Pajūris sulaukė daugiau reklamos

Šiemet pajūrio arenoje reklamavosi daugiau alaus ir ledų gamintojų. Klaipėdos radijo stotis "Laluna" džiaugiasi iki 50% ūgtelėjusia reklamos apyvarta, lauko reklamos padaugėjo apie 30%, o sezoninių prekių gamintojai ir ateityje žada rengti žaidimus-akcijas.
Vasarą pagyvėjusia reklama, anot Daivos Čičiurkienės, UAB reklamos agentūros M1 Klaipėdos skyriaus vadovės, džiaugiasi radijo stotys M1, "M1 plius", "Lietus", Klaipėdos reklamos stotis "Laluna". Pastarojoje radijo stotyje, palyginti kovą su liepa, reklamos padaugėjo 50%. Daugiausia reklamos užsakė AB "Švyturys", AB "Žemaitijos pienas", "Bitė GSM", "Coca–Cola". Pagal gaminių grupes rikiuojasi: alus, ladai, komunikacijos ir ryšių reklama.

"Sezoninių prekių gamintojai žiemą, manau, užsako palaikomąją prekinio ženklo reklamą arba pristato naujus produktus, o vasarą jie ypač suaktyvėja",– sako p. Čičiurkienė.

"Reklamuojamės radijo stotyse bei rengiame akciją–žaidimą, o lauko reklama – brangus malonumas", -- sako Nomeda Poderienė, UAB "Kraitenė" prekybos ir rinkodaros direktoriaus pavaduotoja reklamai.

O Rita Mikailienė, "Jungtinio alaus centro" atstovė ryšiams su visuomene, tvirtina, jog alaus gamintojai daugiausia reklamuojasi pavasarį. Vasarą sumažėja reklamos per televiziją ir spaudoje, o per radijo stotis skamba akcijas palaikanti reklama. "Vasarą neskiriame ypatingo dėmesio pajūriui – organizuojame žaidimus visose Lietuvos poilsiavietėse, visose masinėse žmonių susibūrimo vietose",– sako p. Mikailienė.

"Palangoje bei Šventojoje gamintojai reklamuojasi tik vasarą. Šią vasarą pajūryje reklamos padaugėjo bemaž 30%",– sako Remigijus Kazlauskas, Baltijos išorinės reklamos firmų asociacijos tarybos pirmininkas. Tačiau, jo teigimu, apskritus metus gamintojai pirmenybę teikia didmiesčiams.

Pasak p. Kazlausko, ledų ir alaus reklamos dėl didžiulės konkurencijos šią vasarą lauke padaugėjo 30–50%. Pradėjo reklamuotis AB "Ragutis" bei AB "Gubernija".

"Gamintojai vasarą taikosi į pajūrį, mat šiemet reklamos apskritai sumažėjo, todėl didesnio efektyvumo siekiama įsisukant ten, kur didelė žmonių koncentracija",– aiškina Saulius Grigoravičius, "Baltic Media Services" direktorius.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Lietuviai baiminasi pridaryti nuostolių kaimynams, rodo draudimo apklausa

Padaryti kaimynams žalos ir susigadinti su jais santykius lietuviai bijo kur kas labiau, nei patys patirti nuostolių. Kas trečias Lietuvoje buto ar namo savininkas net nesvarsto apie turto draudimą, jei jo sąlygose nėra numatytas nuostolių kaimynams ir trečiosioms šalims atlyginimas, rodo draudimo bendrovės BTA užsakymu atlikta apklausa.

JAV federalinis atsargų bankas gali „gana greitai“ padidinti palūkanų normas

JAV federalinio atsargų banko (FED) pareigūnai pareiškė, kad jiems gali tekti padidinti palūkanų normas „gana greitai“, jeigu šalies ekonomika išliks stipri, parodė banko posėdžio protokolas.

Valstybinis turizmo departamentas įspėja dėl kelionių pardavimo agento „HotelsNet“

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos (VTD) įspėja dėl kelionių pardavimo agento UAB „HotelsNet“ ir jo direktoriaus Liutauro Jonaičio galimai nesąžiningos ir neteisėtos veiklos.

Internetinės prekybos laukia didžiulis proveržis (3)

Manoma, kad netolimoje ateityje internetinė prekyba sulauks dar didesnio proveržio. Z kartos (vaikai, gimę po 2000-ųjų) atstovai turbūt taps itin aktyviais elektroninių parduotuvių klientais. Vis dėlto e. prekybininkams patariama nesnausti, belaukiant, kol būsimi pirkėjai užaugs, bet pratinti internetu pirkti vyresniųjų kartų atstovus, nes šie turi žymiai didesnę perkamąją galią, rašo „Šiaulių naujienos“.

Kavinių savininkus vilioja Amerika

Lietuvos verslininkai mėgina tvirčiau įleisti šaknis už Atlanto ne tiktai eksportuodami savo prekes, bet ir kurdami ten užeigas. Amerikiečiams lietuviai jau siūlo ir kavos išgerti, ir mėsainių suvalgyti, ketvrtadienį rašo „Lietuvos rytas“.