Naujausi verslo „trendai” ir mokymai didžiausiame jauno verslo forume „#LAUNCH 2017“

2017 m. birželio 6 d. startuoja jau antrasis didžiausias jauno verslo forumas #LAUNCH 2017, kuris vyks moderniose „SMK coworking space” patalpose.
© Organizatorių archyvas

Renginyje, kurį sudarys konferencija ir praktinių mokymų dalys, susirinks geriausi savo srities lyderiai, kurie pasidalys jauno verslo įžvalgomis, aktualijomis, šių dienų inovatyviais sprendimais pritraukiant vartotojus, plečiant verslą, didinant verslo žinomumą ir pasirenkant pardavimo įrankius. Pirmą kartą forume bus organizuojami net aštuoni mokymų moduliai: minios finansavimo (angl. crowdfunding), „Google“, „Amazon“, „Etsy“, e. parduotuvė, mokesčiai, eksportas, „Facebook“. Mokymų modulius išklausę renginio dalyviai gaus pažymėjimus, o visi forumo dalyviai turės galimybę laimėti oranžinius paspirtukus „Pigeon“, pripažintus pasaulio apdovanojimuose!

Išskirtinis dėmesys verslo poreikiams

„Bendraudami su jauno verslo bendruomene, ypač gilinamės į verslo poreikius, todėl nutarėme padaryti visiškai kitokį renginio formatą, kur sutelksime savo srities lyderius ir pasiūlysime naujausius mokymus su visiškai praktiniu pulsu“, – sako Živilė Baubonienė.

Živilė Baubonienė
Živilė Baubonienė
© Organizatorių archyvas

„BZN start“ įkūrėja pastebi, kad dalyvauti skirtinguose atskirų verslo praktikų mokymuose rinkoje gana brangu, tačiau renginyje „#LAUNCH 2017“ juos bus galima išklausyti už ekonomišką kainą. Pašnekovės teigimu, renginyje pavyko surinkti verslo praktikus, kurie turi tiesioginės patirties ir noriai pasidalys ja su forumo dalyviais.

„Norime būti pionieriais ir garsiai sakome, kad tokie esame! „BZN start“ siekia naujausių verslo „trendų“ ir norime juos diktuoti. Aiškiai suprantame, kad žmonės nori mokėti už vertę ir tai, kas duoda realios naudos“, – įsitikinusi Ž. Baubonienė.

Forume dalysis patirtimi

Vienas pagrindinių forumo pranešėjų bus SEB banko vyriausiasis ekonomistas dr. Gitanas Nausėda.

Jis įsitikinęs, kad vieno recepto, kaip sukurti didelį ir sėkmingą verslą, nėra.

Naujausi verslo „trendai” ir mokymai didžiausiame jauno verslo forume „#LAUNCH 2017“
© Organizatorių archyvas

„Dauguma verslių, jaunų žmonių turi skirtingas kompetencijas, profesinę ir gyvenimo patirtį. Akivaizdu, kad, prieš pradedant verslą, svarbiausia išsigryninti verslo idėją. Geriausia, kad tai būtų verslas, padedantis klientams išspręsti jų problemas“, – teigia dr. G. Nausėda.

Be to, SEB banko vyriausiasis ekonomistas atkreipia dėmesį, kad labai svarbu bendrauti su klientais, kasdien būti šalia jų, žinoti, ko jiems reikia ir kokie jų lūkesčiai. Tik nuolat bendraudami su klientais, jaunieji verslininkai galės atrasti ir pasiūlyti aktualių sprendimų, kurie padės išlaikyti esamus ir pritraukti naujų klientų.

Pasak dr. G. Nausėdos, jaunam verslui užsiauginus didelę patenkintų ir lojalių klientų bazę, pelnas bus jau ne už kalnų.

„Pagrindinės praktinės žinios, kurių reikia versle, – tai suvokti klientus ir jų psichologiją. Be to, reikia kantrybės, nes labai retas verslas duoda grąžą jau pirmaisiais metais. Tik po kelerių metų, patyrus sėkmių ir nesėkmių, galima tikėtis grąžos“, – įsitikinęs ir „Verslo angelų fondo I“ partneris Arvydas Strumskis.

Pasak šio forumo pranešėjo, vis dar vyrauja nuomonė, kad, pasiūlius pigiau, būtinai atsiras pirkėjų. „Verslo angelų fondo I“ partneris pastebi, kad jaunieji verslininkai dažnai nori labai greitai gauti grąžą ir tapti rimtais verslininkais, pamiršdami, kad verslui išauginti reikia daug kantrybės, laiko ir vis naujų kompetencijų. Juk kuriant verslą labai svarbus kuklumas ir nuolatinis mokymasis.

Auga kita verslo karta ir atsiranda kitų poreikių

Rizikos kapitalo fondo „Nextury Ventures“ įkūrėjas Ilja Laurs įsitikinęs, kad jauni verslai įgyja pagreitį, be to, sparčiai auga jų veiklos kokybė. „Stebime naują reiškinį, kai didžiosios bendrovės prisideda prie startuolių ir kartu kuria bendradarbiavimo erdves“, – sakė Ilja Laurs.

