„McDonald's“ produkcija pinga ir tai yra bloga žinia konkurentams „Burger King“ bei „Wendy's“, praneša businessinsider.com.

Vykdydamas savo apyvartumo planą, greito maisto tinklas pergrupuoja vadinamąją „kainų platformą“, o tais reiškia, kad kompanija planuoja pateikti daugiau specialių pasiūlymų.

Nieko nelaukdamas, „McDonald's“ siūlo „McPick 2“ – tai riboto laiko pasiūlymas, kai klientai gali už du dolerius pasirinkti du iš šių produktų: „McDouble“, „McChicken“, maža skrudintų bulvyčių porcija ir mocarelos lazdelės.

Akcija, kuri prasidės sausio 4 dieną, sugrąžina sumuštinius į vieno dolerio kainos segmentą „Dolerio meniu“.

„McDonald's“ prieš dvejus metus performavo savo „Dolerio meniu“: panaikino vieno dolerio kainos lubas ir pervadino jį „Dolerio meniu ir daugiau“, kur buvo galima rasti iki penkių dolerių kainuojančių produktų.

Toks pasikeitimas kai kuriuos klientus nuliūdino. „Kai kurie iššūkiai, su kuriais susidūrėme JAV, buvo tam tikra prasme pačių sau padaryti, – liepos mėnesį vykusioje telefoninėje konferencijoje sakė „McDonald's“ generalinis direktorius Steve'as Easterbrookas. – Mes nukrypome nuo „Dolerio meniu“ ir klientų akyse to nepakeitėme pakankamai reikšminga nauda“.

Maždaug tuo pačiu metu „Burger King“ ir „Wendy's“ ėmė siūlyti daugiau akcijų ir abu tinklai netrukus džiaugėsi atitinkamais pardavimų augimais.

Dabar „McDonald's“ visu pajėgumu grįžta į žaidimą ir kovos su konkurentais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (186)