Pajūris sulaukė daugiau reklamos

Šiemet pajūrio arenoje reklamavosi daugiau alaus ir ledų gamintojų. Klaipėdos radijo stotis "Laluna" džiaugiasi iki 50% ūgtelėjusia reklamos apyvarta, lauko reklamos padaugėjo apie 30%, o sezoninių prekių gamintojai ir ateityje žada rengti žaidimus-akcijas.
Vasarą pagyvėjusia reklama, anot Daivos Čičiurkienės, UAB reklamos agentūros M1 Klaipėdos skyriaus vadovės, džiaugiasi radijo stotys M1, "M1 plius", "Lietus", Klaipėdos reklamos stotis "Laluna". Pastarojoje radijo stotyje, palyginti kovą su liepa, reklamos padaugėjo 50%. Daugiausia reklamos užsakė AB "Švyturys", AB "Žemaitijos pienas", "Bitė GSM", "Coca–Cola". Pagal gaminių grupes rikiuojasi: alus, ladai, komunikacijos ir ryšių reklama.

"Sezoninių prekių gamintojai žiemą, manau, užsako palaikomąją prekinio ženklo reklamą arba pristato naujus produktus, o vasarą jie ypač suaktyvėja",– sako p. Čičiurkienė.

"Reklamuojamės radijo stotyse bei rengiame akciją–žaidimą, o lauko reklama – brangus malonumas", -- sako Nomeda Poderienė, UAB "Kraitenė" prekybos ir rinkodaros direktoriaus pavaduotoja reklamai.

O Rita Mikailienė, "Jungtinio alaus centro" atstovė ryšiams su visuomene, tvirtina, jog alaus gamintojai daugiausia reklamuojasi pavasarį. Vasarą sumažėja reklamos per televiziją ir spaudoje, o per radijo stotis skamba akcijas palaikanti reklama. "Vasarą neskiriame ypatingo dėmesio pajūriui – organizuojame žaidimus visose Lietuvos poilsiavietėse, visose masinėse žmonių susibūrimo vietose",– sako p. Mikailienė.

"Palangoje bei Šventojoje gamintojai reklamuojasi tik vasarą. Šią vasarą pajūryje reklamos padaugėjo bemaž 30%",– sako Remigijus Kazlauskas, Baltijos išorinės reklamos firmų asociacijos tarybos pirmininkas. Tačiau, jo teigimu, apskritus metus gamintojai pirmenybę teikia didmiesčiams.

Pasak p. Kazlausko, ledų ir alaus reklamos dėl didžiulės konkurencijos šią vasarą lauke padaugėjo 30–50%. Pradėjo reklamuotis AB "Ragutis" bei AB "Gubernija".

"Gamintojai vasarą taikosi į pajūrį, mat šiemet reklamos apskritai sumažėjo, todėl didesnio efektyvumo siekiama įsisukant ten, kur didelė žmonių koncentracija",– aiškina Saulius Grigoravičius, "Baltic Media Services" direktorius.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Suomiai į sijų gamyklą Kaune investuoja 9 mln. eurų (26)

Penktadienį Petrašiūnuose įbetonuota simbolinė kapsulė, žyminti naujos sijų gamyklos statybų pradžią. Planuojama, kad suomių kapitalo įmonės „PEIKKO Lietuva“ gamykla, į kurią bus investuota 9 mln. eurų, pradės veikti nuo rugsėjo.

„Maxima LT" paskelbė, kiek mokesčių sumokėjo (48)

2016 metais prekybos tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Maxima LT" šalies biudžetą papildė 166,78 mln. eurų mokesčių. Valstybinei mokesčių inspekcijai (VMI) bendrovė sumokėjo mokesčių už 125,55 mln. eurų, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai („Sodrai") sumokėti mokesčiai išaugo beveik dešimtadaliu ir siekė 41,23 mln. eurų.

Paviešino D. Bradausko pokalbius: pribloškianti leksika (818)

Finansų ministerija paviešino kai kurias penktadienį atleisto Valstybinės mokesčių inspekcijos vadovo Dainoro Bradausko ir koncerno „MG Baltic“ viceprezidento Raimondo Kurlianskio pokalbių ištraukas.

Vilniečiai daugiabučio administratore galės rinktis „Grindą“ (35)

Vilniaus savivaldybei priekaištaujama, kad ji galimai bando monopolizuoti daugiabučių namų administravimo rinką mieste.

Gavusi pinigus G. Kildišienės mama pamiršo vieną esminę detalę? (341)

Netylant skandalui dėl Seimo narės, Valstiečių ir žaliųjų sąjungos pirmininko Ramūno Karbauskio pavaduotojos Gretos Kildišienės automobilio, kilo klausimų ir už kokias lėšas jį pirko parlamentarės mama, nes tvirtinama, kad mama gautų lėšų nedeklaravo.