Nors viešoje erdvėje galima rasti apklausų duomenų, kad pirkusių internetu Lietuvoje yra net kas antras, tačiau oficiali statistika rodo, kad tokių gyventojų yra 26 proc. Tad kaip reikėtų elgtis ir ko vengti, kad pirkimas internetu būtų malonus, greitas ir naudingas?

Pirma, internetas yra parduotuvė su begalinio ilgio lentynomis, todėl nenuleiskite rankų, jeigu pirmoje parduotuvėje neradote, ko ieškojote. Vienintelis Jūsų pasirinkimą ribojantis kriterijus yra laikas, kurį galite skirti reikiamos prekės paieškai. Galite pasitikėti specialistų sudarytomis rekomendacijomis, galite rinktis žinomus prekių ženklus, galite skirti savo laiką naršydami naudotų drabužių platformose – kiekvienas iš pasirinktų būdų siūlo skirtingą asortimentą, kainą, kokybę.

Antra, daugelis didesnių interneto parduotuvių (kai kalbame apie avalynę, drabužius, aksesuarus ir pan.) turi prekybos vietas beveik visuose pagrindiniuose šalies prekybos centruose. Pasitikrinkite, ar prekė iš tiesų skirta būtent Jums.

Trečia, išdrįskite skambinti, rašyti ir klausti – pirkdami internetu turite teisę reikalauti asmeninio dėmesio, specialių sąlygų bei geriausios kainos. Jeigu aptikote, jog kaina yra didesnė, nei kitur (pavyzdžiui, tradicinėje parduotuvėje), greičiausiai reikalas pasikeis, jeigu apie tai informuosite ir paprašysite nuolaidos. Pažadai grąžinti pinigus, jeigu kitur radote pigiau, internetinėse parduotuvėse tikrai galioja.

Ketvirta, nepatikusią vieną ar net visas prekes drąsiai grąžinkite, prašykite pakeisti dydį, spalvą ar modelį. Skirtingai nei prekybos „iš antrų rankų“ atveju, kur su grąžinimu gali kilti nesklandumų, oficialios parduotuvės visada priima netikusias prekes. Dar svarbiau – nepatikusių ar netikusių prekių grąžinimas šiandien Lietuvoje dažniausiai yra nemokamas. Tai Lietuvoje veikiančių internetinių parduotuvių privalumas, nes perkant iš užsienio internetinių parduotuvių, pašto išlaidas už grąžinamas prekes dažniausiai tenka susimokėti pačiam.

Nuo sausoko statistikų požymio „yra pirkę internetu per pastaruosius metus“ (tokių Lietuvoje – kas ketvirtas) iki kasdienybe tapusio „nuolatos perka“ (tokių – mažiau nei kas dešimtas) yra tolimas kelias.

Jį ir padės sutrumpinti šie keturi priminimai: ieškokite virtualiai, pasitikrinkite gyvai, visada klauskite ir drąsiai grąžinkite.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)