Pasak pašnekovės, didysis darželio iniciatorius buvo jos sūnus. „Sūnelį kankino alergijos ir, jam nepakliuvus į valstybinį darželį alergiškiems vaikams, reikėjo kažką daryti“, – prisimena verslininkė.

Nuspręsta, kad didžiausią naudą vaikui suteiks darželis, užtikrinantis kvalifikuotą priežiūrą, reglamentuotą veiklą, daug draugų, žaidimų, tad, užuot ieškojusi auklės, moteris ėmė ieškoti darželio. Šios paieškos pamažu skatino svajoti ir mintyse susikurti svajonių darželį, kurį liko tik perkelti į realybę. „Kadangi tėvams savas vaikas yra brangiausias – „mylimukas“, siekėme užtikrinti aukščiausią vaikų priežiūros ir ugdymo kokybę, tad tikėjomės, kad tai įvertins ir kiti tėveliai, leisiantys į mūsų darželį savo mažuosius“, – pasakoja darželio „Mylimukas“ įkūrėja.

Įveiktos biurokratinės kliūtys

M. Dargienė tikina, kad kuriant verslą buvo neramu, bet dabar ji gali pasakyti, kad neklydo dėl savo apsisprendimo ir sukūrė šį tą stebuklinga. Verslininkė prisipažįsta, kad buvo nevilties minučių dėl biurokratinės painiavos, tačiau ji nenuleido rankų ir kovojo dėl savo svajonės iš visų jėgų.

Darželio „Mylimukas“ įkūrėja suvokia, kad nuosavam verslui reikia nepaprastai daug darbo, atsakomybės, žinių įvairiose srityse, besąlygiško atsidavimo, stiprybės, kantrybės, diplomatijos įgūžių, empatijos ir įžvalgumo. Pašnekovė atskleidžia, kad steigiant darželį prireikė iki 20 tūkst. eurų vienai grupei. Planuojama, kad šios investicijos atsipirks per penkerius metus, o kol kas verslininkė džiaugiasi nenukrypstanti nuo užsibrėžtų planų.

Darželis – visos šeimos darbas

„Mylimuko“ įkūrėja prisipažįsta, kad pradėjus verslą viskas gyvenime apsivertė aukštyn kojomis. „Kadangi esu ir darželio vadovė, ir auklėtojų pagalbininkė, mano sūnui kartais būna sunku, nes darželyje manęs laukia daugybė darbų, kuriuos reikia aptarti su auklėtojais ir tėveliais, be to, norisi pabendrauti su visais „mylimukais“, nes man įdomu, kaip vaikams sekėsi ir kokie jų dienos įspūdžiai“, – sako M. Dargienė.

Pašnekovė teigia, kad, kas kartą jai atvykus į darželį, visas pulkas „mylimukų“ lekia jos apsikabinti, pasisveikinti, ir tai yra neapsakomai geras jausmas. Verslininkę ypač džiugina labai šilta darželio atmosfera.

Vis dėlto M. Dargienė prisipažįsta pasvajojanti apie tai, kaip norėtų tiesiog nuvažiuoti į darželį pasiimti sūnaus po darbų, o per darželio šventes dalyvauti kartu su sūnumi kaip ir visi kiti tėveliai.

„Tai, kad mano sūnus darželį vadina „mūsų darbu“ yra kaina, kurią turime mokėti dėl nuosavo darželio“, – įsitikinusi „Mylimuko“ įkūrėja. Kartais moteriai atrodo, kad darželyje ji būna visą parą, be atostogų ar išeiginių. Dėl to verslininkė jaučiasi labai dėkinga savo šeimai, kuri ją palaiko ir susigyvena su tokiu jos tempu.

Verslo sėkmės receptu M. Dargienė įvardija buvimą savimi. „Nesistengėme puikuotis, girtis, savęs liaupsinti ar peikti konkurentų – juos mes vadiname kolegomis“, – tikina pašnekovė.

TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu „Delfi“, „Žinių radiju“„Swedbank“, AB, „BIOK laboratorija“, ir Mykolo Romerio universitetu. Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje http://www.bznstart.lt/StartupsWomen iki birželio 2 d. O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų sąrašą: http://www.bznstart.lt/surveys/display/2h3q8kgz