Po šio sandorio „T Market“ tinklas Bulgarijoje padidės nuo 48 iki 60 parduotuvių, o „Maxima“ partneriai – Lietuvos gamintojai gaus galimybę auginti eksportą, užpildant naujų parduotuvių lentynas lietuviškomis prekėmis. Įmonės investicija į šių naujų parduotuvių įsigijimą, rekonstrukciją ir įrengimą sudaro 7,6 mln. eurų.

„Maxima grupės“ generalinis direktorius Alvydas Šustikas teigia, kad daugiau „T Market“ parduotuvių – tai galimybė Lietuvos gamintojams didinti pardavimus užsienio rinkose, auginti eksportą į ES.

„Matome „T Market“ veiklos perspektyvą Bulgarijoje, todėl skatiname Lietuvos gamintojus drąsiau eksportuoti ir didinti lietuviškos produkcijos pardavimus šioje šalyje. Šiandien lietuviškų prekių pardavimai Bulgarijoje sudaro mažiau nei tris procentus tinklo apyvartos. Tuo tarpu kitose mūsų veiklos rinkose – Latvijoje, Estijoje – ši dalis siekia daugiau kaip dešimt procentų“, – pasakoja A. Šustikas.

„Maxima Bulgaria“ nusipirko tris ir išsinuomojo devynias parduotuves, valdytas Vokietijos prekybos tinklo „Penny Market“, kuris traukiasi iš Bulgarijos rinkos.

Perimtos parduotuvės pasirinktos atsižvelgiant į jų geografinę padėtį, galimybę pritraukti naujus pirkėjų srautus ir patalpų tinkamumą „T Market“ parduotuvės formatui. Įsigijusį naujas parduotuves, „Maxima Bulgaria“ išplės savo veiklos geografiją, išsiplėtęs tinklas geografiškai padengs didžiąją Bulgarijos dalį.

Sandorį jau patvirtino Bulgarijos Konkurencijos apsaugos komisija. „Maxima Bulgaria“ į pirmas atnaujintas parduotuves planuoja pirkėjus pakviesti rugsėjį ir spalį.

Dvylikos perimamų parduotuvių plotas sudaro daugiau kaip 12 tūkst. kv m. Iki šios plėtros „Maxima Bulgaria“ turėjo 44,6 tūkst. kv. m prekybinio ploto. Pradėjus veikti naujoms parduotuvėms, bendrovės darbuotojų skaičius padidės daugiau kaip 200 žmonių, iki 1200.

Pernai Bulgarijoje veiklos dešimtmetį minėjusios „Maxima Bulgaria“ metinė apyvarta 2015 m. padidėjo 10,4 proc., iki 72,4 mln. eurų be PVM. „Maxima grupė“ į verslo plėtrą ir palaikymą 2015 metais, Bulgarijoje investavo 2,3 mln. eurų. Investicijos buvo nukreiptos į keturių naujų parduotuvių atidarymą ir esamų parduotuvių atnaujinimą.

„Maxima grupė“ yra 2007 m. įsteigta kontroliuojančioji bendrovė, valdanti mažmeninės prekybos įmones Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje. Šiuo metu grupei priklauso 531 parduotuvė „Maxima X“, „Maxima XX“, „Maxima XXX“, „Aldik“ ir „T-Market“: Lietuvoje – 233, Latvijoje – 149, Estijoje – 74, Bulgarijoje – 48, Lenkijoje – 27.

Grupės įmonėse dirba per 31 tūkst. darbuotojų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)