Pajūris sulaukė daugiau reklamos

Šiemet pajūrio arenoje reklamavosi daugiau alaus ir ledų gamintojų. Klaipėdos radijo stotis "Laluna" džiaugiasi iki 50% ūgtelėjusia reklamos apyvarta, lauko reklamos padaugėjo apie 30%, o sezoninių prekių gamintojai ir ateityje žada rengti žaidimus-akcijas.
Vasarą pagyvėjusia reklama, anot Daivos Čičiurkienės, UAB reklamos agentūros M1 Klaipėdos skyriaus vadovės, džiaugiasi radijo stotys M1, "M1 plius", "Lietus", Klaipėdos reklamos stotis "Laluna". Pastarojoje radijo stotyje, palyginti kovą su liepa, reklamos padaugėjo 50%. Daugiausia reklamos užsakė AB "Švyturys", AB "Žemaitijos pienas", "Bitė GSM", "Coca–Cola". Pagal gaminių grupes rikiuojasi: alus, ladai, komunikacijos ir ryšių reklama.

"Sezoninių prekių gamintojai žiemą, manau, užsako palaikomąją prekinio ženklo reklamą arba pristato naujus produktus, o vasarą jie ypač suaktyvėja",– sako p. Čičiurkienė.

"Reklamuojamės radijo stotyse bei rengiame akciją–žaidimą, o lauko reklama – brangus malonumas", -- sako Nomeda Poderienė, UAB "Kraitenė" prekybos ir rinkodaros direktoriaus pavaduotoja reklamai.

O Rita Mikailienė, "Jungtinio alaus centro" atstovė ryšiams su visuomene, tvirtina, jog alaus gamintojai daugiausia reklamuojasi pavasarį. Vasarą sumažėja reklamos per televiziją ir spaudoje, o per radijo stotis skamba akcijas palaikanti reklama. "Vasarą neskiriame ypatingo dėmesio pajūriui – organizuojame žaidimus visose Lietuvos poilsiavietėse, visose masinėse žmonių susibūrimo vietose",– sako p. Mikailienė.

"Palangoje bei Šventojoje gamintojai reklamuojasi tik vasarą. Šią vasarą pajūryje reklamos padaugėjo bemaž 30%",– sako Remigijus Kazlauskas, Baltijos išorinės reklamos firmų asociacijos tarybos pirmininkas. Tačiau, jo teigimu, apskritus metus gamintojai pirmenybę teikia didmiesčiams.

Pasak p. Kazlausko, ledų ir alaus reklamos dėl didžiulės konkurencijos šią vasarą lauke padaugėjo 30–50%. Pradėjo reklamuotis AB "Ragutis" bei AB "Gubernija".

"Gamintojai vasarą taikosi į pajūrį, mat šiemet reklamos apskritai sumažėjo, todėl didesnio efektyvumo siekiama įsisukant ten, kur didelė žmonių koncentracija",– aiškina Saulius Grigoravičius, "Baltic Media Services" direktorius.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Didžiausia Lietuvos verslininkų baimė – prarasti sukauptą turtą

Lietuvos ir Latvijos verslininkams nerimą kelia skirtingi dalykai: mūsų šalies verslo atstovai labiausiai bijo prarasti savo turtą, o kaimyninėje Latvijoje bendrovių vadovai baimę jaučia dėl jų šalies ekonominių sąlygų.

Beveik 60 proc. lietuvių papildomas lėšas išleidžia drabužiams (4)

„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ užsakymu atlikta visuomenės apklausa atskleidė paradoksalią tiesą: nors beveik 60 proc. respondentų svarbiausiu gyvenime prioritetu įvardija šeimą, 70 proc., paskirstant atliekamas šeimos pajamas, prioritetu laiko taupymą, leidžiantį užtikrinti šeimos finansinį stabilumą.

D. Arlauskas siūlo įdarbinti alkoholikus už mažesnį nei minimalų atlyginimą (449)

Verslas galėtų priimti į darbą alkoholikus ir taip juos ištempti iš liūno, tačiau problemų turintiems asmenims norėtų mokėti mažesnį nei minimalų atlyginimą. Tai antradienį surengtoje spaudos konferencijoje pareiškė Lietuvos verslo darbdavių konfederacijos vadovas Danas Arlauskas.

STT tiria „Lietuvos geležinkeliai“ filialo Klaipėdoje vadovo elgesį (2)

Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) Klaipėdos valdybos pareigūnai atlieka ikiteisminį tyrimą dėl galimo piktnaudžiavimo AB „Lietuvos geležinkeliai“ filiale „Klaipėdos geležinkelių infrastruktūra“, rašoma STT pranešime spaudai

Po VMI tikrinimų iš prekybos virtualia valiuta išaiškėjo nuslėpti beveik 400 tūkst. eurų (22)

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), bendradarbiaudama su kitomis valstybinėmis institucijomis bei užsienio šalių mokesčių administratoriais, nustatė tris Lietuvos gyventojus, kurie prekiaudami virtualia valiuta - bitkoinais, nuslėpė 380 tūkst. eurų įplaukų ir nuo jų nesumokėjo mokesčių.