelias savaites didėja antiatominių slėptuvių, oro valymo įrenginių ir kitų apsaugos nuo radiacijos ir nuodingų medžiagų paklausa. Paklausa didėja dėl raketų ir branduolinių bandymų Šiaurės Korėjoje.

„United Airlines“ nuo šiol mokės iki 10 tūkst. dolerių kompensacijas

JAV aviacijos bendrovė „United Airlines“, ketvirtadienį paskelbė mokėsianti po 10 tūkst. JAV dolerių keleiviams, kurie sutiks užleisti savo vietas kitiems asmenims tuo atveju, kai parduotų bilietų skaičius viršija vietų skaičių lėktuve.

Po žadėtąja paskola tykojo spąstai (3)

Į policiją trečiadienį kreipėsi pasvalietė ir pranešė, jog balandžio pradžioje rado internete patalpintą skelbimą apie suteikiamas paskolas.

SEB banko pelnas didėja: per pirmą ketvirtį uždirbo 21,7 mln. eurų (11)

Išankstiniais duomenimis, pirmą šių metų ketvirtį AB SEB bankas uždirbo 21,7 mln. eurų, o AB SEB banko grupė – 20,4 mln. eurų neaudituoto grynojo pelno. 2016 metų pirmą ketvirtį AB SEB bankas uždirbo 12,5 mln. eurų, o AB SEB banko grupė – 11,3 mln. eurų neaudituoto grynojo pelno.