Kaip BNS pranešė bendrovės atstovė ryšiams su visuomene Vanda Nekrašienė, ryšio nesklandumai buvo pašalinti apie 19 valandą.

"Klientams, patyrusiems nepatogumų dėl ryšio nesklandumų, bus taikomos kompensacijos", užtikrino ji.

Kokios kompensacijos bus taikomos, paaiškės kitą savaitę, kai bus suskaičiuota, kiek klientų negalėjo naudotis mobiliaisiais telefonais.

V. Nekrašienės teigimu, sutrikimai komutacinėje stotyje sukėlė nepatogumų tik klientams Vilniuje. Kitur mobilieji telefonai veikė gerai.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją