Vienas iš seniausių pasaulio verslų, verslo dienraščio "Financial Times" tvirtinimu, išgyvena revoliuciją. Revoliucijos požymiai - atsirandančios naujos interneto paslaugos ir vis didėjantis jų vartotojų skaičius. Vieno iš didžiausių JAV investicijų bankų "JP Morgan" tyrimo duomenimis, naujo pobūdžio nekilnojamojo turto kompanijų, kurios nuo tradicinės veiklos persiorentuoja į elektroninį verslą, per mėnesį atsiranda ne mažiau kaip po 50.

"Deutsche Bank" tyrimų duomenimis, JAV šiuo metu dirba apie 250 kompanijų, kurių didžiausią pardavimų dalį sudaro internetinė nekilnojamojo turto prekyba ar nuoma. Pagal tyrimą 83.000 šio sektoriaus firmų bei agentūrų turi savo tinklapius. Šių kompanijų darbuotojai potencialius namų ir butų pirkėjus pirmiausia vedžioja po virtualią erdvę. Apžiūrėti būsto važiuojama tik po to, kai jis išsirenkamas internete. Taip laiką taupo ir agentūros darbuotojai, ir jų klientai.

Apie sujudimą prakalbo ir iki šiol atsargiai naujoves vertinę europiečiai. Didžiausia Belgijos nekilnojamojo turto kompanija "Cofinnimo" pasirašė sutartį su informacinių technologijų kompanija "Windstar" dėl naujų svetainių, kuriose kompanija ketina siūlyti namus, butus, pastatus ir taip padidinti savo pardavimus.