Reklamos agentūros bei verslininkai ramiai stebi konfliktus ir laukia išvadų, nes jau nuo kitų metų, sudarant reklamos skelbimo planus, žadama remtis šiais tyrimų rezultatais.

Praėjusią savaitę "SIC Gallup Media" (SIC) apkaltino LNK, nes pastaroji bandė atlikti žurnalistinį tyrimą ir aiškintis "TV metrų" projekto respondentų adresus Šeštokuose.

"Taip yra siekiama daryti jiems tiesioginę įtaką, stengiantis paveikti tyrimų rezultatus bei kenkti projekto įgyvendinimui",– piktinosi Gytis Juodpusis, SIC direktorius.

Paulius Kovas, LNK generalinis direktorius, VŽ patvirtino, jog ieškojo šių TV metrų. "Tačiau tik tų, apie kuriuos dar vasario mėnesį prakalbo BTV. Norėjome įsitikinti, ar SIC užtikrina duomenų saugumą, o ne viską derina su BTV. Mes turime vieną tikslą – apsaugoti rinką nuo monopolisto, kuris, dar neįdiegęs pažangios technologijos, neužtikrinęs jos patikimumo, iškelia nepagrįstus finansinius reikalavimus, kurie gali parklupdyti daugumą rinkos dalyvių",– argumentavo p. Kovas.

Po konfliktų iš sistemos buvo išimta keletas TV metrų prietaisų. Investavusi per 1 mln. Lt, SIC Lietuvoje šį projektą pradėjo vykdyti 1999 m. rudenį. Dabar 250 "TV metrų" sistemų įrengta beveik 200 šeimų, tyrime dalyvauja apie 640 respondentų.

"TV metrai" turi pakeisti dabar naudojamus "TV dienoraščius" bei stipriai veikti televizijų programų tinklelius ir reklamos kainodarą.

Iki šiol tik dvi šalies televizijos – TV3 ir BTV – su SIC yra pasirašiusios bendradarbiavimo sutartis, kiekviena iš jų įsipareigojo sumokėti po 105.000 Lt.

"Dabar dar deramės su LRT, didžiosiomis reklamos agentūromis. Ateityje tikimės susitarti ir su LNK",– neslėpė p. Juodpusis. "TV metrų" projektas metams visiems rinkos žaidėjams yra įkainojamas apie 1,5 mln. Lt.