„BZN start“ įkūrėja Ž. Baubonienė atkreipia dėmesį, kad kasmet verslas tampa vis brandesnis. „Kasdien kalbiname jaunus verslus – jie pasikeitę, palyginti, kokie buvo prieš 3–5 metus. Vidutinis verslininkų amžius – apie 33 metus, kai jie jau būna sukaupę patirties ir kapitalo. Labai ryškiai matomos tendencijos – auga naujos kartos verslininkai: atviresni, dažniau pasitariantys, pasikonsultuojantys su jau veikiančiais verslininkais toje srityje. Taip išvengiama klaidų“, – sako pašnekovė ir priduria, kad jaunas verslas aiškiai įvertina verslo šerdies svarbą, kuo išsiskirs, kaip pavyks pritraukti vartotojų.

Jauno verslo kūrėjai šiandien supranta, kad neužtenka vien tik atidaryti e. parduotuvę, nes klientai tiesiog neužeis šiaip sau.

„Svarbiausia tai, ką gali pasiūlyti vartotojui, kokią vertę ir kaip tai iškomunikuoti bei pasiekti juos. Kūrybingumui ir išmoningumui čia ribų nėra“, – teigia Ž. Baubonienė.

Jauno verslo klaidos

Anot dr. G. Nausėdos, pradedantieji verslininkai savo idėją dažniausiai laiko paslaptyje iki pat jos įgyvendinimo pradžios. Tuomet, kai jų produktas ar paslauga pasiūloma potencialiems klientams, jie sužino, kiek dar dalykų neapgalvojo, neišsiaiškino, nepamatė, t. y. nepadarė išsamios situacijos analizės, neišėjo į gatvę ir nepasikalbėjo su potencialiais pirkėjais, nesulaukė konstruktyvių pastabų ir pasiūlymų, ką reikėtų keisti, o ką išlaikyti ir stiprinti. SEB banko vyriausiasis ekonomistas visiems svarstantiesiems apie nuosavą verslą pataria susirasti pavyzdžių, kaip toks ar labai panašus verslas veikia užsienyje, su kokiais iššūkiais susiduria, kaip sprendžia problemas.

„Labai svarbu tikrinti savo idėją, kol dar nesate investavę didžiulių pinigų sumų“, – įsitikinęs dr. G. Nausėda.

Tik viena iš dešimties idėjų verta rizikos kuriant verslą, todėl Ilja Laurs pataria prisiminti klasikinį posakį „septynis kartus pamatuok ir dešimtą kirpk“. Pasak „Nextury Ventures“ įkūrėjo, sudėtingumo baimė dažniausiai sulaiko nuo ryžto kurti savąjį verslą. „Intuityviai įsivaizduojame, kaip sudėtinga yra įkurti verslą, juk lengvų verslų nebūna. Tačiau svarbu suprasti, kad visos komplikacijos neužgriūna vienu kartu, nes verslas kuriamas pažingsniui. Šie maži žingsneliai ilgainiui atveda prie stebuklingų rezultatų. Pradėjus nuo 10 centimetrų, galima pasiekti tūkstantį kilometrų“, – sakė Ilja Laurs.

Be to, SEB banko vyriausiasis ekonomistas pabrėžia ir komandos, padedančios siekti užsibrėžtų tikslų, svarbą. Pasak dr. G. Nausėdos, komanda yra be galo svarbus elementas ir kuo ji įvairesnė, kuo daugiau dirba skirtingų savo srities profesionalų, tuo aukštesnių tikslų galima pasiekti.

Prie didžiausio jauno verslo forumo #LAUNCH 2017 įgyvendinimo prisideda ištikimi projekto draugai: SEB bankas, „Investicijų ir verslo garantijos“ (INVEGA), advokatų kontora PRIMUS, skaitmeninės rinkodaros agentūra RAIBEC, buhalterinių paslaugų įmonė „KM Consulting“, Socialinių mokslų kolegija (SMK) ir projekto informacinis draugas – skaitomiausias naujienų portalas DELFI.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Suomijoje pabėgėliai savo noru dirba už dyką (14)

Suomijos įdarbinimo agentūros inspekcija paviešino faktus, kad nemažai į šalį atvykusių prieglobsčio prašytojų dirba visai be jokio atlyginimo. Dauguma jų daro tai savo noru.

Pasaulinės pensijų sistemos deficitas iki 2050 metų viršys 400 trln. dolerių (16)

Ilgėjant gyvenimo trukmei ir esant žemam pensijų fondų investicijų pajamingumui, lėšų sankaupų deficitas iki 2050 metų pasieks 427,8 trln. dolerių, arba penkis kartus daugiau už dabartinį pasaulinį bendrąjį vidaus produktą (BVP). Tai teigiama naujausioje Pasaulio ekonomikos forumo (PEF) ataskaitoje.

Atleistas „Lietuvos geležinkelių“ Klaipėdos filialo vadovas (16)

Penktadienį iš pareigų atleistas į teisėsaugos akiratį patekęs „Lietuvos geležinkelių“ filialo „Klaipėdos geležinkelių infrastruktūra“ vadovas Julius Mikšys. Tai BNS pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.

Kinijos reformų nepakanka sustabdyti skolos augimą (2)

Kinijos struktūrinės reformos sulėtins šalies skolos naštos augimo tempus, bet jų nepakaks norint skolos didėjimą sustabdyti, pareiškė reitingų agentūros „Moody's“ atstovai, perspėdami apie galimą dar vieną Kinijos skolinimosi reitingo sumažinimą, tuo atveju, jeigu šalies valdžia nesiims priemonių viešosios skolos augimui sustabdyti. Apie tai informuoja „Reuters“.

Vietoje „Marks and Spencer“ – nauji šeimininkai (41)

Čia bus „Huracán Coffee“, skelbia užrašai ant buvusios „Marks and Spencer“ parduotuvės Gedimino pr. langų.