Pajūris sulaukė daugiau reklamos

Šiemet pajūrio arenoje reklamavosi daugiau alaus ir ledų gamintojų. Klaipėdos radijo stotis "Laluna" džiaugiasi iki 50% ūgtelėjusia reklamos apyvarta, lauko reklamos padaugėjo apie 30%, o sezoninių prekių gamintojai ir ateityje žada rengti žaidimus-akcijas.
Vasarą pagyvėjusia reklama, anot Daivos Čičiurkienės, UAB reklamos agentūros M1 Klaipėdos skyriaus vadovės, džiaugiasi radijo stotys M1, "M1 plius", "Lietus", Klaipėdos reklamos stotis "Laluna". Pastarojoje radijo stotyje, palyginti kovą su liepa, reklamos padaugėjo 50%. Daugiausia reklamos užsakė AB "Švyturys", AB "Žemaitijos pienas", "Bitė GSM", "Coca–Cola". Pagal gaminių grupes rikiuojasi: alus, ladai, komunikacijos ir ryšių reklama.

"Sezoninių prekių gamintojai žiemą, manau, užsako palaikomąją prekinio ženklo reklamą arba pristato naujus produktus, o vasarą jie ypač suaktyvėja",– sako p. Čičiurkienė.

"Reklamuojamės radijo stotyse bei rengiame akciją–žaidimą, o lauko reklama – brangus malonumas", -- sako Nomeda Poderienė, UAB "Kraitenė" prekybos ir rinkodaros direktoriaus pavaduotoja reklamai.

O Rita Mikailienė, "Jungtinio alaus centro" atstovė ryšiams su visuomene, tvirtina, jog alaus gamintojai daugiausia reklamuojasi pavasarį. Vasarą sumažėja reklamos per televiziją ir spaudoje, o per radijo stotis skamba akcijas palaikanti reklama. "Vasarą neskiriame ypatingo dėmesio pajūriui – organizuojame žaidimus visose Lietuvos poilsiavietėse, visose masinėse žmonių susibūrimo vietose",– sako p. Mikailienė.

"Palangoje bei Šventojoje gamintojai reklamuojasi tik vasarą. Šią vasarą pajūryje reklamos padaugėjo bemaž 30%",– sako Remigijus Kazlauskas, Baltijos išorinės reklamos firmų asociacijos tarybos pirmininkas. Tačiau, jo teigimu, apskritus metus gamintojai pirmenybę teikia didmiesčiams.

Pasak p. Kazlausko, ledų ir alaus reklamos dėl didžiulės konkurencijos šią vasarą lauke padaugėjo 30–50%. Pradėjo reklamuotis AB "Ragutis" bei AB "Gubernija".

"Gamintojai vasarą taikosi į pajūrį, mat šiemet reklamos apskritai sumažėjo, todėl didesnio efektyvumo siekiama įsisukant ten, kur didelė žmonių koncentracija",– aiškina Saulius Grigoravičius, "Baltic Media Services" direktorius.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Du trečdalius Baltarusijos išleistų obligacijų nupirko amerikiečių investuotojai (20)

Didelę dalį euroobligacijų, kurių Baltarusija išplatino po daugiametės pertraukos, nupirko amerikiečių investuotojai.

„JPMorgan Chase“ perspėja: po ilgos tylos laikotarpio laukia dideli svyravimai (3)

Pasaulinėse finansų rinkose neįprastai ilgą laiką buvo fiksuojama santykinė ramybė, ir tai reiškia, kad investuotojai turėtų ruoštis svyravimų laikotarpiui, mano amerikiečių banko „JPMorgan Chase“ ekspertai.

Šią savaitę biržoje didesnio dėmesio sulaukė Šiaulių banko akcijos

„Nasdaq“ Vilniaus biržoje šią savaitę vyravo ramios nuotaikos, aktyviau prekiauta Šiaulių banko akcijomis, kurių perleista daugiau kaip už 750 tūkst. eurų. Iš kitų įmonių tik „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO) vertybinių popierių apyvarta buvo didesnė kaip 100 tūkst. eurų.

Braškės ir avietės JK dėl „Brexit“ gali brangti (13)

Braškių, aviečių ir kitų uogų kainos Didžiojoje Britanijoje gali gerokai pabrangti po šalies išstojimo iš Europos Sąjungos, kuomet nutrūks darbo jėgos srautas iš žemyninės Europos šalių, teigiama Britanijos vasaros vaisių augintojų asociacijos (BSF) užsakymu parengtoje ataskaitoje.

Vilniuje kuro kainos smuko (22)

Pasaulinėse rinkose per pastarąjį mėnesį stipriai kritus žaliavinės naftos kainoms, Lietuvoje per savaitę pastebimai sumenko ir mažmeninės benzino bei dyzelino kainos.