Gintautas Viskaitis, Farmacijos departamento prie Sveikatos apsaugos ministerijos (FSAM) direktorius, VŽ sakė, jog naujosios vaistų reklamos taisyklės labiau reglamentuos farmacininkų veiklą ir yra parengtos remiantis ES direktyvomis.

"Išskyrus specializuotus leidinius bei TV laidas, skirtas farmacininkams, visiškai uždrausta receptinių (kompensuojamųjų) vaistų reklama, todėl kalbant apie juos bus būtina išvardyti ir kitus tos grupės Lietuvoje registruotus medikamentus, be to, bus privalomos nuorodos apie pašalinį vaistų poveikį ir t.t.",– aiškino p. Viskaitis.

Arvydas Rudokas, "Boehringer Ingelheim Pharma" atstovybės rinkodaros vadybininkas, komentuodamas naująsias vaistų reklamos taisykles, VŽ teigė, jog dabar visos farmacinės atstovybės privalės pertvarkyti anksčiau darytas reklamas.

Gražina Bobelienė, FSAM Farmacinės veiklos skyriaus viršininkė, teigė, kad artimiausiu metu bus įvesta ir vaistų reklamos ekspertizė.