Nekilnojamojo turto ateitis internete

Nekilnojamojo turto verslo magnatai, kurių pagrindinis tikslas visada buvo pritraukti kuo daugiau klientų, atsisuko į daug žadantį internetą. Milijoninės investicijos ir jungimasis į elektroninio verslo konsorciumus, specialistų teigimu, liudija naują šio verslo erą.
Vienas iš seniausių pasaulio verslų, verslo dienraščio "Financial Times" tvirtinimu, išgyvena revoliuciją. Revoliucijos požymiai - atsirandančios naujos interneto paslaugos ir vis didėjantis jų vartotojų skaičius. Vieno iš didžiausių JAV investicijų bankų "JP Morgan" tyrimo duomenimis, naujo pobūdžio nekilnojamojo turto kompanijų, kurios nuo tradicinės veiklos persiorentuoja į elektroninį verslą, per mėnesį atsiranda ne mažiau kaip po 50.

"Deutsche Bank" tyrimų duomenimis, JAV šiuo metu dirba apie 250 kompanijų, kurių didžiausią pardavimų dalį sudaro internetinė nekilnojamojo turto prekyba ar nuoma. Pagal tyrimą 83.000 šio sektoriaus firmų bei agentūrų turi savo tinklapius. Šių kompanijų darbuotojai potencialius namų ir butų pirkėjus pirmiausia vedžioja po virtualią erdvę. Apžiūrėti būsto važiuojama tik po to, kai jis išsirenkamas internete. Taip laiką taupo ir agentūros darbuotojai, ir jų klientai.

Apie sujudimą prakalbo ir iki šiol atsargiai naujoves vertinę europiečiai. Didžiausia Belgijos nekilnojamojo turto kompanija "Cofinnimo" pasirašė sutartį su informacinių technologijų kompanija "Windstar" dėl naujų svetainių, kuriose kompanija ketina siūlyti namus, butus, pastatus ir taip padidinti savo pardavimus.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Teismas išteisino „Snoro“ auditorių: nebuvo padaryta didelė žala (5)

Buvęs tarptautinės audito kompanijos „Ernst & Young“ auditorius Ramūnas Bartašius, dar 2010 m. tyręs dabar jau bankrutavusio „Snoro“ banko veiklą, išteisintas dėl tarnybos pareigų neatlikimo.

„L‘Oreal“ investuoja į lietuvių sukurtą startuolį (1)

Pirmadienį prancūzų kosmetikos gamintoja „L‘Oreal“ pranešė kartu su partnere „Founders Factory“ investuosiant į penkias pradedančiąsias įmones grožio produktų gamybos srityje.

JAV prekybininkai dėl internetinės prekybos mažins parduotuvių plotus

JAV pardavėjams kyla spaudimas uždarinėti parduotuves, kadangi vis daugiau jų verslo keliasi į internetinę erdvę, skelbia „Bloomberg“.

„Bloomberg“ reitingas: Lietuvoje svaigalus įsigyti pigiau nei kaimyninėse šalyse (10)

Lietuvoje svaigalų „krepšelis“ – tabakas, alkoholis ir narkotinės medžiagos – labiau įperkamas negu daugumoje Rytų Europos ir Skandinavijos valstybių, rodo agentūros „Bloomberg“ sudarytas pasaulio Ydų indeksas (Vice Index).

Th. May žada pagalbą britų pramonei (1)

Jungtinės Karalystės (JK) ministrė pirmininkė Theresa May pirmadienį žada atskleisti naują pramoninę strategiją, skirtą sustiprinti šalies ekonomiką po „Brexit“, skelbia BBC.