Bendrovės “Lukrecijos reklama” direktoriaus Mariaus Vaupšo teigimu, 1999 metai Lietuvos reklamos rinkai nebuvo lengvi, tačiau atlikti struktūriniai pertvarkymai , nuolatinės investicijos į apskaitą, programinį aprūpinimą, projektų valdymą, žmonių resursus davė akivaizdžių rezultatų – "Lukrecijos" grupės pardavimai šiemet gerokai išaugo.

"Darbas atliekamas planingai, strategijas numatant maždaug dvejiems trejiems metams į priekį. Tai padeda kompanijai išvengti krizinių situacijų", sakė Marius Vaupšas.

"Lukrecijos" grupė nuo šių metų pradžios laimėjo solidžių reklamos užsakovų skelbtus konkursus. Tai rodo stambių bendrovių - Lietuvos telekomo, "Ragučio", "Hanza lizingo" ir kitų - užsakymai.

Grupės ryšių su visuomene vadybininkė Ieva Zaleskytė BNS sakė, kad pagerėj o teikiamų paslaugų kokybė, todėl konkursams pateikti projektai sulaukdavo didelio dėmesio.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją