"Mažeikių nafta" gamins geresnį benziną

"Mažeikių nafta" užbaigė gamyklos kapitalinį remontą, po kurio, įmonės vadovų teigimu, bendrovė galės gaminti daugiau aukštesnės kokybės benzino, tačiau tai nereiškia, jog naftos perdirbimo įmonė sutinka lygiomis sąlygomis konkuruoti su degalų importuotojais.
"Mažeikių naftos" generalinio direktoriaus pavaduotojas Albertas Gimbutas sakė, kad tai pirmasis kapitalinis remontas po trejų metų pertraukos.

"Mažeikių naftos" vadovai tikisi, kad šiemet bendrovė perdirbs daugiau kaip 5 milijonus tonų naftos, o kitąmet tikimasi pagaminti 6 milijonus tonų naftos produktų.

Koncerno vadovai ir toliau palaiko dabartinę naftos produktų, kuriems šalyje taikomas 15 proc. importo mokestis, įvežimo tvarką. Nors Vyriausybėje vis atnaujinamos diskusijos apie šio mokesčio atsisakymą ir tai vadinama "Mažeikių naftos" koncerno monopolinės padėties bei kainų diktato panaikinimu, tačiau koncerno specialistai randa, jų manymu, patrauklių argumentų, kad esama importo tvarka išliktų.

Pasak bendrovės generalinio direktoriaus pavaduotojo Thomo Schneiderio "Mažeikių nafta" nori konkuruoti tik su tais, kurie parduoda tokios pat geros kokybės produktus. O importo mokestis užkerta kelią nekokybiškiems degalams.

15 procentų importo mokestis taikomas visų rūšių benzinui, išskyrus tą, kurio oktaninis skaičius ne mažesnis nei 98, tai yra - itin kokybiškam, brangiam ir ne tokiam populiariam benzinui. Iki tol galiojo 1998 metais nustatytas 5 proc. mokestis. Tačiau Vyriausybė, gerindama šalies naftos koncerno veiklos sąlygas, šį mokestį padidino.

Naftos perdirbimo įmonės generalinio direktoriaus pavaduotojas A.Gimbutas įsitikinęs, kad koncerno naftos produktų importo politika teisinga. Pasak A.Gimbuto, iš Rusijos atvežamuose degaluose yra net 11 multifunkcinių priedų, kurie nepadeda automobilių variklių darbui.

"Lietuvos rytas"
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Iranas svarsto keisti valiutos pavadinimą ir vertę

Irano prezidento Hassano Rouhani vyriausybė trečiadienį pritarė šalies centrinio banko raginimui Irano rialo pavadinimą pakeisti šnekamojoje kalboje ir istoriškai žinomesniu tumanu, rašo „Euronews“.

D. Vilytė „Lietuvos geležinkelių“ vadovui siūlo visų vidaus sandorių auditą (3)

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) vadovė valstybės valdomiems „Lietuvos geležinkeliams“ siūlo įvertinti visus įmonės sudarytus vidaus sandorius ir atsisakyti nenaudingų sutarčių.

A. Anušauskas: „Lietuvos geležinkeliai“ vykdo savo pačių užsienio politiką (37)

Bendradarbiaudami su Rusijos koncernu, susijusiu su karine pramone, „Lietuvos geležinkeliai“ vykdo savo pačių užsienio politiką, pareiškė Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto nariai. Jie mano, kad prasta valstybės valdomos įmonės veiklos kontrolė yra didžiausia problema, ir ją reikia nedelsiant spręsti.

Degalinėje mokėjo atlyginimus neoficialiai (9)

Vakarų Lietuvoje registruota mažmenine degalų prekyba užsiimanti bendrovė darbuotojams už viršvalandžius mokėjo neoficialius atlyginimus. Operatoriai gaudavo 2,32 euro už valandą, dujų balionų pildytojai – 2,45 euro. Įmonė Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) akiratyje atsiduria ne pirmą kartą. Ji minima FNTT tebetęsiamame tarptautiniame tyrime.

Lietuvos verslininkai jau pajautė „Brexit“ pasekmes (2)

Nors Didžiosios Britanijos pasitraukimo iš Europos Sąjungos procesas kol kas dar nevyksta ypač aktyviai, tačiau naujausia Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) atlikta 150 didžiausių Lietuvos įmonių vadovų apklausa rodo, kad dalis Lietuvos verslo jau pajuto netiesioginį „Brexit“ poveikį įmonės veiklai, o kitąmet su tuo susijusios rizikos tik didės.